memmup...voi kun ihanaa oli tulla kurkkimaan onko kukaan vastannu...ja täällä onkin PLUSSATTU!!!! ONNEA tuhannesti!!! Voi että...tulin niin hyvälle mielelle..kiitos...ehkä se antaa toivoa minullekin, onhan mullakin 1 clomi kierto tänään alkanu=) Halaus sinulle:hug:!
Tänään tosiaan jo apteekkiin soittelin ja ei pitäisi olla mitään yhteisvaikutusta Clomifemillä disperiinin kanssa ja saa ottaa samaan aikaan...samalla kysäisin greippimehunkin ni ei vaikuta sekään. Olin vaan aamulla niin hämmästynyt niistä oireista kun mulla yleinsä ei mikään lääke tunnu missään...illalla kun toisen pilsun otin ni taas sama ellotus ja pahoinvointi olo n.tunnin ajan...
Pitääkin tutustua tähän teijen porukkaan paremmin ja lueskella=)
Hyviä iltoja kaikille!!:heart: ja lisää plussia teille:heart:
Tänään tosiaan jo apteekkiin soittelin ja ei pitäisi olla mitään yhteisvaikutusta Clomifemillä disperiinin kanssa ja saa ottaa samaan aikaan...samalla kysäisin greippimehunkin ni ei vaikuta sekään. Olin vaan aamulla niin hämmästynyt niistä oireista kun mulla yleinsä ei mikään lääke tunnu missään...illalla kun toisen pilsun otin ni taas sama ellotus ja pahoinvointi olo n.tunnin ajan...
Pitääkin tutustua tähän teijen porukkaan paremmin ja lueskella=)
Hyviä iltoja kaikille!!:heart: ja lisää plussia teille:heart: