Hakutulokset

1. *Justiina*

+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Mariel ja Eeva N Paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle
  2. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mamille pikkuiset :D onnittelut plussasta:heart: Vuoto voi kyllä olla ihan vaaratonta, kun ei kerta kunnolla vuoda ja väriltään vielä haaleeta. Oireista päätelleen oot kyllä vahvasti raskaana :kiss: Toivottavasti pääset pian verikokeeseen..tuli muuten mieleeni, että kaksosraskauksissahan...
  3. *Justiina*

40+ so what wol.12

Täällä hikoillaan Johtuu todennäköisesti enemmän clomeista, mutta nicorette-laastari aiheuttaa myöskin hikoilua, ei todellakaan kiva :kieh: Ja kun aamulla heräsin, niin laastari oli enää 1/3 paikallaan..ilmeisesti aamuyön hikoilut sen aiheuttanut ja heti tuli semmonen olo, että nyt on saatava...
  4. *Justiina*

40+ so what wol.12

Putunen Wau, haamu:heart: Isoo plussapuuhku täältä Koskas testaat uudelleen...? Kuvaa minäkin vongun :whistle:
  5. *Justiina*

40+ so what wol.12

Ottis:hug::kiss: Kamalaa miten lapselle (vielä) ilmoitetaan jotain promillen luokkia :x Eihän tollee voi sanoo, toivottavasti ei ainakaan nykyisin ole käytäntönä. Muista ystäväni, että promillekin on määre ja vaikkei tuntuisikaan siltä, niin ihmeitä kuitenkin ja onneksi tapahtuu ja todella...
  6. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis Olen pahoillani suuresta surustasi, yhteinen taipaleenne oli pitkä, mutta nyt on hauvan varmasti hyvä olla, kivut ovat pois :hug::kiss: Tässä netistä löytämäni runonpätkä, joka lohdutti mua silloin.. Joka rakastaa tänään, eilen, huomenna, aina, uskollisesti, täydesti, ihanasti. Joka...
  7. *Justiina*

+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Ansku Täti tuli vaikka sain haamut one stepillä ja herkällä predictorilla.. näitä en suosittele :kieh: Mulla siis kp 11 ja yk 3..oilia odotellessa:D Isoo plussapuhuri täältä kaikille ja rauhaa piinailijoille Justis :wave:
  8. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Memmup, paljon onnea:heart: :attn:Listan päivityksestä, laittakaa tummennetulla muutettavat/lisättävät tietonne viestin loppuun, kiitos :heart: Helpottaa, kun nyt on sen verran kiirus ollut ja varmaan tulee olemaan kevään, että viikkokin voi vierähtää pois täältä.. Täällä kp 11, täti tuli...
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

Täällä vietetty hiljaiseloa taasen, kiireen ja kamalan kylkikivun vuoksi, johon tää mun sairastelu huipentui :kieh: Olen pahoillani kun sain sen tätsyn tänne olkkariimme tulemaan, pahoittelut kaikille biatchin jyräämille, mutta mimmit eikun tulta päin , häädetään se horo olkkarista poooisss...
  10. *Justiina*

40+ so what wol.12

Heips mimmit :wave: Rakkaat ihanaiset, en tahallani jättänyt teitä epätietoisuuteen vaan... Täällä ollaan oltu ilman nettiä viime torstaista lähtien, jumalavita, että on ketuttanut Tänään vietetty päivä korjaajan kanssa puhelimessa ja nyt pelittää... Mutta, täällä siis kp 5, joten en...
  11. *Justiina*

40+ so what wol.12

Dippaadaa dappaadii....[/B] Jumalavita että oon surkee testailija :kieh: Yleensä siis testaan pissimällä kuppiin, mutta nytpä fiksuna? tyttönä päätin sitten suoraan lirittää tikkuun...no ei ollut lainkaan hyvä idea |O Koska tulos on haamuviiva, jonka vieressä on punanen isoo piste, siis kuin...
  12. *Justiina*

40+ so what wol.12

Aurinkoooo naiset :wave: Tulin juuri duunista ja kohta starttaan kouluun, mutta pikaisestihan täällä on pistäydyttävä =) Mur-murElähän hätäile..eikös sulla testit oo niitä kaksvitosia ja dpot vasta 10 :kiss: Joudun mimmit pitämään teitä vielä jännityksessä, testit tulivat tänään ja...
  13. *Justiina*

40+ so what wol.12

Ihanaa naisteniltaa ihanaiset :kiss: Mur-mur Luulenpa, että toi oireettomuus on just se juttu :heart: Dippaa vaan huomenna :kiss: OttisKylläpä se voi olla kiinnittymiskipua..isoo plussapuuh myös sinne :heart: ++++++ Paljon onnea, Minttu Hystis :hug::kiss: Nyt en osaa muuta..mun...
  14. *Justiina*

40+ so what wol.12

Pikaisesti näin aamutuimaan.. Pikkutirri Aivan ihana kuva :heart: Mur-mur Tänään en nyt valitettavasti dippaile kanssasi, mutta dippaillaanko yhessä torstaina..eikai testit viel silloin oo loppu ;) ? FF edelleen sanoo mulle täksi päiväksi dpo10 joten muutetaan se nyt siksi..luotan vaan...
  15. *Justiina*

40+ so what wol.12

PALJON ONNEA, Oliivitar :kiss: :flower: Ja perässä tullaan :D
  16. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mimmit, kiitos tsemeistä mut mul on PMS :'( Oon niin väsynyt |O ja käyttäydyn niin omituisesti etten mä ainakaan raskaana voi olla...tulin koulusta äsken..tein tuota lopputyötäni ja silläkin on melko synkkä aihe.. vakava sairaus ja joillain kuolema..ajelin kotiin, matkaa noin tunnin...
  17. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hystis Anteeksi, että on unohtunut kommentoida tuota sun rakkaan koirasi tilannetta, ajatukset vaan omassa navassa :ashamed: Kerron nyt mun mielipiteeni ensin ja sitten kokemuksen edesmenneestä rakkaastamme...Siis toivottavasti ois vaan tulehdus..mutta jos nyt niin ikävästi käy, et onkin...
  18. *Justiina*

40+ so what wol.12

Mur-mur Wau, viivanpaikka jo nyt Oot varmasti raskaana..milloin testaat uudelleen? Vahvaa viivaa täältä puhaltelen Muumimammalle jaksuja, toivottavasti löytyy nyt syy tuohon sairasteluun..voisko olla tuo mykoplasma? Älä ystäväni syyllisyyttä tunne, aivan turhaa :kiss: Ottis Ihanaa kun...
  19. *Justiina*

40+ so what wol.12

Juu, dippaan jos pystyn pidättämään :x Mun FF on tää, ne just uudisti sivunsa...oisko tää nyt sit jenkkisivusto..en tiiä.. Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting
  20. *Justiina*

40+ so what wol.12

Eikä, onko tuo oire :O En oo kuullutkaan, mutta jotain haittaavasta vaikutuksesta kyllä... Nyt tutkin tuota mun haamulaista, siis oikeen perusteellisesti kääntelin ja jos osaisin sitä kuvailla niin nyt viiva näyttää vaalean-lilan-harmaalta :O Mutta tosiaan olo on niin omituinen, että jotain...

Yhteistyössä