Hakutulokset

1. J

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Eipä näyttänyt testi mitään eli nega tuli. Nyt on siis reilu viikko alkion siirrosta että lasketaanko se tämä päivä sitten 8. päiväksi vai? Voihan olla että liian aikaista on mutta helpottaa omaa päätä ja verikokeeseen sitte perjantaina. :) Näillä mennään... :/
  2. J

Simpli: Kyllä siellä vieläkin vaan viiva näkyy :) Älä heitä kirvestä kaivoon... Mä käyn ostaa kans tuon apteekin testin tänään, ilmoittelen kanssa sitten mitä näkyy. Olo ei ole muuttunut mitenkään, kuuma ja kylmä vuorotellen ja lämmöt koholla, hermoissa vikaa ollu viimeisen pari pv oikeen...
  3. J

No sittenhän se kuulostaa entistä paremmalta sun kohdalla jos tuohon pregnyl hommaan uskois. Ja kyllähän tuo testikin jotain kertoo. :) No ei kai se auta kuin jännäillä vain pari pv vielä, pe aamuna olis verikoe.
  4. J

Simpli: Näyttäisi siinä viiva kumminkin olevan... Ei muuta kuin toivotaan parasta nyt että vahvistuisi! Onkohan tosiaan niin että menkkojen pitäisi alkaa n.2vk pregnylin pistämisen jälkeen? Mulla tulis nyt ke iltana kaks viikkoo pistämisestä. Mä mietin että olisko aikaista tehdä testiä nyt kun...
  5. J

No ei mun mielestä mitään kummallista, välillä iskee hirmu väsymys ja ruoka ei oo kyl maistunut sillee niinku normaalisti ennen menkkoja. Yleensä syöminen lisääntyy aika tavalla... Joskus tulee veikeä verenmaku suuhun, en tiiä sit mistä johtuu, hampaita pestessä ei ikenet vuoda. :/ Otappa sitten...
  6. J

Moikka, viikko sitten maanantaina niistä yhdeksästä hedelmöittyneestä oli selvinnyt 3kpl ja niistä saatiin yks 8-soluinen alkio kyytiin, 2 jäi pakkaseen sitten. Mulla ei oo ollu erityisiä oireita, rinnat on kipeet, mikä varmaan johtuu lugeista. Alamahaan vihlaisee jos nousee tai istuu sähäkästi...
  7. J

Moikka, täällä on aika paljon tuttuja keväiseltä inssipalstalta, sut ainakin muistan Scarleth. :) Olin siis myös siellä keväällä, yksi plussa saatiin aikaiseksi luomusti silloin kun tuli pakkotauko inssistä. Se sitten päättyi oikeastaan ennenkuin ehti alkaakkaan. Noh, kolme inssiä ei tuottanut...
  8. J

Clomifem-hoidosta plussanneet!

Moikka! Ajattelin tänne kirjoitella myös kun clomeista plussannut olen minäkin ja tilanne melkolailla sama kuin idyllillä. Meille tehtiin marras-joulukuussa kaks inssiä josta negat, loppiaisen takia oli välikierto ja nyt sitten olisi ollut pakko välikierto edessä koska folleja oli kasvamassa...
  9. J

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Hahaa!! Täällähn te kaikki entiset " inssilistalaiset" olettekin.... :wave: Löysinpä teidät... Minä voin kaiketi liittyä myös tähän ketjuun kirjoittelemaan koska plussa napsahti 21.2 testiin. Meillä taustalla selittämätön lapsettomuus, 2,5 yritystä takana josta nyt viimeinen puoli vuotta ollaan...
  10. J

Inseminaatio 2012

Heissan, joo nyt on ultra aika tilattu joka on vasta 19.3!!! :O Apua! Reilu kolme viikkoo tätä piinaa... joo en tiiä mitä mahtaa tarkoittaa kun testiviiva on niin haalea kumminkii, menkat siis nyt 4pv myöhässä. Tai kai se voi olla normaalia mutta kaikkee sitä tuleekin panikoitua. Aattelin nyt...
  11. J

Inseminaatio 2012

Mun on nyt pakko kirjoittaa tästä tilanteesta tänne, mulla nyt sitten aamulla näytti testi plussaa ja meillähän oli tämä taukokierto nyt koska folleja oli sen neljä ultrassa. nyt sitten on käynyt sen ehkäisyn kanssa niin että se ei ole pitänyt ja nyt aamulla oli plussa tuloksena. Nyt sitten on...
  12. J

Inseminaatio 2012

Juliet83 -> ei tää kivaa ole joo, mut toisaalta pitää vaan ajatella että turhempaa olis se luomusti yrittäminen kuin tää, vaikka vastoinkäymisiä tuleekin. :) Mulla oli follit kooltaan 18 & 19mm ja pienemmät 15mm. Aika veikeä homma kun kumminkin ultra oli 11pv ja normaalisti ne on ollu just 14...
  13. J

Inseminaatio 2012

Hei vaan, piipahdan kertomaan kuulumisia täältäkin, viime kuu meni meillä ohi loppiaisen takia ja tässä kuussa tulee toinen pakkotauko eteen, eilen ultrassa ilmeni että oikealla puolella on kolme (!) follia ja vasemmalla yksi.... en mää jaksa. Vaikka pienimmällä mahdollisella annoksella söin...
  14. J

Inseminaatio 2011

Scarleth, joo mulla on nyt 6pv inssistä, no rinnat on vähän arat, tai nännit oikeestaan mutta vähemmän ku viime kierrossa joten vaikuttaisko clomien annostuksen puolitus asiaan... Muuten on täysin normaali olo, ainut mitä eilen oikeesti säikähdin kun pesin hampaita niin ikenistä vuotaa verta...
  15. J

Inseminaatio 2011

Mulla oli lämmöt koholla viime kierrossa, niinku kirjoitinkin että 37,0 pitelee koko ajan ja se kesti menkkojen alkuun asti. Sen jälkeen en ees jaksanu mittailla ku meni hermo. Mulla on ollut viime ja tässä kuussa ne oviskivut just kuin menkkakipuja, viimeks oli oikee puoli ihan turtana ja nyt...
  16. J

Inseminaatio 2011

Joo kyllä mulla oli juuri tuollaista oireistoa, ikävä kyllä meillä oli nega tuloksena noiden tuntemusten jälkeen, mutta kai ne clomit sitten aiheuttaa tuollaista vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut. Toivottavasti sulla kävis toisin. Mä jänskään nyt kun hieman eri aikaan käytiin inssissä, kk...
  17. J

Inseminaatio 2011

Hei vain ,terveisiä täältä suunnalta jälleen, me mennään taaskin Scarleth aika samoissa, mä kävin tänään inssissä, ja yks folli sinne oli kasvanut koska lääkäri määräs puolikkaan 3-5pv. Viimeksihän oli kaksi isoo ja yks pieni sillä yhden annostuksella. Ja vielä ultrassa tuumas että on se vaan...
  18. J

Inseminaatio 2011

No näin ymmärsin että nyt seuraavassa kierrossa uusitaan inssi. Toivotaan ainakin niin, huomenna soitan polille ja kysyn asiaa. Pidetään peukkuja että näin kävisi.
  19. J

Inseminaatio 2011

Joo ei meillä tärpänny eka inssi ja menkat alkoi sitten joten ei se testi negaa turhaan näyttänyt, joten seuraavaa kohti sitten. :( Tsempit kaikille!!
  20. J

Inseminaatio 2011

Kuulumisia täältä suunnalta, negaahan se näytti. PRKL. :( Ei auta kun odottaa menkkoja ja aloittaa sama rumba uudelleen. Oireet on edelleen samat, lämpö koholla ja rinnat arat. Hmm... tässä mä istun 20cm vehe otsassa kun ottaa vaan niin aivostoon. Jypy: Mulla vähän sama laulu, ennen olen jääny...

Yhteistyössä