Hakutulokset

1. Silmu75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Mikkis Eikä nimenomaan sijaissynnytyksessä synnytetä vieraan ihmisen jälkeläinen? Tai siis se mulle tuli mieleen sun lahjasolukuvauksesta. Kyllä minä ainakin koen synnyttäneeni ihan oman jälkeläiseni, jolla nyt vaan sattuu olemaan kolme biologista vanhempaa. (Tähän sellainen käsiä levittelevä...
  2. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Noin nopeasti nousi? :O Luulin, että rautalisällä nousee toooosi hitaasti ja jos vielä siirtoon päästään, niin olen varautunut odottelemaan sitä puolisen vuotta että sais rauta-arvoja nostettua ensin. En siis vielä ole käynyt mittauttamassa, mutta tuskin ne kovin kummoiset on. Ferrodania syön...
  3. Silmu75

@nasu08 En valitettavasti osaa sykkeestä mitään sanoa kun siitä ei mitään mulle sanottu eikä Kannan kirjauksissakaan ole muuta kuin että syke näkyi, mutta koosta en olisi huolissani! Meidän poika oli 6+6 mitoiltaan 6+0, tai siis oli jotenkin vinossa kuvakulmaan nähden, koska kontrolliultrassa...
  4. Silmu75

Päivitystö meidän tilanteeseen: ei tarvinnut tehdä mitään, että pääsi uudelleen jonoon. Tai siis ottaa klinikalle yhteyttä tietty. :D Kysytään meidän lahjoittajaa uusintakierrokselle, mutta meidät laitettiin jo jonoon siltä varalta ettei se onnistu. Varmaan sitten jossain vaiheessa pitää tehdä...
  5. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

No voi itku! Niin olisin teille toisenkin ihmeen suonut. Mutta joo, oon kyllä vasta jälkeenpäin tajunnut miten monen asian on pitänyt mennä oikein, että mekin lapsi saatiin. Ehkä liian helpolla kun jotenkin se oli järkytys ettei toinen siirto sitten onnistunutkaan. Me nyt yritetään vielä, tai...
  6. Silmu75

Olin just kesäkuussa suunnittelukäynnillä, niin tuskin nyt on tarvetta ultrata kun silloinkaan eivät olisi edes halunneet mua paikan päälle. Ja mitään verikokeita musta ei ikinä ole otettu, mieheltä tietysti tarvitaan uudet infektionäytteet (ja spermanäyte), mutta sehän on voimassa niin vähän...
  7. Silmu75

Niin ja viime kerralla jonoon pääsi kun oli käynyt lahjasoluneuvonnassa, mutta sehän on kertaluontoinen juttu. Vai miten teillä @Ramiina kävi, jouduitteko sinne uudelleen? Ja mikä klinikka?
  8. Silmu75

No sitten ei kyllä millään ehdi, matkaa parisataa kilsaa ja poika koko ajan flunssassa, niin ei tässä minnekään pääse. :/ Enkä tajua miksei vois vaan postittaa uutta hoitosopimusta kun kaikki asiat on ennallaan. Paitsi tietty siksi, että vois taas laskuttaa lääkärikäynnistä.
  9. Silmu75

Meillä vielä haaveissa sisaruksen yrittäminen ja haluaisin heti Ovumialta vastauksen mun sähköpostiin! Eilen siis lähetin... :D Edellisestä on jo viikkoja, lähetin sille ihmiselle joka on toiminut meidän yhteyshenkilönä, mutta nyt lähetin ihan yleiseen info-osoitteeseen jos viimein joku vastais...
  10. Silmu75

Miten menee @Domi? <3
  11. Silmu75

@Domi Huh mikä tilanne, siirtopäivänä ei todellakaan halua saada soittoa klinikalta! Hurjasti tsemppiä piinailuun ja toivottavasti pikkuinen on yhtä innokas tarraamaan kiinni. :) Täällä poika syksyn tokassa flunssassa, niiden väliin osui viiden päivän karanteeni kun oli altistus hoidossa, mutta...
  12. Silmu75

@Tupsuli Nyt vasta kävin täällä, ei kovin lupaavasti alkanut päiväkoti. Poika itki mennen tullen eikä suostunut ekalla viikolla syömään hoidossa oikein mitään - eikä suuria määriä kotonakaan. Loppuviikosta alkoi sitten jo pikkuisen leikkiä ja ruokakin vähitellen maistua. Toisella viikolla alkoi...
  13. Silmu75

Eiköhän neljällä ole jo paljon paremmat mahdollisuudet saada toinen lapsi. :) Ovumialla on ikäraja 47v, täytin kesällä 46v eli vajaa vuosi olisi vielä aikaa jos rahaa ilmaantuisi, jonot ei vissiin kovin pitkiä ole. Ja siirroille ei ole kiveen hakattua ylärajaa, mutta noin viisikymppiseksi asti...
  14. Silmu75

Onnea yritykseen! :) Täällä on jo pahin pettymys ohitettu, pari viikkoa sitten alkoi työt ja päiväkoti ja on tämä arki aikamoista rumbaa yhdenkin kanssa. :D Mutta jos nyt sattuisin ennen vuoden loppua voittamaan jostain kymppitonnin, niin varmaan haluaisin silti vielä yrittää uudella luovuttajalla.
  15. Silmu75

Voi että, meidän pikkumies 1v 1kk aloittaa maanantaina päiväkodin. ❤️ Käytiin tällä viikolla kahdesti tutustumassa. Tiistaina oltiin sisällä juttelemassa vain me ja hoitaja, vaikutti kivalle paikalle, hyvät tilat. Poika lähti suht reippaasti tutkimaan paikkoja. Eilen oltiin tunti pihalla...
  16. Silmu75

Ihanaa, että ultrassa oli kaikki hyvin. ❤️
  17. Silmu75

@Katti75 Kävitkö jo ultrassa?
  18. Silmu75

Tyhmästi tekis mieli käydä vielä ostamassa joku herkempi testi, mutta eipä se tulosta muuttaisi. Jos ei PC:n kumpaankaan tikkuun tuu minkäänlaista viivaa, niin eiköhän se ole noin 99.99999%:n luotettava tulos. :rolleyes:
  19. Silmu75

Harmittaa, mutta ei ole varaa valittaa kun kaikki ei lahjasoluilla saa sitä yhtäkään lasta. Toivon kaikille vielä yrittäville edes sitä yhtä ihmettä. ❤️
  20. Silmu75

Joo, ei ole varaa enkä kyllä jaksaiskaan aloittaa taas kaikkea alusta. Nyt vaan keskityn olemaan kiitollinen, että saatiin edes tämä yksi ihme.

Yhteistyössä