Hakutulokset

1. K

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

Iltaa, Onpas täällä taas ihania uutisia; Paljon Onnea Juli pojasta:heart: Kuulostaa kyllä aikamoiselta kokemukselta mutta todella toivon että vauvakin toipuisi pian ja pääsisitte kohta kotia :) Mullahan oli esikoisesta myrkytys kans ja tyttö synty 35+3. Mulla ei ees alettu käynnistää ku...
  2. K

Onnea mam87 pojasta:heart:
  3. K

Huomenia, Kiitos greentea1 vinkistä. Täytyypä koklaa :) Lähitkös siekin synnyttää? Nippatädille tsemppiä! Tuuhan kertomaan kuulumisia kuhan jaksat:) SMV78: Meillä sama homma nyt kun on esikko on hoidossa muutaman kerran viikossa kun olen äippälomalla niin on viel enempi nyt mun...
  4. K

Iltapäivää mammat, Tää päivä hujahtanukkin niin nopsasti..oon vaan järkkäilly vauvan juttuja ja pesin esikon rattaat; huh mikä homma kontata ja puunata. Välillä piti nousta ylös ja lepuuttaa kun alko masua kivistelee : / Nopposelle ihanalta kuulostaa, kyllä uskon että pääsette pian...
  5. K

Iltaa, Kiitoksia tervetulotoivotuksista:wave: soonfab: Oi kun sulla on jännät paikat edessä, jaksuja viime metreille masun kanssa :) Mustasukkasuudesta puhuitte, esikko on kohta 2,5-vuotias ja luulen että hää kyllä reagoi vahvasti vauvan tuloon vaikka kovasti odottaakin ja juttelee että...
  6. K

Juu ihanaa että on niin aktiivinen palsta :) Miiu88: Hurjalta kuulostaa tuo murtuminen mutta onneksi nyt voit jo paremmin! Olitte keskustelleet sf-mitasta: Mulla oli nyt rv34+0 sf 32 ja edellisessä raskaudessa noilla viikoilla 26 (joka tosin päättyikin sit sektioon myrkytyksen takia) et...
  7. K

Heippa, Mahtuisko vielä mukaan? :) Olen seurannut pinoanne syksystä asti ja NYT ajattelin itsekin kirjoittaa kun maalisvauvaa odotan. Tiedot LA 15.3. Karoanna 29.v 2.lapsi. HYS Paljon Onnea vauvautuneille, NOPPOSELLE, MINXILLE, SANTZULLE JA ZUZALLE :heart: Mulla esikoinen synty etuajassa...

Yhteistyössä