Hakutulokset

1. Silmu75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Joo, imeytyy ja sotkee, siitä on varmaan suurin osa sitä täyteainetta. Musta inhottavinta onkin se, että pitää käyttää viikkotolkulla siteitä jos onnistuu tulemaan raskaaksi. Sitten taas pelkään, että sen takia tulee hiiva ja bakteerivaginoosi ja mitä lie... Olen kotona käyttänyt kestositeitä ja...
  2. Silmu75

Viimeksi mulla oli Progynovasta ekana iltana vähän huono olo, muuten ei lääkkeistä sivuvaikutuksia. Siirrosta muutama päivä, niin rinnat kipeytyi, mutta se taisi jo liittyä raskauteen. Nyt toinen päivä Lutinusta menossa ja on kyllä sellainen kuvottava olo. Siis että vois ihan kuvitella olevansa...
  3. Silmu75

Plussa on kuitenkin plussa, joten onnea @Katti75! Eihän mikään ole varmaa nuoremmillakaan, mutta kun tulee plussa, niin on edes toivoa. ❤️
  4. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Meidän ainoa yritys saada ens vuonna vauva on vihdoin ensi maanantaina kun menen alkionsiirtoon. Vielä pitää tietysti jännätä selviääkö alkio edes sulatuksesta.
  5. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Maanantaina siirto jos vaan alkio selviää sulatuksesta.
  6. Silmu75

No nyt soittivat klinikalta, maanantaina siirto. Toivottavasti alkio selviää sulatuksesta!
  7. Silmu75

Huh, limakalvo 8mm ja kolmikerroksinen. :)
  8. Silmu75

@Chiarina46 Ei varmaan mihinkään muuhun kuin hiivasieneen. :D Mulla on siis todistettavasti ollut kerran elämässäni hiiva ja sen jälkeen jäin vähän kierteeseen ja ostelin niitä kuureja aina kun vähän kutitti. Näin jälkikäteen ajateltuna oli varmaan vain kuivat limakalvot eikä mitään sen...
  9. Silmu75

@Katti75 Onko mitään lupaavia tuntemuksia? :) Mua jo hermostuttaa se huominen jos limis ei olekaan tällä kertaa kasvanut. Ja sitten menin toissayöksi laittamaan vähän niin kuin varalta hiivasienilääkityksen ja sitäkin mietin, että kai se on sieltä nyt sulanut pois huomiseen mennessä ettei...
  10. Silmu75

Mulla on tiistaina ultra, toivottavasti on limakalvo kasvanut tarpeeksi. Lutinusta kävin eilen tilaamassa meidän apteekkiin ja tänään piti tulla, mutta niillä oli kuorman purkaminen kesken, niin maanantaina uusi yritys. En uskaltanut vielä ostaa kuin kahden viikon satsin jos alkio ei selviäkään...
  11. Silmu75

Voimia @Florie ja @Pompelis! ❤️
  12. Silmu75

@Katti75 Tsemppiä piinailuun! Mulla on 6.7. ultra, niin sen perusteella varmaan aikaisintaan 12.7. siirto. Toivottavasti olis nyt viikon kuluttua edes se 7mm mitä viimeksi.
  13. Silmu75

Kysta vai keltarauhanen?

No, mulla oli kesäkuussa ultra. En kai enää ovuloi, on endometrioosia ollut. Lääkärin mukaan munasarjoissa oli jotain, endoa tai keltarauhanen. Eli kovin tarkkaan ei välttämättä ultrassa ilmeisesti erota mitä siellä on, mutta mulla pistävä alavatsakipu liittyi kystaan.
  14. Silmu75

Synlabilla oli muistaakseni nelisenkymppiä.
  15. Silmu75

Niin ja mullehan tosiaan lääkäri sanoi siitä aspiriinista, että en tarvitse kun ei ollut raskausmyrkytystä viimeksikään. Vähän mietin, että söiskö omin luvin, mutta toisaalta mulla muutenkin haavat välillä hyytyy aika hitaasti, niin en kyllä uskalla. Neuvolasta vois tietysti vielä kysyä jos nyt...
  16. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Kierto alkoi Primolut-kuurin jälkeen viimein nyt lauantaina, eli viikon kuluttus tiistaina ultra ja toivotaan, että limis on kasvanut hyvin ja saan tietää siirtopäivän. Iik!
  17. Silmu75

Täällä kp2 ja ekat Progynovat syöty. Nyt tarvitsee ennen siirtoa jännätä enää kasvaako limis ja selviääkö alkio sulatuksesta.
  18. Silmu75

Eikö sitä yleensä käytetä raskausmyrkytyksen ehkäisyyn, mutta vasta jostain toisesta kolmanneksesta alkaen? 100mg:n vahvuista aspiriinia ilmeisesti. Ja jotkut kai sanoo sen auttavan kiinnittymisessäkin, mutten ole muuten kuullut että vauvan takia käytettäisiin.
  19. Silmu75

Ai ihanaa, mulla alkoi viimein menkat! Viimeks ilahduin niistä ennen ekaa siirtoa. :D
  20. Silmu75

Ihania juhannusuutisia @Pompelis! Onnea! ❤️

Yhteistyössä