Hakutulokset

1. T

***Kesämasut 2009 VOL.2***

Anteeksi muuten tyhma kysymys, mutta eiko se selallaan olo juuri ole pahinta jos vauva puklailee? Mulle tuli vaan mieleen kun mietiskelin tota mahallaan nukuttamista. Toki tiedan mahallaan nukuttamisen "vaarat". Ja en nyt halua aloittaa mitaan sotaa mahallaan ja selallaan nukuttajien valilla :)...
  2. T

Taalla ilmottautuu kans yksi mahallaan nukuttaja :attn: Tytto kannattelee paataan todella helposti ja ei puklaile koskaan (olisiko kaksi kertaa puklannut koko aikana). Tytto nukkuu parhaiten mahallaan ja paukut tulee ulos helpommin. HS tsemppia sinne :hug:. Mulla kans ollu vaikeeta taalla...
  3. T

Kiitos Brianna, ma kokeilen tota. Sit oli viela sellanen kyssari, etta kuinka monella tissit tuntuu viela sellasilta pinkeilta palloilta kun on taynna? musta tuntuu et mulla ei enaa kauhean usein ole sita tunnetta ja pelkaan etta onko maidon tulo alkanut ehtymaan? Siis voiko tissit olla...
  4. T

nopeesti taas tulin kirjottaa... Kiitos kaikille neuvoista ja vinkeista, monet kerrat oon saanu apua taalta ongelmiin. Tuli mieleen sellanen, etta ne jotka painii sen kanssa ettei vauva suostu nannia imemaan vaan haluaa pulloa. Oletteko kokeilleet nannikumia? meilla Ava ei suostu rintaa...
  5. T

no hitto mun teksti katos |O :headwall: Lyhyesti.. Raffel taysimetyksella mennaan taalla. Tosin rintakumien voimalla (liian matalat nannit) Jeps1 pikaisia paranemisia 2 kk:n laakari aika lahestyy ja rokotukset :| Mulla paasee ihan salettiin itku :'( Kenella on jo ollut...
  6. T

Minakin vihdoin paasen koneelle. Nopeasti on mennyt nama ensimmaiset kolmisen viikkoa. Toistaiseksi tissi on riittanyt, mutta joudun kayttamaan rintakumia kun rassukka ei saa muuten otetta tissista. Nannit on onneksi parantuneet (oli yhta h*******a ekat viikot) :snotty: Ilmavaivoista taalla...
  7. T

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Lampimat onnittelut vauvaantuneille :flower: Taalla alkaa kanssa rutiini astua kuvaan pikkuisen kanssa. Kotona ollaan oltu nyt 5 paivaa ja niista mies oli kotona vain ekan, siita asti ittekseni parjailly ja mies ollu toissa. Ekat paivat meni kylla itkiessa. On noi hormoonit ollu vahan...
  8. T

minakin taas ilmottelen itsestani :attn: Onnea kaikille vauvaantuneille (en millaan muista nimimerkkeja :ashamed: ) :flower: Me ollaan viela yksi yo sairaalassa. Siis kaiken kaikkiaan nelja paivaa. Mulla kivut olleet leikkaus haavan alueella todella lievia. Ilman kipulaakkeita...
  9. T

Meille syntyi tytto sektiolla 18.6. Strategiset mitat 4140g ja 53cm :o Pitka tytto :) Molemmat voidaan hyvin ja sektiosta jai erittain positiivinen kuva. Eivat edes alkaneet kaynnistamaan. Tulen myohemmin kertomaan lisaa. Tata rakkauden maaraa ei voi mitata millaan :heart: Jaksamisia...
  10. T

Maranooka onnittelut! :flower: Nyt V####AA jo ihan huolella. Soittivat sitten sairaalasta etta ovat ihan taynna... Tanaan oli siis kaynnistys aika aamusta. Sanoivat soittavansa myohemmin ja antavansa lisatietoa jatkosta :headwall: Ja sivulauseessa ilmottivat etta mita todennakoisemmin...
  11. T

Onnittelut taas uusille vauvaantuneille :flower:
  12. T

Tulihan sita sitten nukuttua joku tunnin verran viime yona. Itkua tuhersin ku alkoi kaynnistys pelottamaan. Mita jos ne saa aikaan vaan kauheat supistukset, mutta paikat ei aukee ollenkaan :'( Ja sit joudun leikkaukseen... Kaikki on jotenkin niin pelottavaa. Anteeksi avautuminen :ashamed...
  13. T

Kavin juuri aamu visiitilla synnarilla ja taas laitettiin sita "avaavaa/pehmentavaa" geelia. No eilisen jalkeen ei ole mitaan tapahtunu ja huomiseks olis ollu viela geelin laitto aika, mutta lekuri paatti et jatetaan se valiin kun ei kerran mitaan tapahdu. Siis normisti kuulemma aiheuttaa...
  14. T

Multa otettiin taalla jenkeissa. tai siis ymmartaakseni se oli toi streptokokki. Eli nayte otetaan emattimesta. Jos sulla on se niin synnytyksen aikana antavat antibioottia suoneen (tai siis ainaki taalla antavat). Ei kuulemma ole hyvaksi jos vauva sen tulehduksen saa. Tosi yleinen bakteeri...
  15. T

Onnittelut vauvaantuneille! :flower: Vihdoinkin taallakin alkaa jotain tapahtumaan. Siis ei mitaan luonnollisesti minun kropallani vaan annettiin kaynnistysaika torstaille. Tanaan neuvolassa laittoivat sellaista kohdun kaulaa pehmittavaa geelia ja sama toistetaan tiistaina ja keskiviikkona...
  16. T

Voi Lisbet, sinua ei sitten paastetty helpolla :hug: Lampimat onnittelut pikkuisesta :flower: Tanne ei edelleenkaan mitaan... :headwall: Traveler ja taivaan rannan maalari 40+6
  17. T

Neuvolassa taas kayty ja tiukasti paikat edelleen kiinni, ei merkkiakaan |O :headwall: Ei jaksa kirjottaa enempaa, kyrsii... Onnea vauvaantuneille ja tsemia synnyttaville :flower: (eiko se jo alkas olee munkin vuoro... :snotty: ) Traveler & nyytti 40+5

Yhteistyössä