Murppa86 kiva kuulla, että asiat etenevät
Murmelin voi ei! Miten en ongelmat aina kasaantuvatkin. Iso hali ja voimia asioiden selvittelyyn. :hug:
Ibu, onpas ärsyttävää! Tuntuu kyllä, että julkisella puolella hommat ei ihan aina ole hanskassa. Asioissa poukkoillaan ja ainakin täällä Helsingissä tuntuu siltä, että suunnitelmia ei tehdä kovinkaan järkevästi. Joka kerta saa asioida eri henkilön kanssa ja ikään kuin kerrata aina alusta hoitohistorian ja kierron ongelmat.
Pipopi, halaus :hug: ja voimia näihin ikävimmistä ikävimpiin päiviin.
Käytiin tänään miehen kanssa Naikkarilla. Olisivat laittaneet pistoshoitoihin ja inseminaatioon heti, mutta me haluttiin nyt ottaa se aikalisä vuoden loppuun asti.
Oli tällä kertaa ihan kiva lekuri, joka sanoi, että on tärkeätä hengähtääkin välillä. Ei nyt sitten antanut mulle clomeja eikä mitään muutakaan, vaan ollaan nyt sitten ihan luomuna loppuvuosi ja koitetaan keskittää voimavaroja toisaalle. Ärsyttää kun mä siellä porua väänsin, vaikka oon ihan tyytyväinen tähän päätökseen. On se vaan niin raskasta aina käydä siellä ja nähdä vauvamassuja ja vastasyntyneitä kärrättävän kotiin. Fiilikset meni vähän kun lekuri sano, et ihan hyvät mahdollisuudet teillä on ilman hoitojakin tulla raskaaksi, varsinkin kun on se yksi varhainen keskenmenokin takana. Mun teki mieli vedellä sitä siinä vaiheessa päin korvia. Ei tässä oo kun kolme vuotta yritetty, joten ihan hyvät mahdollisuudet tosiaan. Mrrr. On vielä niin ankea ilmakin, että tekis mieli vaan surkutella peiton alla. Oon tällä hetkellä autuaan tietämätön kiertopäivästä, mikä on jotenkin rentouttavaa. Ajattelin sitä vyöhyketerapiaa nyt kokeilla, ihan vaan rentoutumisenkin vuoksi.
Plussatuulia kaikille!