Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Paljon onnea kaikille plussista! :) edelleen käyn täälä lukemassa kuulumisia :)
  2. H

Elokuu 2017

Ekan kerran heikosti 8+0! Eilen tosi hyvin, ultran mukaan 9+1
  3. H

Mulla alko vuoto viikko plussan jälkeen.. Nyt vuotanut reilu 4viikkoa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Raskaana kuitenkin vielä ollaan :) suna testailisin vielä kyllä..
  4. H

Elokuu 2017

Viimmeks oli hyötyä ainakin kun verta vuoti 10 viikkoa, rauhoitti kuunnella ääniä ja hyvin löytyki.. Ja nyt oon kaks kertaa koittanut ja molemmilla kerroilla löytyny niin luulen että nytkin helpottaa! Se kannattaa kuitenkin muistaa ettei niitä aina saa kuuluviin.
  5. H

Elokuu 2017

Mä ostin baby stylestä jo edellisen raskauden aikana.. Olisko merkki ollut heart beat?! *muoks. Se merkki oli unborn heart :D
  6. H

Elokuu 2017

Tänään kuuntelin ja hyvin löyty! 151 näytti keskisykkeeksi :)
  7. H

Elokuu 2017

Mä luulin kans kuulleeni 8+0, mutta moni oli sitä mieltä ettei pidä paikkaansa.. Nyt kuitenki ehkä uskon että sielä ne oli! Pitääpä huomenna koittaa uudestaan!
  8. H

Elokuu 2017

Mulla kesti lähetteen tekemisestä 2 viikkoa aikaan :/ toivottavasti sulle tulis nopeempaa!
  9. H

Elokuu 2017

Ootko koska menossa ultraan?
  10. H

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Mä pidän peukkuja täälä että tämä olisi se raskaus joka menee loppuun asti :) mulla ainaki ollut välillä ihan hyvä ja normaali olo ja välillä etoo..
  11. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Hei!! Täälä siis tilanne että keskiviikkona ultrassa kävin, ja sieltä löytyi kuin löytyikin pieni vauvan alku jonka sydän löi :love: Vastasi viikkoja 8+1! Valitettavasti löytyi myös iso hematooma, joten jännän äärellä ollaan. Diagnoosina uhkaava keskenmeno.. Kuopuksen aikana oli aika lailla...
  12. H

Elokuu 2017

Tuskin! Luulempa että vahingossa!
  13. H

Elokuu 2017

Se täs kai onkin jotenkin jännitäävää/kamalaa että omilla kasvoilla olis ryhmässä! Näin tuntemattomana on jotenkin helpompi :D varsinkin siinä tapaukses ettei kaikki meekkään hyvin..
  14. H

Elokuu 2017

Kai se ryhmä oli sellainen ettei kukaan näe sitä mitenkään?
  15. H

Elokuu 2017

Peukkuja ja lämpösiä ajatuksia sinne! Tiedä sitten kuinka hyviä nuo omat ultra kuulumiset on ku diagnoosi kuitenkin uhkaava keskenmeno.. Mutta toistaiseksi asiat hyvin :)
  16. H

Elokuu 2017

Mäkin voisin liittyä siihen face ryhmään, mites se nyt menikää?
  17. H

Elokuu 2017

Jotenkin tässä pelottaa että uskaltaako vieläkään uskoa ja luottaa kun diagnoosi on kuitenkin uhkaava keskenmeno.. Mutta lupasin kyllä itselleni että jos tänään kaikki ns.ok ja sydän lyö niin alan uskomaan raskauteen :)
  18. H

Elokuu 2017

Mulla olis menkoista laskettuna ja jopa omien laskujen ja tikutetun oviksen mukaan ollut la heinäkuun lopussa, mutta nyt ultran mukaan 1.8 :)
  19. H

Niimpä! :) totta kai edelleen huolettaa, kohonnut keskenmenon riski kuitenkin on.. Mutta nyt vaan täytyy toivoa ja uskoa parasta :)
  20. H

Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

Näin toivotaan :) onneksi taustalla onnistunut raskaus missä oli myös hematooma. Toki pienempi ja eri paikassa.. Mutta ei auta nyt kun uskoa ja toivoa :)

Yhteistyössä