Hakutulokset

1. murppa86

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Tyhjäkehto, täällä alkoi ihan kyyneleet vierimään lukiessani tuota kirjoitustasi. Muistan turhan hyvin oman km viime talvelta. Jotenkin tuntuu, että se suru on vielä suurempi, jos on lapsettomuutta takana. Sitten vielä ne tutut, jotka ei tiedä lapsettomuudesta sanoo, että rupeette heti vaan...
  2. murppa86

Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

Tulinpa minäkin pitkästä aikaa kirjoittelemaan taas tänne teidän seuraan :) Tuntuu vaan jotenki turhauttavalta, sillä meidän hoidothan seisoo nyt... Lokakuussa piti alkaa seuraava ivf, mutta minun diabetes ja verensokerit ei oo kohdallaan.. Nyt sitten yritetään insuliinipumpun kanssa...
  3. murppa86

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Minun tiedot voi poistaa tuolta listan kärkipäästä seuraavan päivityksen yhteydessä. Meillä tilanne se, että odotellaan, odotellaan pääsyä koeputkihedelmöitykseen. Eli luonnollinen raskautuminen on meijän kohdalla mahdottomuus :ashamed:
  4. murppa86

Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Heippa kaikille ja oikein hyvää uutta vuotta!! :D On vähä jääny tämä kirjoittelu, kun ei tapahdu ei niin yhtään mitään :/ Sen marraskuun jälkeen on menny tämä diabeteksenkin hoito vähän alamäkeä, kun oli ensin viimeiset koulujutut ja valmistuminen ja nyt sitten uuden työn aloitus. On siis...
  5. murppa86

Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Tänne on uusia tullut viime lukeman jälkeen, siispä kaikille uusille tervetuloa! =) Snörkfröken, mulla kanssa keskenmeno takana ja nuo tuntemukset kuulostaa tutuilta.. Varsinkin sillon LA:n aikoihin olin minäkin aika sekaisin.. Tuntui, että menee maailma menojaan ilman minua.. Minun km...
  6. murppa86

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Jos joku vielä tässä pinossa päivittelee listaa niin minut voi siitä poistaa. Kun meillä ei näyte edes hoidot onnistuvan niin ei kannata kuumeilijoiden pinossa olla.. Ja kun ei tule oikeen luettuakaan ja vielä vähemmän kirjotettua kommentteja niin.. Hyvää jatkoa tänne kaikille! =)
  7. murppa86

Täällä kp 1/25... Yk:ja ei viitsi enää edes laskea..
  8. murppa86

Duffy, onpas sinulla hankalasti nuo päivät.. :/ Toivottavasti et ainakaa joudu jättämään kiertoja väliin vaan pääsette tästä kierrosta siirtoon. Ja tietenki tsemppiä pikkuselle sulatukseen :) Onnea plussasta MotherToBe :flower: Täällä pohditaan syntyjä syviä.. Kun meillä tosiaan...
  9. murppa86

Ymmärrän turhautumisesi ibu. Me ollaan hoidoissa KAKSilla/OYSissa. KAKSilla tehtiin niin, että meidän pariskunta-aika oli 4 kuukautta ennen aukiolotutkimusta, siinä välissä vielä miehen spermanäyte ym. Että enpä ymmärrä tuota touhua, missä teitä nyt pyöritetään...
  10. murppa86

Moi pitkästä aikaa! Olen tarkotuksella pitäny hiljaiseloa, ku ei meillä oikeen tapahdu taas mitään.. Oon silti käyny lukemassa teijän kirjotuksia ja myötäeläny niissä. Meillä olisi nyt sellainen tarkoitus, että tämän kuun loppupuolelle mennessä olisi verensokerit sillä mallilla, että...
  11. murppa86

Elviir-a, elä turhaan anteeksi pyytele. Samassa veneessähän tässä ollaan, minä vaan oon ollu siinä veneessä jo vähä pidempään. Joo, meille on tutkimukset tehty. Syy minussa, mulla PCOS enkä ovuloi juuri lainkaan. Inseminaatioita tehtiin kolme, joista ensimmäinen muuttui ICSI:ksi ja nyt alkaa...
  12. murppa86

Alisalle kamalasti onnea! Hyvä kuulla niitä positiivisiakin uutisia välillä :) Täällä näkyy monellakin olevan sellainen odottava tunnelma. Itsellä meni taas vähän puihin tämä homma.. Kun sairastan tyypin 1 diabetesta (sekin vielä tähän samaan soppaan sekoittamaan...) ja verensokerit on ollu...
  13. murppa86

Täällä menossa kp 3/25 yk 52. Eipä ole tullut kirjoiteltua vähään aikaan.. Meidän ICSI siirtyi eteenpäin hamaan tulevaisuuteen, kunnes diabetes tasapainottuu. Että semmosta.. Pahoitteluni Elviir-a, luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu :hug: Meillä yritystä takana reilu neljä vuotta eikä ole...
  14. murppa86

Duffylle voimia ja tsemppiä! Hieno tuo sinun asenne :D Niin sen pitää ollakin, nämä hoidot on jo ittessään niin raskaita että pieni positiivisuus välissä on vain hyvästä. Pipopi, onpa hyvä että saitte hyviä uutisia tuolta saralta. En tiedä lohduttaako se yhtään sinua, mutta olen huomannut...
  15. murppa86

Terve, saako heittäytyä mukaan? Täällähän näkyy tuttujakin :) Taustoista sen verran, että taival alkoi meillä heinäkuussa 2005. Hoitoja on tehty 3xIUI, joista ensimmäinen muuttui viime vuoden marraskuussa ICSI:ksi. Siitä hoidosta tuli plussa, joka meni kesken rv 10. Nyt ollaan siis...
  16. murppa86

Täälläkin jatketaan samaa vanhaa rataa... kp 2/25 yk 51 :/ Onnea tänne kaikille hyviä uutisia saaneille ja hermoja niitä odottaville!
  17. murppa86

N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Täälläpä on toosii hiljasta.... :$ Itselläkään ei oikeen ole mitään kirjotettavaa, kp 11 menossa eikä muuta ku odotellaan lokakuun hoitoja...
  18. murppa86

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

ibu, ymmärrän tunteidesi kirjon hyvin. Se, ettei lapsi tule ilman hoitoja, masentaa, mutta tietämys hoitojen olemassaolosta helpottaa. Lapsettomuushoidoissa olevilta voit saada mahtavaa tukea ja ennen kaikkea vaihtaa ajatuksia. Ei me niin masentavaa porukkaa aina olla ku mitä vois luulla :D
  19. murppa86

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3

Mulle voi päivittää kp 1. Mihinpä se tästä muuhun muuttuisi :ashamed:
  20. murppa86

N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Jälleen kp 1. Tuttu juttu jo.

Yhteistyössä