Heippa kaikille!
Meillä 2. clomikierto (joka olisi samalla ollut viimeinen ennen inssiä) tuotti toivotun tuloksen eli selkeä plussa tuli tänään rv3+6, mutta jo rv3+3 näytti haamua. Esikoista ollaan odotettu tulevaksi jo pari vuotta. Olo on varovaisen onnellinen ja pelokas. Kaksi keskenmenoa takana, joten tietysti mietityttää, että miten tämä jatkuu. Mietityttää myös onko siellä yksi vai kaksi alkiota, koska viime kierrossa ainakin oli kypsynyt kaksi munasolua, nyt tästä kierrosta en tiedä. Joka tapauksessa itse ainakin olen tyytyväinen näihin clomeihin, vaikka olen ne moneen otteeseen kironnut turhiksi, kun meillä on selittämätön lapsettomuus ja mulla täysin toimiva normaali kierto ovulaatioineen jne. Mutta kahta aikaisempaa raskautta (jotka siis menivät kesken) yritimme kumpaakin vuoden, nyt tärppäsi keskenmenon jälkeen kolmannesta kierrosta ja siis toisesta clomikierrosta. Ehkä niistä clomeista sitten siis oli hyötyä. Nyt vain toivotaan, että kyytiläinen pysyy matkassa. Laskettuaika olisi 4.11. netin laskurien mukaan.
Odottaako kukaan clomien myötä kaksosia?
Lueskelin teidän keskustelua vakuutuksista. Monet ottavat vakuutuksen siksi, että pääsevät suoraan edullisesti yksityislääkärille, jos on tarvetta. Esim. jos lapsella korvatulehduskierre, niin halutaan asiaan erikoistuneelle lääkärille jne. Usein myös koetaan, että yksityisen palvelu on parempaa ja nopeampaa ja otetaan siksi vakuutus.