Onnea Haavekesä plussasta ja toivotaan että kaikki menisi nyt hyvin. Mulla alkoi tässä ja edellisessä (keskenmenneessä) kehno olo nostella päätään vasta 6+ viikolla ja edelleen jatkuu aaltoillen (nyt 13+4). Vielä ehtii rantautua sinnekin, toivotaan että säästyt pahimmilta oksuilta ja oloilta. Epäilevä olo on ihan järkyttävää keskenmenon jälkeen. Luulin että osaan rentoutua ar-ultran jälkeen nyt, mutta ei laisinkaan. Piti hankkia kotiin doppleri ysi viikolla että sain kotona kuunnella sydänääniä. Sit luulin et nt -ultran jälkeen helpottaa, no ei oo vieläkään olo rentoutunu, vaikka ultra oli jo meni ja kaikki oli hyvin! Olis vaan ihana nauttia raskaudesta ja kertoa iloiset uutiset kaikille, mutta oon lähimmille vaan kertonu. Jotenkin sitä takaraivossa on kesän tapahtumat.
Miten nopeasti veriseulan ja ultran turvotuksen yhteisesti lasketut riskit on teille muille tulleet? Mulla nyt reilu viikko ultrasta eikä ole mitään kuulunut.. turvotusta ei ollut kun alle millin verran että hyvin vähän, mutta silti haluis edes lukea sen paperista ettei kohonnutta riskiä ole veriseulastakaan laskettuna.
Jutskalle myös tsemppiä tähän raskauteen, kaikki peukut ja varpaat liputtaa pienen kyytiläisen puolesta nyt!