Hakutulokset

1. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Pompelis Toivotaan kuitenkin plussaa! <3 Mulle soitettiin tänään Ovumialta, että mihinkäs aikaan oon menossa ultraan. Oli vissiin joku unohtanut päivittäö mun tietoihin myöhemmät yhteydenotot ja sinne oli jäänyt vain se eka ilmoitus menkoista. Vähän hirvittää miten runsaat menkat on luvassa...
  2. Silmu75

@Chiarina46 Meillä myös pian vuoden täyttävä poika elämäni ekasta alkionsiirrosta. Saatiin vain kaksi alkiota, niin olin ihan varma ettei niistä lasta tule, mutta nyt sitten yritetään vielä toistakin. @Papupilvi Siirto on seuraavaan kiertoon, mutta kun se ei ala! Tänään kp82 ja huomenna...
  3. Silmu75

@Chiarina46 Mä oon ruskeatukkainen ja sinisilmäinen, luovuttajalla tummanvaalea tukka ja siniharmaat silmät. Saatiin kyllä valita huolitaanko mua lyhyempi luovuttaja, eipä sillä ollut meille väliä. Niin ja mies vaaleatukkainen ja ruskeasilmäinen, niin sinänsä enemmän sopivia piirteitä tarjolla...
  4. Silmu75

@Florie Oli ne pakastetut munasolut vähän halvempia kun niitä harkitsin ensin, mutta sitten luin just siitä että alkiot kestää paremmin pakastusta enkä halunnut riskeerata. Mutta onhan niillä moni raskautunut, että ei ne nyt ihan onnettomia ole. Toivottavasti @Chiarina46 onnistutte sillä...
  5. Silmu75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Katti75 Ymmärrän tosi hyvin kun itsekin panikoin kaikesta meidän ainokaisen kanssa. Olen miettinyt pitäisikö pitää sen takia pieni nettitauko. Tuntuu, että kohdalle osuu nyt vielä kaikki keskenmeno- ja kohtukuolemakertomuksetkin ja viime raskauden pelot alkaa palata mieleen vaikkei tosiaan...
  6. Silmu75

Eikö se 7mm ole se minimi ja ehtiihän viikossa vielä paksuuntua. :) Mulla oli 7mm ja siirto siitä 10 päivän päästä, ei kerrottu miten paksu limakalvo silloin oli.
  7. Silmu75

Onnea @Sukkis! @Florie Parin päivän kuluttua vois jo näkyä jotain testissä, toivotaan parasta!
  8. Silmu75

Mullahan ei nyt sitten vaan ala ne menkat. Toisena tiputtelupäivänä kysyin lopetanko kuitenkin Progynovat (lopetin) ja kolmantena aloitanko kuitenkin sen Primolut-kuurin (aloitin). Lääkäri arveli ettei menkat nyt ala ilman kuuria ja oikeassa oli, ei ole sen jälkeen ollut enää...
  9. Silmu75

Helmikuiset 2022

Tuota en tullut ajatelleeksikaan, mulla myös taaksepäin kallistunut kohtu. Mutta tosiaan tuossa vaiheessa alkio on niin mahdottoman pieni, että ei ihme jos tulee virhetuloksia. Terveystalon gyne oli kyllä silloin aika tyly, huokaili että kyllä täällä syke näkyy mutta liian pieni alkio - no annan...
  10. Silmu75

Helmikuiset 2022

Taustalta huutelen, että mulla oli sama tilanne. Ultra 6+6 ja alkio 6+0 ja alkionsiirrosta alkunsa saanut, joten iästä oli varmuus. Kontrolliultrassa reilun viikon kuluttua kaikki hyvin. Lääkäri havainnollisti ottamalla kynän käteen ja näyttämällä, että jos katsot sitä vinosti, niin se näyttää...

Yhteistyössä