Hakutulokset

1. *Justiina*

40+ so what wol.12

Pikkutirri Kiitos tsempeistä :kiss: Juu, en tiedä tosiaan mitä tästä tulee, nyt on aika voimakkaat tulehduksen oireet päällä, veskis saa juosta ja alavatsalla semmonen kirvelevä tunne : / Lämmöt on ylhäällä, mutta toisaalta se parin kymmenyksen nousu vielä puuttuu..No vielä äsken se haamu oli...
  2. *Justiina*

40+ so what wol.12

Nyt mimmit jarrua Minä kun en vielä uskalla tuota haamua mitenkään luokitella plussaksi, joten otetaan ihan lungisti vaan rakkaat ystävät... Nyt en vaan tiedä milloin tuhlaan tuon vikan testin..kun uudet saan varmasti aikaisintaan tiistain päiväpostissa, silloin oon iltavuorossa, joten...
  3. *Justiina*

40+ so what wol.12

Ja minä taidan olla olkkarin ensimmäinen aamuvirkku :O Aurinkoista sunnuntaita leidit Mur-murIhanaa, että oli niin mukava ilta Toivottavasti pienokainen voi jo paremmin Ja sitten mun testailuun...Kävin puoli 6 veskissä, pissa rakossa ollut n. 4h...ja tarkoituksena oli valvoa sen 15...
  4. *Justiina*

40+ so what wol.12

Missikisojako katselette ;) Mur-mur Pikkuiselle potilaalle pikaista paranemista :kiss: Ja mukavaa iltaa teille toivottelen ja kiitos puhureista..luulen, että niitä todella tarvitaan :whistle: Pikkutirri Voi kuinka ihanat fiilikset sulla on :heart: Ja kyllähän sen aivan hyvin voi tietää...
  5. *Justiina*

+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Ansku Kiva juttu. Ymmärrän kyllä että on pakko huudella hiljasia välillä, kun tuo listahan on melkoisen pitkä päivitettäväksi. Kiitos sulle hienosta listasta :heart:
  6. *Justiina*

+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Täällä yksi ei-aktiivi ilmottautuu :wave: Piinailu meneillään, nyt dpo 9 :whistle: Aion tänään illalla iskeä nikotiinilaastari olkavarteen..joten sauhuttelu loppuu sitten huomenna :p Lukemassa käyn säännöllisesti kuulumisianne, mutta tahtoo tuo kirjoittelu jäädä vähemmälle aina välillä...
  7. *Justiina*

Clomittaret vuonna 2011!

Aurinkoista lauantaita :wave: Tipetsu Heippa taas :wave: Oonkin aatellut, että miten sulla skopia meni..toivottavasti noista kromosomitutkimuksistakaan mitään löydy :hug: Anteeksi kun utelen, mutta miksei miehesi ollut valmis IVF:ään? Mä täällä piinailen, nyt dpo 9 ja on taas kaiken...
  8. *Justiina*

40+ so what wol.12

Huomenta minttu ja muut ihanaiset :wave: Ymmärrän hyvin, jos et oo relannut :hug: On se jännä juttu, että kun plussaa, niin samaan aikaan mieli on superonnellinen ja sit toisaalta pelonpeikot kuiskii olkapäällä : / Siishenkän vaikuttaa moni asia, osalla ikä, osalla epäonnistuneet raskaudet...
  9. *Justiina*

40+ so what wol.12

Hyvää yötä ihanaiset:wave:

Yhteistyössä