@tänttähäärää Mä en olis tippaakaan huolissani, jos ootte eilenkin hommaillu niin hommahan on hoidossa tsemppiä! piinaillaan molemmat sit samoihin aikoihin loppukuusta
Joo keskiviikkona on ultra! Mä kans kuopuksen raskaudes kärsin vuodoista, 10viikkoa vuoti enemmän ja vähemmän.. Pari kertaa niin että pönttöön ihan lorisi kirkasta verta.. Mutta vaikka järjellä tietää kaikkia vuotoon liittyviä asioita, ei se auta! Koko ajan pelottaa silti! Mulla siis ollut vuotoja jok raskaudes, 2onnistunutta ja 1 kesken..Hipitille
Voimahali.Oliko sulla ke ultra?
Mä ite oon kärsinyt alkuvuodoista nelosen kohdalla ne alko rv 5 ja väri skaala oli tuhruttelusta kirkkaaseen.rv 8 tienoilla tuli jäätävät kivut ja siinä vaiheessa olin varma et ny meni kesken kun sattu niin paljon et joutu kaksinkerroin oleen ultrassa kuitenki kaikki mallillaan ultrissa kävin n.rv 6,8 ja 12.
Ja vielä rv 12 ultrassa ultraaja totes et onko ollu vuotoja kun näki sillä laitteella. Vuotoja oli rv 13 asti ja pikkumies kohta 7v.
Tämänkin jälkeen rv 20 ultrassa huomattiin kystat jota ressasin 4vk. rv 24 sit ei ollut enään kystiä mut sit olikin jo munuaisessa joku reikä tai häikkä( en muista) no sitä sit ressasin viikolle 28 asti (oli ultra)mutta sekin väärä hälytys. rv 32 todettiin raskausajandiabetes jota insuliinillä sit olin loppuun asti. Kaikesta huolimatta terve poika syntyi.
Onks sulla ollut raiskaus oireita? Vieläkö tulee vuotoa? Itelläkin tulossa aika varhais ultraan, ku kesällä oli kohdunulkoinen. On jotenkin vähän oireita, niin pelottaa onko tuolla ketään..Tuo onkin usein se paljastava tekijä! Mä tiedän paljastuvani heti jos en joulupöydässä viiniä ota.. Onneksi on se ultra ennen joulua! Jos siinä kaikkia hyvin nii paljastuminen ei haittaa! Jos taas peli on menetetty niin saattaa olla että sitä viiniä menee enemmänki.. Mun täytyy tunnustaa että esikoisen aikana join kunnon humalan kun olin jo raskaana, kun en sitä vielä tiennyt :/ luulen kyllä että monellekkin on käynyt niin..
Ihan pian se vuoto ei varmaankaan lopu, viimmeksi oli puolet pienempi ja vuoti 10viikkoa :/ kunhan vaan nyt menis kaikki hyvin hematoomasta huolimatta..Ihana että pieni sieltä löytyi ja sydän löi
Toivottavasti vuoto loppuu pian ja pääset nauttimaan odotuksen muista piinoista
Ei oo montaa päivää meillä eroa@Hipiti ihanaaaaa ♡♡♡♡ onnea , arvelinkin että kaikki on hyvin kuitenkin. Ihana joululahja.
Siltsu & papu 8+3
Niimpä! totta kai edelleen huolettaa, kohonnut keskenmenon riski kuitenkin on.. Mutta nyt vaan täytyy toivoa ja uskoa parastaHipiti: Ihanaa että sait ultrassa hyviä uutisia! Nyt voit rennommin viettää joulunkin!
Kp 13 on mun mielestä vaaleampiarvon hätähousut kysyn mielipidettänne onko tämä vaaleampi o-testi, testi on tehty kp13 http://aijaa.com/TMNN8i kuin tämä joka tehty kp12 http://aijaa.com/GGERVB ja mulla on siis niin että ei tuu ihan tasavahvoja viivoja ja ovis tapahtuu silti.. viimeks oli just niin et ei ollu ihan tasavahva mutta tumma ja ultrassa nähtiin et ovis oli tapahtunu.. lekuri sanokin ettei tarvii ollakaan välttämättä ihan tasavahva kuhan on tummin kaikista testeistä..