ONNEA ensiksikin kaikille vauvan saaneille sekä tietenkin Talvikselle! :flower:
Meillä eka on syntynyt (muistaakseni :ashamed
41+5 ja nyt ei ollu kohdunsuulla tapahtunut mitään muuta kuin pehmenemistä, kiinni on siis ja 3 cm vielä kaulaakin, joten mahtaa mennä tämäkin lähemmäs laskettua aikaa kuin nykyhetkeä!
Serafine: Etpäs olekaan ainoa joka ei ole vauvan tavaroita laittanut! No, minä olen sentään laittanut
yhtään, mutta todella vähän. Tänään kävin vihdoin mummon vintiltä hakemassa muutamat esikoisen tavarat jotka nyt pyörivät pesukoneessa, sen lisäksi olen ostanut muutaman vaatteen joita en ole vielä pessyt. Vaunut ja turvaistuin ovat yhä ostamatta. Mutta meilläkin on kaikenlaisia päteviä syitä tähän viivyttelyyn ja kyllähän tässä vielä ehtii, ja vaikkei ehtisikään niin asiat järjestyvät kyllä! Toisaalta olen kyllä iloinenkin että asiat on näin, minusta olisi tosi kummaa jos meillä olisi ollut jo pinnis makkarissa, tyhjän panttina. Tämä myös siksi ettei makkarimme ole kovinkaan kaksisen kokoinen!
Joko-puhelun olen minäkin saanut yhden jo. Ja viikkojahan täällä paljon vähemmän kuin monilla. Ei miehen kanssa päästy kumpikaan vastaamaan samalle soittajalle (kun soitti meille molemmille putkeen) niin johan siellä oltiin kuviteltu että laitoksella ollaan
----- Toivottavasti muut ihmiset jaksaisivat olla tällä kertaa vähän rauhallisempia. Esikon aikaan olin aivan raivoissani niistä jokojokoista!! Ja minä olen kiukkupussituulella ja minulle ei riitä selitykseksi että hyväähän kaikki vaan tarkoittavat niillä puheluillaan! Grrrr!
Levotonta Strutsia en osaa auttaa muuta kuin että jostain olen kuullut että kontillaan olo saattaisi auttaa vauvaa kääntymään, siis sillä tavalla kun tulee lisää tilaa masuun. Ai niin, ja sitten laadukkaassa B) vauva tulossa-sarjassa kehotettiin näyttämään taskulampulla valoa masun alaosalla, että jospa se vauva kääntyisi kurkkimaan sitä lähempää... Noinkohan? No, kaikkea kannattaa ehkä koittaa jos on jo hermoheikko olo :flower:
Möhis sekä Fanttti 36+2