Hakutulokset

1. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Tervetuloa uusille! Meidän porukka kasvaa näköjään hurjaa vauhtia, kiva niin! Rae89: Ei tuolla kerhossa vielä ainakaan olla omilla nimillä ja kuvilla, enkä tiedä onko se tarkoituskaan, kunhan vaan ei kukaan ulkopuolinen nää jos haluaa jostain aremmista/henkilökohtaisemmista asioista...
  2. T

Tervetuloa Murmis, tietysti huolitaan mukaan :) Tervetuloa myös muille uusille! Tänään on taas tullut tuota vaaleanpunaista/oranssia vuotoa, joten tein sitten äsken sen toisen raskaustestin, mikä tuosta pakkauksesta oli vielä jäljellä. Testiviivasta tuli vahvempi kuin kontrollista, mikä hyvä...
  3. T

Alkuraskauden oireet hävinneet :( Pelko keskeytyneestä raskaudesta!

Hei! Käypäs lukemassa tuota meidän syyskuisten pinoa (Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)) niin huomaat, että meitä alkuvaiheessa menijöitä, joilla oireet hävinneet/hyvin vähäiset on aika paljon. Itse kuuluun siis myös tähän oireet kadottaneiden ryhmään. Huolestuttaahan se...
  4. T

Tervetuloa uusille! Todella mukavaa, kun porukka kasvaa niin saadaan vilkkaat keskustelut aikaan, vaikka aika vilkastahan keskustelu on tähänkin asti ollut :) Huojentavaa huomata, että monella muullakin oireet on vähäisiä ja osa oireista hävinnyt, kuten minullakin. Mulla oli myös alussa...
  5. T

Pipsapippuri: Mulla on tullut paperiin muutamana päivänä iltaisin vähän vaaleanpunaista vuotoa, kun oon oikein kaivellut... Mutta mulla ei kyllä oo mitään oireita, että liekö tuokin viittaa mulla keskenmenoon (kuten näkyy oon edelleen hirmu epäilevä tän raskauden suhteen). Toivotaan, että...
  6. T

LittleStar & ilon lapsi: Kiitos rohkaisusta, tuli heti parempi olo :) Toivotaan, että oireet palaisi. Pelottaa vaan niin tuo ettei rinnat oo enää kipeet. Ei mulla aiemmassakaan raskaudessa juuri oireita ollut kuin kipeät rinnat. Ja oon kans yhen keskeytyneen keskenmenon kokenut ja silloin oireet...
  7. T

Tervetuloa uusille! Huoh, täälläkin oireet kadonneet ja toivo mennyt... En yhtään enää luota tän raskauden jatkumiseen, kun hävis ihan kaikki oireet, rinnatkaan ei enää oo kipeet ja turvonneet. Oon ihan varma, että kesken meni. No roikun mukana niin kauan, kun vuotoa ei näy... Kiva, kun...
  8. T

Tervetuloa Pipsapippuri, toivottavasti pikkuinen tarrais tällä kertaa kunnolla kiinni! Nyttynenä: kylläpä oli ikävä hammaslääkäri :( lintetsa: Toivottavasti oireet palaa pian. Nehän voi välillä hävitä ja tulla sitten takaisin. Mulla oli eilen semmoinen olo etten ois ollenkaan raskaana, ei...
  9. T

Tervetuloa vaan taas uusille! Hienot viivat salamanteri85, eiköhän se ihan normaali raskaus ole, vaikka oireet onkin erit kuin viimeksi, ehkäpä vauva on tällä kertaa toista sukupuolta ;) Moonchaser: Mullakin oli muistaakseni viimeksi rinnat kokonaan kipeät ja nyt vain nännit. Pitää vaan...
  10. T

Tervetuloa kaikille uusille! Ihanaa, kun saadaan lisää porukkaa :) Krumeluu: Hienot arvot oot labrasta saanut :) Vaikuttaa tosi lupaavalle! Liikuntaa raskausaikana oon itsekin pohtinut, kun näin alussahan saa jatkaa normaalia harrastamaansa liikuntaa melko pitkään omien tuntemuksien...

Yhteistyössä