Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Rosmariini86 helpotti joo.. Koko eilisen vuoti kirkasta verta, ei määrällisesti kuitenkaan mitään ihan tajutonta, vuoto vähäisempää kun menkois..tänä aamuna piti taas yllättäen tehdä testi.. Ihan hyvännäkönen viiva tuli edelleen..yön aikana eikä nyt aamulla verta ole tullut.. Saa nyt nähdä mitä täa tapahtuu..
 
  • Tykkää
Reactions: Rosmariini86
Hipitille
Voimahali.Oliko sulla ke ultra?
Mä ite oon kärsinyt alkuvuodoista nelosen kohdalla ne alko rv 5 ja väri skaala oli tuhruttelusta kirkkaaseen.rv 8 tienoilla tuli jäätävät kivut ja siinä vaiheessa olin varma et ny meni kesken kun sattu niin paljon et joutu kaksinkerroin oleen ultrassa kuitenki kaikki mallillaan ultrissa kävin n.rv 6,8 ja 12.
Ja vielä rv 12 ultrassa ultraaja totes et onko ollu vuotoja kun näki sillä laitteella. Vuotoja oli rv 13 asti ja pikkumies kohta 7v.
Tämänkin jälkeen rv 20 ultrassa huomattiin kystat jota ressasin 4vk. rv 24 sit ei ollut enään kystiä mut sit olikin jo munuaisessa joku reikä tai häikkä( en muista) no sitä sit ressasin viikolle 28 asti (oli ultra)mutta sekin väärä hälytys. rv 32 todettiin raskausajandiabetes jota insuliinillä sit olin loppuun asti. Kaikesta huolimatta terve poika syntyi.
 
Hipitille
Voimahali.Oliko sulla ke ultra?
Mä ite oon kärsinyt alkuvuodoista nelosen kohdalla ne alko rv 5 ja väri skaala oli tuhruttelusta kirkkaaseen.rv 8 tienoilla tuli jäätävät kivut ja siinä vaiheessa olin varma et ny meni kesken kun sattu niin paljon et joutu kaksinkerroin oleen ultrassa kuitenki kaikki mallillaan ultrissa kävin n.rv 6,8 ja 12.
Ja vielä rv 12 ultrassa ultraaja totes et onko ollu vuotoja kun näki sillä laitteella. Vuotoja oli rv 13 asti ja pikkumies kohta 7v.
Tämänkin jälkeen rv 20 ultrassa huomattiin kystat jota ressasin 4vk. rv 24 sit ei ollut enään kystiä mut sit olikin jo munuaisessa joku reikä tai häikkä( en muista) no sitä sit ressasin viikolle 28 asti (oli ultra)mutta sekin väärä hälytys. rv 32 todettiin raskausajandiabetes jota insuliinillä sit olin loppuun asti. Kaikesta huolimatta terve poika syntyi.
Joo keskiviikkona on ultra! Mä kans kuopuksen raskaudes kärsin vuodoista, 10viikkoa vuoti enemmän ja vähemmän.. Pari kertaa niin että pönttöön ihan lorisi kirkasta verta.. Mutta vaikka järjellä tietää kaikkia vuotoon liittyviä asioita, ei se auta! Koko ajan pelottaa silti! Mulla siis ollut vuotoja jok raskaudes, 2onnistunutta ja 1 kesken..
 
Hipitille tsemppiä ja nopeita minuutteja keskiviikon ultraan asti. Mä tahdon uskoa että siellä on pienellä kaikki hyvin! :rolleyes:

Mulla tänään kp 35/28 ja negaa edelleen. Mulla loppuu usko ja ymmärrys ihan kohta! Toistan taas itseäni, mutta mulla ei ole IKINÄ ollu menkat myöhässä paitsi silloin kahdesti kun olen raskaana ollut. En käsitä tätä :( Toivon vaan että ne menkat alkais, että pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen. Tää on niin turhauttavaa kun tietää että raskaana ei ole, mutta ei oikeen voi muutakaan tehdä. Huoh. Torstai-aamusta asti tullut pyyhittäessä vaaleanpunaista, mutta ei pikkuhousunsuojaan asti edes kertaakaan. HUOH.
 
@Saaruska Toivottavasti sulla ne menkat pian alkais niin pääsisit uuteen kiertoon.Ootko millon viimeks testannu r-testillä?
@Hipiti lle tsemppiä ultraan:) Kaikki on varmasti hyvin!
Mun sisko vuoti raskautensa ensimmäisen 3kk ja selvisi että olikin odottanut kaksosia, joista toinen oli mennyt kesken jo alkuraskaudessa(on ilmeisesti melko yleistä) Täysin terve tyttö kuitenkin syntyi vuodoista huolimatta
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
M89
Pakko kysyä täältäkin apua "testi asiantuntijoilta". Mulla otettiin 15.11 kierukka pois ja 17.11 alkoi vuoto. Jos lasken siitä kp olisi 31. Kierukan kanssa ei ollut vuotoja, mutta aiemmin kierto oli 28pv. Ovista en saanut tikkuun, mutta luulen sen olleen kivuista päätellen 1-4.12 välillä. Tein to iltana PC-testillä vain tihrustamalla näkyvän viivan. Pe aamuna samainen testi oli selkeämpi (kuvassa toinen liuskoista), lauantai aamuna tein Clearbluen plus testin, jossa selvä haamu (kuvassa) ja tänään sunnuntaina CB digi sanoi "ei raskaana" (sisälsi avattuna kyllä 3 todella vahvaa viivaa, joskus aiemmin negan avanneena oli vain kontrolliviivan lisäksi kaksi hyvin hailakkaa viivaa). Sen lisäksi tein PC testin äsken ja sain saman haamun kuin pe. Onko muilla kaikki muut testit "näyttäneet haamua/plussaa", mutta digi ei? Huolettaa myös, ettei PC ole vahvistunut kahdessa päivässä, vaikka toinen onkin aamupissasta ja toinen ei.
Tässä kuvat:
http://aijaa.com/GP6cA0
http://aijaa.com/xcUjJb
 
@saaruska86 Mä en näköjään osaa lukea! Paska juttu:poop:,toivottavasti ei veny kauheen pitkäksi sun kierto
@M89 Ihme juttu! Toi clearbluen testi on mun mielestä ihan selvä plussa.:eek: ei oo valitettavasti omaa kokemusta kun ei oo vielä kertaakaan tullut haamuja/plussia testeihin. En voi muuta sanoa kuin että toivottavasti se digitesti oli jostain syystä viallinen ja viivat lähtee vahvistamaan
 
Hopsan.
Yk 12, kp 17/19-38.
Oon kuulkaas malttanu olla testailematta. Olis CB digiin vielä kaks puikkoo, mut olkoon. :LOL: Itseasiassa on ollu niin kiiruita päiviä, etten oo muistanu koko pirhanan tikkuja vasta ku illalla sängyssä. Vähän kuitenki aavistellu oviksen olleen etuajassa, kun parina päivänä juiminu vasemmalta munisten kohdalta niin, et tirahtanu tippa linssiin.
Mutta mies kävi simppatestissä ja sen puolesta ei ainakaan oo ongelmia. Mitä nyt hiukan rauhallisemman puoleisia (kuten mieskin :D ), joten tulin siihen tulokseen, että makkarin puolella olis vissiin pitäny olla aktiivisempi jo ennen ovisplussia.
Katsotaan mitä tää kierto nyt sit tuo tullessaan. Testaan vasta kun menkat on useamman päivän myöhässä pisimmän kierron mukaan. Se tarkottas sitä, että testailut menis vasta tammikuun puoliväliin, jos nyt ees on tarvetta.
Pistin mä vähä vauvahommaan vauhtia. Tottahan se tärppi pian tulee, kun hain kouluun ja pääsin. :D Koulu alkaa 9.1. Ei ois eka kerta, kun koulu jää vauvan takia kesken. Niin keskeyty opiskelut kahden aiemmanki raskauden vuoks. :LOL:
 
Mites te muut vauvaa yrittävät..Tuo alkoholi??
Kun aatto lähenee meen uusien appivanhenpien tykö syömään ja tierän että siellä sit naukkaillaan ihan joko sitä itteensä viinahömpsyjä tai terästettyä glögiä.
Jos en juo ni johon siellä sit ootellaan ja aletaan vouhkaan ensimmäisestä lapsrnlapsesta jos juon mut oon kuitenki raskaana..(toisaalta näinä muinakaan kuukausina ei oo tärpännyt et enpä usko et nytkään se ihme tapahtus)Ainoo vaihtoehto siis juoda etten herätä epäilyksäjä.Tietävät kyllä et tykkään kyllä naukkailla mut sit jos kuitenki..
Aattona mulla on dpo7 ja 20/24? Et ei voi ees testaillakkaan.

Nyt dpo 3 16/24?
 
Tuo onkin usein se paljastava tekijä! Mä tiedän paljastuvani heti jos en joulupöydässä viiniä ota.. Onneksi on se ultra ennen joulua! Jos siinä kaikkia hyvin nii paljastuminen ei haittaa! Jos taas peli on menetetty niin saattaa olla että sitä viiniä menee enemmänki.. Mun täytyy tunnustaa että esikoisen aikana join kunnon humalan kun olin jo raskaana, kun en sitä vielä tiennyt :/ luulen kyllä että monellekkin on käynyt niin..
 
Tuo onkin usein se paljastava tekijä! Mä tiedän paljastuvani heti jos en joulupöydässä viiniä ota.. Onneksi on se ultra ennen joulua! Jos siinä kaikkia hyvin nii paljastuminen ei haittaa! Jos taas peli on menetetty niin saattaa olla että sitä viiniä menee enemmänki.. Mun täytyy tunnustaa että esikoisen aikana join kunnon humalan kun olin jo raskaana, kun en sitä vielä tiennyt :/ luulen kyllä että monellekkin on käynyt niin..
Onks sulla ollut raiskaus oireita? Vieläkö tulee vuotoa? Itelläkin tulossa aika varhais ultraan, ku kesällä oli kohdunulkoinen. On jotenkin vähän oireita, niin pelottaa onko tuolla ketään..
 
No niin! Ultrassa käyty! Kyllä oli piinaavaa. Ensin teki sisätutkimuksen ja sanoi vaan että kylläpäs täältä kohdusta tulee paljon verta, tuossa kohtaa jo ajattelin että peli on menetetty. Rupesi ultraamaan ja kauan ultrasi, näyttö poispäin musta. Sitte kuitenkin käänsä näytön! Ja sielä hän oli :) sydän löi! Vastasi viikkoja 8+1! Toki löytyi lisäksi suuri hematooma :/ eli vuoto ei ainakaan ole vielä aikoihin loppumassa.. riskejähän tässä aika lailla on! Nyt kuitenkin tiedän että pieni sielä on ja oikeassa paikassa. Nyt vaan täytyy luottaa ja toivoa että pieni sielä pysyy kiinni :)
 
arvon hätähousut :D kysyn mielipidettänne onko tämä vaaleampi o-testi, testi on tehty kp13 http://aijaa.com/TMNN8i kuin tämä joka tehty kp12 http://aijaa.com/GGERVB ja mulla on siis niin että ei tuu ihan tasavahvoja viivoja ja ovis tapahtuu silti.. viimeks oli just niin et ei ollu ihan tasavahva mutta tumma ja ultrassa nähtiin et ovis oli tapahtunu.. lekuri sanokin ettei tarvii ollakaan välttämättä ihan tasavahva kuhan on tummin kaikista testeistä..
 
arvon hätähousut :D kysyn mielipidettänne onko tämä vaaleampi o-testi, testi on tehty kp13 http://aijaa.com/TMNN8i kuin tämä joka tehty kp12 http://aijaa.com/GGERVB ja mulla on siis niin että ei tuu ihan tasavahvoja viivoja ja ovis tapahtuu silti.. viimeks oli just niin et ei ollu ihan tasavahva mutta tumma ja ultrassa nähtiin et ovis oli tapahtunu.. lekuri sanokin ettei tarvii ollakaan välttämättä ihan tasavahva kuhan on tummin kaikista testeistä..
Kp 13 on mun mielestä vaaleampi
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Alkaa taas masentaa jokakuinen pettyminen ja muiden raskautuminen. Oon kyllä onnellinen sellasten raskautuvien puolesta, jotka oikeesti haluaa vielä lapsia ja pärjää niiden kanssa. Nyt on vaan alkanu tulla semmosia vauvauutisia, että mä en kestä. Miks sellaset raskautuu, jotka ei edes halua lapsia? Tai sellaset, jotka ei vanhempienkaan lasten kans pärjää, saati että porukkaan tulee vielä yks lisää? Miksen minä, joka ei just nyt muuta haluiskaan, kun saada sen plussan testiin? Tuntuu, että olis parempi unohtaa koko vauvahaave ja tyytyä siihen, ettei meille enää lapsia tule.
Varmaan parempi kömpiä sänkyyn mököttään.
 

Yhteistyössä