Hakutulokset

1. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

LittleStar: Jopas sattui :) Aika jännä! Kävitkö neuvolassa ultrassa vai äitiyspoliklinikalla? Mie kävin tuolla äitipolilla. Seuraava ultra onkin sitten 20.4. Unohtui, Onnittelut sinullekin hyvistä ultrakuulumisista!
  2. T

Hei vaan En oo pitkään aikaan kirjotellut, vaikka lukemassa oon kyllä käynyt. Oli vaan pari viikkoa kova flunssa ja ihan hirveä väsymys sen myötä. Nyt alkaa olla jo parantunut. Nyt vaan sitten tyttö sairastaa :( Oli jo viime viikolla to-pe pois hoidosta sairaana ja la-su ei enää kuumetta...
  3. T

kaktuspiikki: Jep, täällä närästää! Viime raskaudessa alkoi joskus puolen välin jälkeen, tällä kertaa näköjään jo näin hyvissä ajoin. Kävinkin maanantaina ison paketin rennietä apteekista...
  4. T

Siidulainen jaksuja! :hug: Tervetuloa mukaan, memmiina, Syrän, kaktuspiikki ja mama_86! Onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille, seedla ja Pikku myy ainakin oli :flower: Tsemppiä kovasti epäuskoisille ja oireettomille, eipä mullakaan juuri oireita ole, pientä kuvotusta silloin...
  5. T

Onnittelut muillekin ultrassa hyviä uutisia saaneille! Pahoittelut menetyksen kokeneille :hug: Kiitos vaan onnitteluista, ja ihana miten ootte herkistyneet tuosta kuvasta :) Kyllähän se itselläkin veti suun hymyyn, kun ultrattiin ja tyyppi rupes liikkumaan, ja meinas ihan tulla tippa...
  6. T

Nyt käyn vaan nopsaan neuvala kuulumiset kirjoittelemassa, kun lähdettävä tyttöä hakemaan hoidosta. Eli hirveesti tuli lippusia ja lappusia ja kirjasia yms... Mutta mikä ihaninta neuvolantäti ehdotti ultrausta (mahan päältä, ei osaa käyttää laitetta muuten), suostuin tietysti :) Pikkuinen...
  7. T

Tervetuloa uusille! Syssylle ekstra onnittelut, todella hienoa :flower: Kotityöt yhtä laiska niiden suhteen kuin ennenkin :ashamed: eli ei voi juuri hommia vähentää, pyykit ja osan ruuanlaitosta hoidan, mutta siivouksen suhteen oon ollut tähänkin asti tosi laiska... Tavarat kyllä laittelen...
  8. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Huomenta! Pahoittelut huonoja uutisia saaneille! Jaksuja :hug: SyyskuunOnni: Käytätkö samaa selainta sekä kotona että töissä? Niissäkin voi kai olla eroja. Tai sitten puuttuu tosiaan joku osa. mihu: Pahoittelut keskenmenosta! Kun minulla oli km niin se huomattiin pienen vuodon takia...
  9. T

adora: ei tuo vau.fi toimi kunnolla, vähän aika sitten ovat näköjään sitä uudistaneet ja ei laske enää oikein viikkoja, jos muuttaa kierron pituutta. Mulle esim. antaa 28pvän kierrolla oikein viikoiksi nyt 8+1 ja 27pvän 8+2, mutta sitten antaa 26pvän kierrolla edelleen 8+2, 25pvän 8+3 ja 24 pvän...
  10. T

raskauskeiju.fi oli paikka mistä tilasin oman dopplerini ja niistä se näytöllinen versio Angelsounds doppler JPD-100B, 50e maksaa ja se halvempi versio (ilman näyttöä) maksaa 32e. Itse lueskelin aiemmin tuolta elokuisten ketjusta, että joku oli saanut 8+3 äänet kuuluviin ja muutama muukin...
  11. T

Tervetuloa uusille! Ja onnittelut plussauksesta:flower: Pahoittelut huonoja uutisia saaneille :hug: En oo muutamaan päivään jaksanut kirjoitella mitään, hirveä väsymys vaivaa. Otan joka päivä nykyisin pienet torkut, kun tyttö katsoo pikkukakkosta. Väsyttää vaan niin valtavasti. Nyt olen...
  12. T

Hei vaan! Täällä ei ollut eilen pahoinvointia ollenkaan ja tänäänkin on vaan ihan pientä kuvotusta havaittavissa, mikä tietysti nosti taas negatiiviset olot esiin ja usko tähän raskauteen ei oo kovin korkeella, huoh! Vuotoakin on tullut jo vajaan muutaman viikon ajan n. joka toinen kerta...
  13. T

Kylläpä tänne tulee paljon juttua muutamassa päivässä! Ihan kiva niin on sitten luettavaaa, mutta on vaan hankalampi muistaa mitään kommentoitavaa, jos ei käy pari kertaa päivässä kirjoittelemassa :) Väsymys ja pahaolo täälläkin vaivannut. Tuota pientä vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa...
  14. T

Rouva Rimpula: Voihan harmi! :hug: Guitar: Onnittelut ultranäkymistä! Tervetuloa taas uusille! Väsymys vaivannut tänään kovasti, samoin pahaolo (ei oo onneks tarvinnut oksentaa). D-vitamiinia oon vaan syönyt, oishan se varmaan hyvä syödä jotain muutakin, kun ei nyt niin hirveän...
  15. T

Juli05: Jaksuja oksenteluun :hug: Samoin LittleStar ja Ellamae jaksuja pahoinvointiin ja olikos vielä muitakin pahoinvoivia? Täällä myös iskenyt eilisen ja tämän päivän aikana pahoinvointi päälle. Koko ajan on tasanen ällötys päällä, oksentaa ei nyt sentään ole tarvinnut, mutta välillä on...
  16. T

Tillu79: Hienoa, ettei vuoto ole jatkunut ja olet saanut hyvät hormoniarvot! ilon lapsi: Onnittelut ultranäkymistä! Rae89: Jaksuja sinnekin vuotojen ja kipujen kanssa! Toivottavasti ois vaan harmitonta ja pääsisit ultraan tarkistamaan tilanteen! Eilisillan jälkeen ei taas oo...
  17. T

Tillu79 Jaksuja! Toivottavasti pieni sinnittelee mukana! Tervetuloa taas uusille :) Täälläkin väsymys vaivaa edelleen, niin en eilen edes jaksanut mitään kirjoitella. Nytkin olen jo unohtanut kaikki mistä ootte jutelleet:ashamed: Doppler Semmoisen uskaltauduin tänään tilaamaan, kun pari...
  18. T

Väsy, väsy, väsy... Se on täällä tällä hetkellä hyvin voimakkaana, koska en saanut viime yönä kunnolla nukuttua, vain noin viisi tuntia. Paleltaa taas myös, vaatetta päällä ihan hirveesti. Ja villasukista seurasi sitten se harmi, että vetäsin äsken nurin kun nousin tästä pöydän äärestä...
  19. T

Pipsapippuri: Onnittelut digitestin tuloksesta! Rae89: Jaksuja kipujen kanssa. Itse oon kanssa miettinyt tuota neuvolan kautta varhaisultraan pääsyä, kun mulla on kuitenkin tullut tuota punertavaa vuotoa välillä, mutta luulen että täytyis vähän liioitella sen kanssa, että mihinkään pääsisin...
  20. T

Tervetuloa uusille, onnittelut plussista! Krumeluu: Onnea hienoista arvosta! Ellamae: Hienoa, että mieleinen lahja tulossa :) Ja onnittelut etukäteen, kun kerkeen varmaan ke mennessä unohtaa :) Eilen ei juuri näkynyt vaaleanpunaista vuotelua, mutta tänään on taas ollut tai oranssia...

Yhteistyössä