Hakutulokset

1. murppa86

N. 20v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään vol 4

Tännepä on tullu yhtäkkiä hiljasta... :( Mitäs kaikki puuhailee? Minä odottelen menkkoja, ois pitäny eilen alkaa vaan eipä alkanu... Terolutitki alkaa pettää mua... Harmittaa vaa jos alkaa vääränä päivänä, että hoito menee sen takia pilalle sitten. Siis tässä hoidossa alkaa 3. IUI jos päivät...
  2. murppa86

:hug: orion On varmaan ollu aikaisemminkin puhetta, mutta ette ole sitten ajatelleet lähteä tämän *ah* niin toimivan terveydenhuollon kautta hakemaan apua? Kysyn vain siksi, että itselläni ainakin alussa oli todella helpottunut olo, kun tiesin että emme enää ole yksin tämän yrityksen kanssa...
  3. murppa86

Onpa mukava kuulla sinusta haltia ja ennen kaikkea, että kaikki on hyvin :) Toivon todella minäkin, että me loputkin päästäisiin täältä sinne odotuspuolelle ja että myös pysyttäis siellä se 9 kuukautta.
  4. murppa86

Olen pahoillani orion :hug: Voin samaistua tunteeseesi, sillä en itsekään ovuloi, siis ollenkaan....
  5. murppa86

neiti21 ja yp, :hug: menkoista. yp, pääsette varmasti tutkimuksiin, kun teilläkin on tuota yritystä jo yli vuosi. Mutta että milloin, voikin olla pitkä odotus. Meillä lähetteestä meni ½ vuotta lääkäriaikaan. Ei siis tarkoita, että teillä menisi yhtä pitkään. Riippuu paljon siitä, missä asuu...
  6. murppa86

diabetes ja vauvakuume

Hei yp! Täällä kans diabeetikko :D Mulla vaikuttanut sillai, että hoitojen aloituksen aikaan piti lykätä hoitokiertoa monta kuukautta ennen kuin sain pitkäaikaissokerin oikealle tasolle (<7,5%, mielellään <7%). Se tympäsi älyttömästi ja kirosin mielessäni kaikkia niitä, jotka pääsee...
  7. murppa86

Anu, joko testasit? Tuu sitte kertomaan meillekin :D Täällä alkaa menkat loppumaan. Sittenpä vaan odottelemaan ens viikon sunnuntaita, jolloin saan ottaa ekan terolutin. Äkkiähän tämä etenee! :D
  8. murppa86

Pakko oli tulla kertomaan, niin iloinen olen. Eli menkat alkoi ja pääsen huomenna soittamaan polille, jeij!! :D
  9. murppa86

Täällä sama juttu, ei ole helppoa tämä painonpudotus... :headwall: Tosin enpä ole ihan kympillä jaksanut yrittääkään, eihän se sillon putoa.. Ihan outo olo.. Menkat ei ole vieläkään alkaneet ja nyt pelottaa, jos eivät tällä viikolla alakaan. Sitten menee uusi hoito seuraavaan kiertoon eikä...
  10. murppa86

*Esikoisesta Haaveilevat*

Testasin tänään puhtaan negan IUI-hoidon jälkeen :'( Minut voi muutenkin poistaa tuosta listalta, enpä ole muutenkaan enää varsinaisesti haaveileva vaan enemmänkin jo tosissaan yritetään. Seurailen teitä täältä taustalta...

Yhteistyössä