HP Mulle kävi samoin, että heti ku jäin pois töistä, niin sain kolme viikkoa kestävän flunssan, muuten olin ollu terveenä koko ajan. Onneks se on mulla nyt ohi. Toivottavasti paranet pian! :snotty:
nippa parempi sitä on olla ylihuolehtivainen, ja katsoa kuin katua :hug: Etkä varmasti oo ainoa, joka siellä useammin käy näytillä
voi
minx teillä siellä jo kotiin lähtö häämöttää :heart:
kwaidan sillonko tää vaavi oli perätilassa, nii itsellä just samoja ajatuksia. Kovasti pelotti sektio ym. :/
Nopponen Vio miten hienosti teidän pojan paino on noussu
Ihan varmasti pääsette pian kotia, jos noin hienosti jatkaa nousuaan
Tahdon kovasti toivottaa jaksamisia sinne sairaalaan kovan ikävän keskelle. Pian ootte kaikki yhdessä kotosalla :hug:
dania määki katon, että taitaa olla siellä nyt viikko villitys, kun raskautviikot menee ihan sekaisin
zuza Tuhannesti onnea pienestä prinsessasta! :flower:
Mitä mitä mitä, onko
Santzuukin saanut prinssin?? Ihanaaa!! :heart:
Onnea koko perheelle ihan hurjasti!! :flower:
karoanna tervetuloa joukkoon mukaan! :wave:
sairaalassa oloajasta varmaan polikliiniseen synnytykseen en ihan kykene, mutta max 2 päivää siellä haluaisin olla. Toivottavasti tämä toteutuu
miuu tervetuloa mukaan!! :wave: Ohhoh, sun vaavillahan on ollu tujut potkut
Triida Ei syytä paniikkiin, mää oo ostanu vauvalle tasan yhden bodyn ja siinä kaikki. Sairaalakassia en oo edes ajatellu saati sitten esikoisen laukkua, jos sen hoitoon joutuu viedä
Pinnis on levällään yhdessä huoneessa ja vauvan vaatteet pesemättä (ne vähäset mitä meillä on, varsinkin jos tulokas on eri sukupuolta mitä esikko) Mulla kuitenkin viikkoja kohta 37
soonfab säähän oot oikein kävele aikapommi, siis hyvällä tavalla, jos sulla on paikat jo noin auki
Sehän on tosiaan ajan kysymys millon sullakin on nyytit sylissä :heart:
greentea voi sullakin siellä jänntä paikat! Tsemppiä makoiluun ja toivotaan, että saat vauvalle vielä muutamia päiviä lisäaikaa olla yksiössään :hug:
(. ) Mulla oli eilen neuvola ja siellä sitten kaikki muuten ok, mut sokerit oli ekaa kertaa plussalla. Tähän nuori terkka tuumas, että nyt saan alkaa sokereita mittaileen kotona (vaikka epäili mun edellisen päivän kaameen herkuttelun vaikuttavan sokereihin). Mun kaveri, joka on th, meinas kyllä, että ihan turhaa niitä enää tässä vaiheessa mittailen
No, joka tapauksessa oon nyt arvoja mittaillu ja kaikki arvot olleet paljon vähemmän kuin viitearvon yläraja, joten tais vain johtua tuosta ylenpalttisesta herkuttelusta
Hups! (toivottavasti en hehkuta liian aikasin). Sitte toinen oli vaavin tarjonta, joka jäi terkaltakin totaaliseksi arvoitukseksi. Sainkin heti huomis aamuks lääkärille ajan joka ultraa ja kurkkii miten päin vauva on. Toivon, että samalla se kattois kokoarviota ja alapään tilannetta, että näkis onko siellä yhtään edistytty
Hb oli hitusen noussu (113), joskaan tuossakaan luvussa ei oo vielä hirveesti hurraamista :/ Paino oli onneks pysyny samana, nyt tullu ehkä noin 10kg yhteensä.
Alisa & Hippu 36+4