Hakutulokset

1. T

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Tulpat on mun tietaakseni tallella :attn:
  2. T

Onnittelut taas vauvaantuneille :D teitahan tulee ku sienia sateella. Ma oon taal kans HS ja vitutus kayra on korkea. Kayn monesti lukemassa mut en jaksa kirjotella ku tulee vaan valitettua. Koita jaksaa :hug:
  3. T

Lampimat onnittelut vauvaantuneille :heart: Tsemppia Ryhis! :heart: Ma oon kade, taalla ei tapahdu mitaan.... :snotty: Ja tsempitykset muillekki kaynnistykseen menijoille! ma oon yks niista joka kiltisti anta muitten ohitella jonossa, taalla kun ei ole supistuksen supistusta moneen...
  4. T

Mina kanssa ihmettelin kaytantoa, mutta taalla ollaan niin ylivarovaisia kaiken suhteen. Kai ne pelkaa oikeusjuttua jos jotain tapahtuisi, en tieda. Ja siis lantio EI ole kapea :laugh: Sain hillittya itseni ostoksilla ja ostin vain tarpeellista. Ihanan vaippalaukun loysin ja paketin missa...
  5. T

Onnittelut vauvaantuneille! :flower: Eilen illasta taallakin supisteli, mutta loppu ihan ittekseen parin tunnin kuluttua. Tanaan oli neuvola ja katilo kokeili paikat. Tallasen tekstin kirjotti Cervix closed/thick/high, etta se niista supistuksista. Mitaan ei oo tapahtunu edelleenkaan. Ja...
  6. T

*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Kamalasti taas onnea vauvaantuneille!!!!!!!!!!!!! :flower: BV ihana nyytti :heart: Kiitos nalleperhe. Helpottaa kuulla ettei peli oo menetetty jos mulla nyt sitten on sisaanpain kaantyvat nannit. Kysyn seuraavalla kerralla neuvolassa, eikohan ne tieda. Ja ma liityn kans tahan...
  7. T

Ninniliina siksi epailen ku jos otan sen ns. kahdensormen otteen rinnasta, minka naa opettaa kun tarjoat tissia vauvalle, niin mun nanni vetaytyy vahan sisaanpain. En tiia miten selittasin tarkemmin. Aloin vaan miettimaan etta onko normaalia vaiko ei... :ashamed: Pitaa kysya katilolta...
  8. T

Minakin taalta merkkailen pitkasta aikaa. Yhessa koossa edelleen. Vauva ei anna mitaan merkkeja etta olisi tulossa. Olen jo alkanut tyytymaan osaani, kai pikkunen tajuaa jossain vaiheessa syntya :) Paljon onnea vauvaantuneille! :flower: Ja ne jotka on hilkulla niin tietoa tanne. Se antaa...
  9. T

Mun mies sai tyopaikan mita ollaan jannitetty jo melkein kuukausi :D Siis isossa firmassa ja uskomattomilla eduilla ja homma mita mun mies on aina halunnut tehda!!! En voi uskoa etta voisin olla onnellisempi talla hetkella! Moni ongelma ja asia ratkesi heti eika mulla olekkaan oikein mitaan...
  10. T

Kleo taal neuvottiin tosta synnytyksen alkamisesta, etta kun se oikeasti alkaa niin supistusten tahti on nousujohteinen. Eli ei heittele kauheesti et valilla tulee 20 min valein ja valilla 5 min ja sit taas 15 min. Tuliko tarpeeks epaselvasti... :laugh: Toivottavasti ymmarsit. Mutta ainahan voi...
  11. T

Tulipa nukuttua hyvin viime yo :) Kaytiin sitten siella synnytysvalmennuksessa (mieskin heras ja tuli mukaan). Oli kylla tosi kattava valmennus ja olen todella tyytyvainen. Taalla on ton laakityksen kanssa sellanen politiikka, etta synnytyksen ei pida olla karsimys. Eli kaikki mita pystytaan...
  12. T

Ilmottelempa minakin taas pitkasta aikaa ittestani. Eilen kaytiin neuvolassa ja kaikki normaalisti. Ekaa kertaa kokeilivat ton kohdunsuun tilanteenkin ja TIUKASTI on kiinni eika MITAAN muutoksia ole. Etta ma olen kans taalla pitamassa seuraa viela ens kuussaki :wave: Tanaan on...
  13. T

Hei muuten, tuosta rintapumpusta. Mita pumppua suosittelette? mulla kun ei ole mitaan hajua noista pumpuista eika mitaan tietoa minkalaisen tarvitsen. Voisiko joku kokemusta omaava antaa neuvoa.... Mita rintapumppua suosittelette? Traveler ja nyytti 35+jotain
  14. T

Mun rattaat ja turvakaukalo tuli perille! Mutta missa se nyytti sielta sisalta viipyy?
  15. T

BV TSEMPPIA!!!!!!!! :hug: Akkia tanne sit antamaan valiaika tietoja :D Me odotellaan innolla. Me kaytiin synnarilla tutustumiskierroksella. Oli aika lyhyt ja pikanen kierros, vahan olin pettynyt. Taalla on sellanen tapa etta kun menen synnyttamaan saamme heti privaattihuoneen missa...
  16. T

S-anttu Lampimat onnittelut!!!!!!!! :heart: :flower: Ja voimia sinne pikkumiehen kanssa :hug: Ihan tuli sellanen kateellinen ajatuksen haivahdys kun jotenkin olisi jo niin ihanaa nahda tama oma nyytti. Vaikka todellisuudessa pelottaakin se arki. Mulla viela vauvan vaatteet...

Yhteistyössä