Ihanaa aamua naisille!
Nyt on kyllä aika ihme juttu mulla, menkathan alko viime pe ja vuoto on ollu ihan ihmeellistä, haaleaa verta liman seassa ( anteeksi kuvaus), siteeseen asti ei ole tullu paljo mitään, pikkuhousunsuojalla on pärjänny ja vuoto ei tuoksahda miltään, siis ei normi kk vuodolta.
perjantai aamuna tein vielä testin ja se näytti vahvempaa punaviivaa, mutta kun se pyyhkiessä tuli jo verta niin ajattelin, että siinä se.
No eilen mies toi pari testiä ja illalla dippasi ja viivaha siihen tuli, nyt äskön tein aamupisusta toisen ja ihan kunnon plussaviiva tuli, nyt en tiä missä mennään, soittelen gynelle tänään josko jotain veritestiä tai ultraa katottas, vaikka eipä siel ultrassa kai mitään näy näin aikasin, kai........
Huono olo on ollu jatkuvasti ja pieniä vihlasuja tuli eilen illalla kun sängys käänty, kahvia en pysty juomaan, se tökkii....
Verta tulee vieläkin pyyhittäessä koko ajan, eikä mulla menkat yleensä kestä kun pari päivää.
Että tämmöstä, ihan ulalla olen asian kanssa, kun ei oikein uskalla uskoa, että tämä olis nyt pysyvä tärppi, toivon tietysti kovasti sitä, mutta mutta.......
Mitäs mieltä olette ystäväiseni asiasta, minä ilmottelen miten asia etenee, kun saan selvyyden!
Putusellle plussa säteitä ja vahvistuvaa viivaa pian pian:heart:
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille:wave: