Hakutulokset

1. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Aina niin ihmettelen ja kadehdin teitä, jotka tunnutte tuntevan ja huomaavan kaiken mitä kropassa tapahtuu. Mulla on kovat menkkakivut, muttei muuten mitään tuntemuksia kierron mittaan. Ja usein olen luullut alkavia lieviä menkkakipuja suolistoperäiseksi vatsakivuksi ja päinvastoin. Ensi...
  2. Silmu75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Katti75 Onpa hienoa, että sulla on lääkäri, joka tuntuu oikeasti kuuntelevan! Mulla on tuolla Ovumiassa lääkärit vaihtuneet, nyt osui ekaa kertaa suunnittelukäynnille sama joka teki ekan siirron, mutta muuten aina eri tyyppi. Sinänsä ne lääkärit ovat ihan ekaa lukuunottamatta vaikuttaneet...
  3. Silmu75

@Katti75 Saanko kysyä vielä onko sulla joskus aiemmin ollut tarvetta lisätä keltarauhashormonilääkitystä vai miksi se nyt tarkistettiin? Mietin, että jos nyt kuitenkin sattuisi tulemaan plussa, niin voishan sen mittauttaa samalla kuin hcg:n, mutta sitten taas kun tämä sama lääkitys riitti...
  4. Silmu75

@Katti75 Mulla on PC varattu testiä varten, se ei taida herkkä olla. Ehkä sitten siinäkin mielessä hyvä etten testannut vielä jos ei plussa olis välttämättä edes vielä näkynyt. En kyllä yhtään jaksa (tai uskalla) uskoa siihen - kuvittelen, että mulla olis jotenkin raskaana oleva olo jos olisin...
  5. Silmu75

@Katti75 Tuliko jo eiliset tulokset? Melkein tein eilen testin, mutten sitten kuitenkaan ollut valmis kohtaamaan mahdollista negaa. Kun kyllä kai blastosta jo jotain näkyis, mutta sitten olis kuitenkin pakko jatkaa kaiken varalta lääkitystä vielä viikko ja motivaatio olisi aika nollassa.
  6. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Florie Tsemppiä huomiselle! Toivottavasti testi antaa jotain lisätietoa, joka auttaa onnistumisessa. ❤️
  7. Silmu75

@Sukkis Ei kyllä tunnu oikein miltään. Toisesta päivästä jo muka pientä etovaa oloa eli siis kuviteltua tai lääkkeiden sivuvaikutusta. Ja mulla on niin stressivatsa, että voi olla ihan jännityksestäkin. Kovin pettynyt oon siitä ettei rinnat kipeytyneet kuten viimeksi, sitä olisi ehkä uskaltanut...
  8. Silmu75

40 + so what, wol 14 (2019)

Tsemppiä! Täälläkin piinaillaan toista lahjasolulasta, viime maanantaina oli siirto.
  9. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@Tupsuli Kiitos rohkaisusta! :) Kyllähän mä tiedän, että todennäköisesti ”oireet” tässä piinailuaikana on vain lääkkeiden sivuvaikutuksia, mutta silti toivoisi että kaikki menisi just samalla tavalla kuin viimeksi. :D Ja voi kyllä olla, että meille riittäisi paremmin kuin hyvin tuo yksi pieni...
  10. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

@marrasmai Tsemppiä, loppuraskaus helteillä on aikamoinen koetus! Itse en meinaa jaksaa ilman vauvavatsaakaan. :/ Täällä täytettiin vuosi ihan hetki sitten. Poika sai lahjaksi taaperokärryn ja tykkää kyllä, mutta enemmän työntelee silti tavallisia tuoleja ympäriinsä. :D Hampaita on jo...
  11. Silmu75

Viimeksi tuli rinnat kipeiksi neljä päivää siirron jälkeen mikä olisi huomenna. En kyllä tällä hetkellä usko yhtään onnistumiseen. :/ Tervetuloa mukaan @M4rianne77! :) Taas suosittelen lämpimästi Facebookin Helminauha-ryhmää. Meitä näyttäisi nyt olevan siellä 865 jäsentä eli vertaistukea on...
  12. Silmu75

Voi ei, olen pahoillani. ❤️
  13. Silmu75

Olisi houkutus kuvitella, että huono olo on raskausoire, mutta eipä niitä oikein voi tulla ennen kiinnittymistä. :D En millään jaksais näitä helteitä, ei tee mieli syödäkään muuta kuin jäätelöä niin ei ihme jos on huono olo...
  14. Silmu75

@Sukkis Huh, olipa sulla yllätys! Voin hyvin kuvitella, ettei pelkästään kiva yllätys vaikka tietysti ihanaa, että siellä on kaikki kunnossa. <3 En myöskään ole ihan varma miten jaksaisin kahden kanssa, joten vähän ristiriitaiset tunteet tämän siirron suhteen. Ehkä johtuu vaan siitä, että...
  15. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Olin eilen alkionsiirrossa ja toivottavasti pääsen mukaan plussa-aaltoon. :) Tämä oli nyt se ainoa yritys, jos ei onnistu niin toista lasta ei tule. Mutta on tuo yksi poikakin paljon enemmän kuin uskalsin koskaan toivoa saavani. <3
  16. Silmu75

Kuusipäiväinen blasto, testipäivä kahden viikon kuluttua. Näkyishän se plussa aikaisemminkin, mutta odotan suosiolla niin on sitten ainakin selvä tulos. Viimeksi tosin rinnat kipeytyi aika nopeasti (mulla ei ikinä ole mitään tuntemuksia missän kierron vaiheessa), joten ellei tällä viikolla...
  17. Silmu75

Huh, alkio selvisi sulatuksesta ja pääsi kyytiin. :)
  18. Silmu75

Alkio kyydissä! :) Viimeksi etsittiin aika pitkään oikeaa reittiä kohtuun, nyt onnistui kuudessa minuutissa. :D
  19. Silmu75

Hoitopuolella tuntuu monella olleen se tilanne, että keltarauhashormonia ei ole tarpeeksi ja sen annostusta on pitänyt lisätä, jotta raskaus voisi jatkua. Se progesteronitason mittaus nyt olisi yksi juttu minkä ainakin voisi teettää itsekin ja kysellä sitten yksityiseltä kantaa siihen lukemaan...
  20. Silmu75

Niin ja muakin nyt vähän stressaa tuo keltarauhashormoniasia kun monella tuntuu olleen alhainen arvo ja on tarvittu lisälääkitystä. Päätin kuitenkin ajatella sen niin, että kun ei viimeksikään mitään tarvittu, niin tuskin nytkään. Eri juttu ehkä jos raskaudesta olisi vuosia. En vaan jaksa enää...

Yhteistyössä