Parin päivän päästä suosittelisin testaamaan mutta itsehän testaisin jo huomenna uudestaanEn vielä iloitse aamun haaleasta toisesta viivasta. Se tuli testiin 5 minuuttia uittamisesta. Pitää jatkaa vielä testaamista jos se tuosta vahvistuu niin sitten alan uskoon siihen.
Pitäiskö testata huomenaamuna vai parin päivän päästä vai kolmen päivän päästä? Himotestaaja en kuitenkaan pysty oleen testaamatta.
Joo se toinen haalea viiva tuli 5 minuuttia uittamisesta. Kyl tiesin että rfsu:n testien lukuaika on 30 min. Kuva on otettu lukuaikana.Parin päivän päästä suosittelisin testaamaan mutta itsehän testaisin jo huomenna uudestaan
Ja rfsu testeillä se testin luku aika on 30 min!
Ootko testannut vielä uudestaan? Täälläkin usealla ollut vuotoja alkuraskaudessa...Viimeksi kun kyselin, voiko testini olla plussa.. Digitesti näytti myös 1-2vk, sit alkoikin vuoto. Eli kemiallinen? Kauankohan tämä vuoto kestää.. Nyt vissii 12pv, jos oikein laskin :/
En itse ainakaan nää tossa toista viivaa. Itse kun tehnyt noita testejä tässä raskaudessa niin huonosti alussa näyttää mitään :/Heippa,
Nyt tarviis tulkintaan apuja.... Inssi-kierto, dpo 12 menossa.
Enpä malttanut odotella, virallinen testauspäivä vasta torstaina.
Tein testin juuri äsken, siitä lähti lepattaan toi max-lärpäke... haittaakohan se? Paljasti alta tuon viivan.... mitä ootte mieltä?
En oo itse tehnyt koskaan kyseistä testiä, mut ihan ku jotain näkyis? Eiku uutta testiä kehiinHei kaikki testaajat! Tulen teiltä kysymään apua/mielipidettä. Oletteko te availleet noita puikkotestejä? Mä en tiedä, miksi tänään aivan liian aikaisilla päivillä (dpo 7 oletettavasti) tein kotona olevan raskaustestin. Eihän siinä mitään aluksi näkynyt, mutta kun avasin tuollaisen puikon (Onestepin herkkä), niin siinä näkyi selvästi punertavaa testin reunoilla testiviivan kohdalla. Kuvaan en sitä saanut, mutta otin kuvan itse testistä kuitenkin, vaikka ei siinä mitään näkynyt. Tai itse en kyllä ainakaan itse viivassa mitään viivaa huomannut. Kuulisin mielelläni kokemuksia sekä tuosta testistä että ylipäätään noiden testien tulkinnasta avattuna.
http://aijaa.com/hQU82A
Haamuhan siinä näyttäisi olevanHei kaikki testaajat! Tulen teiltä kysymään apua/mielipidettä. Oletteko te availleet noita puikkotestejä? Mä en tiedä, miksi tänään aivan liian aikaisilla päivillä (dpo 7 oletettavasti) tein kotona olevan raskaustestin. Eihän siinä mitään aluksi näkynyt, mutta kun avasin tuollaisen puikon (Onestepin herkkä), niin siinä näkyi selvästi punertavaa testin reunoilla testiviivan kohdalla. Kuvaan en sitä saanut, mutta otin kuvan itse testistä kuitenkin, vaikka ei siinä mitään näkynyt. Tai itse en kyllä ainakaan itse viivassa mitään viivaa huomannut. Kuulisin mielelläni kokemuksia sekä tuosta testistä että ylipäätään noiden testien tulkinnasta avattuna.
http://aijaa.com/hQU82A
Kiitos vastauksesta... en ole itse näitä aiemmin käyttänyt ja lie mieli laittaa luulemaan taas kaikenlaista.En itse ainakaan nää tossa toista viivaa. Itse kun tehnyt noita testejä tässä raskaudessa niin huonosti alussa näyttää mitään :/
Mä en valitettavasti nää yhtään mitään ja tuon lärpäkkeen alla oleva vaaleanpunainen leveä kohta ei tarkoita mitään. Se on vaan se kohta josta väri liukuu testiviivalle jos on raskaana, testaisin uudestaan jollain muulla testillä,vaikka pregcheckillä.Heippa,
Nyt tarviis tulkintaan apuja.... Inssi-kierto, dpo 12 menossa.
Enpä malttanut odotella, virallinen testauspäivä vasta torstaina.
Tein testin juuri äsken, siitä lähti lepattaan toi max-lärpäke... haittaakohan se? Paljasti alta tuon viivan.... mitä ootte mieltä?
Rkeijun one step liuskat on aivan susia nykyää! Niihin ei tuu mitään vaikka epåherkissä kunnon viivat. Suosittelen testaan muilla testeillähttp://aijaa.com/57QHIV
Voiku tää oliskin raskaustesti mutta ei. :-(
Mutta mällätään ajatuksella niin kauan kun täti tulee kylään.(ja rääkätään itseä)
Aamuinen raskaustesti (one step? joku tollanen) nega!!
Päivällä kun raskaustestit loppu niin tein ovistestin josta kuva no siihen tuli haaleampi viiva mutta eikös jos ovistesti raskautta näytä ni pitäs olla tumma tai tummenpi tuo toinenki viiva??(ovis ny ei pitäs olla tulossa kun menkkoja vasta ootan.
Dpo 11 25/24?
Sen verran kyllä ollut menkkakipuja para aikaa vihloo järkyttävästi et tulis sit et pääsis tästä piinasta taas tällä erää.
Mitäs onko muilla ollut noita raskauskeijulta tilattuja one step raskaustestejä ??onko ollut hyviä? Mun kokemus niistä kun ei oo kun negaa negan perään.Ei edes haamua.Mut2pv maha kipuillut et kai se täti siä jo nurkilla on.
Toivotaan, että saat vielä plussan!Raskauskeijulta mäkin noi omani tilasin... ohjeissa oli vielä, että testi pitäis tehdä max. 30 •C virtsasta. Tein suoraan, eli siis ruumiinlämpö oli lämpötila. Olen niin maani myynyt jälleen kerran, toka inseminaatio takana, yritystä yli kolme vuotta takana. Vuotoa ei vielä ole, huomenna virallinen testipäivä. Pakko vaan jotenki taas raapia itsensä kasaan vaikka tekisi mieli hautautua vaan himaan ja kirota koko muu maailma. Sorry tää floodaus, kamala olla.
En ole enää testannut, ajattelin vuodon loputtua testata.Ootko testannut vielä uudestaan? Täälläkin usealla ollut vuotoja alkuraskaudessa...
Tai sitten kyseessä ihan keskenmeno jos testi ensiksi plussa ja vuoto kuitenkin alkaa!
Mulla alko vuoto viikko plussan jälkeen.. Nyt vuotanut reilu 4viikkoa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Raskaana kuitenkin vielä ollaan suna testailisin vielä kyllä..Viimeksi kun kyselin, voiko testini olla plussa.. Digitesti näytti myös 1-2vk, sit alkoikin vuoto. Eli kemiallinen? Kauankohan tämä vuoto kestää.. Nyt vissii 12pv, jos oikein laskin :/
Huomenna sit kuvaa testistä!@Illacrimo Harmittaa sun puolesta, toivon todella että sulla tärppäisi vihdoinkin. Pidän peukut pystyssä
Omanapa:
Huomenna Dpo 11, Tänään mies kävi ostamassa pregcheckit kaupasta ja tekis mieli testata heti nyt,mutta ehkä kuitenkin vasta huomenna aamulla. Jännittää ihan hitosti!
Tissit on kipeet, vasemmalle puolelle mahaan nipistelee oudosti, itkettää, nälättää ja ärsyttää kaikki
Joko on testattu@Illacrimo Harmittaa sun puolesta, toivon todella että sulla tärppäisi vihdoinkin. Pidän peukut pystyssä
Omanapa:
Huomenna Dpo 11, Tänään mies kävi ostamassa pregcheckit kaupasta ja tekis mieli testata heti nyt,mutta ehkä kuitenkin vasta huomenna aamulla. Jännittää ihan hitosti!
Tissit on kipeet, vasemmalle puolelle mahaan nipistelee oudosti, itkettää, nälättää ja ärsyttää kaikki
OnneaVoi kyllä! Oon itkeny viimesen puol tuntia ja odottelen miestä yötöistä kotiin.Sain äsken elämäni ensimmäisen haamun pregcheckiin!! Oon yrittäny kuvaa saada mutta jostain syystä en saa sitä näkymään! Laitan kohta kuvan @Wilpuri80 @Hernekikka eli yrityskertai 3 näyttäis tuottavan tulosta!