huhuh,neidin koko viikonlopun kestäneet 7 vuotis pirskeet on nyt saatu juhlittua...tänään tulee vielä yhdet vieraat,mutta ne on niin rentoja tapauksia et sama se millä mallilla mökki on...tai onko muuta kuin mustat kahvit tarjolla
Meillä Alisa on keksinyt korvat ja silmät =) hellun näköstä kun alkaa unettaan,niin nyrkki etsiytyy silmään ja välillä korviakin rapsutellaan...Oletteko huomanneet kuinka suuren työn takana on ne ekat kerrat,kun lapsi tavottelee lelua tms.kädellään?aikaa menee,että saa keskityttyä avaamaan ensin nyrkkinsä ja sit se ooooojjjjeeennnuuusss siihenkin menee tovi kun pitää samalla tähdätä esineeseen ja sit naps,kiinni on...viime viikolla seurasin kun roikotin kädesäni karkkipaperia,ja puhuin puhelimessa,ni Alisa nappas karkkipaprun ja vei suuhunsa sen,luulin et vahinkohan se oli,mut ei,sama toistui useasti...ja voih,kun neiti on nyt hoksannut television...ei ole tähän asti reagoinu siihen millään lailla mut nyt yks päivä katsoi isosiskon kans smurffeja,ihmettelinkin et miten viihtyy sitterissä hiljaa
Aika mennyt tosi nopeaa ja neiti on jo niin iso mötkäle.piti la käydä katsomassa vaunuihin monta kertaa,et onko se tosiaankin jo nuin iso tyttö ja nopeaa nyt etenee kehitys...kaikkea uutta...
Aijotteko odottaa 4kk ikään ennen kuin alotatte kiinteät? Mä en...Alisa syö nyt iltamaidon seassa maissivelliä(enemmän velliä mitä maitoa),ja ajattelin alottaa hed./marjasoseet 3kk iässä...en tajua nuita muutoksia nuissa ainaisissa ikärajojen muutteluissa,tervehän tuosta meijän isommastaki on tullu,vaik alotettiin kiinteät silloisten suositusten mukaan 3kk iässä.ja hihih,meidän eläkeläisten(eli olen 33v)neuvolakortissa on lukenut että aloitettava nauris ja lanttuRAASTE 2viikon iässä!!! ja ollaanko allergisia ,niinku nykyajan muksut kaikelle?!
ja mummu aina kerto että he keitteli vasta syntyneille vellit itse,piu paut joillekkin ikärajoille tahi bakteereille...onko kukaan muu mun kans samaa mieltä ,et tää nykyajan ruokavouhkasu on vähä pyllystä???miksikähän nyk.lapset on allergisempia kaikelle,mitä aikoinaan?tahtoo tietää.....
Nukkumisesta : meillä Alisa on nyt parina yönä nukkunu 81/2h.mutta meillä sitten herätäänkin 06-07 väliin.oon aina ollu aamu uninen,mut oikeestaan kiva herätä aikasin...kerkeää tehäkki jotain päivän aikana...Tytöllä alkaa tällä viikolla harrastukset;partio ja ratsastustunnit,siis isomalla,Alisa oottakoon vielä tovin...Mäkin haluaisin alkaa harrastaan ratsastusta,mut mua säälittää se hevonen,et tällänen norsu hyppää selkään...juu,ootellaan painonpudotusta...en saa taaskaan itteeni niskasta kiinni...
Onko kellään muulla
huimauskohtauksia?ärsyttävän tuntosta kun useasti päivässä humahtaa päähän sellanen inhottava huipaus...tuntee oikein kun se tuolta jalkoista lähtee ja humahtaa päähän...onkohan lie niskat niin jumissa?tuskin enää leikkauksesta johtuu,HB oli kuitenkin 137 jälkitark.
Aijon raskia laittaa Alisan mummulle to hoitoon päiväksi.Lähen likkakaverin kans käymään ikeassa haaparannassa(lue:karkkikaupassa
)...mulla meni kesälomareissulla 100e karkkikauppaan siellä...ja huom!!!en ostanu itselle kuin 2suklaalevyä,irtsareita ja limulaatikon..muut oli tuliaisia,lahjoja lapsen kamuille synttäreiden varalle...en osta nyt ehkä niin paljolla...lupaan :headwall:
mut nyt kirppikselle...lupasin mennä ootteleen äitini luo vesilaitoksen ukkoa sen jälkeen... :wave:
Ryhis ja Alisa(muuttunu jo Alluksi) 21/2kk