Kelakorvauksista mä oon nyt ihan pihalla. Olen aina käynyt äippäpolilla kahdessa perusultrassa ja aikaisultrassa tai 4D-ultrassa Brunon luona vko:lla 24-25 ja saanut kuitenkin Kela-korvauksen:O
Ota nyt näistä selvää...
Minäkin varasin tänään nla-ajan, sain sen 25.1 ja samalla on pienten 3 v. ja 2 v. nla:t=)
Kun th kysyi aiempien raskauksien määrää, totesi että mun käynnit tulee olemaan melko tylsiä, kun tiedän jo niin paljon.
No joo, onko se nyt aina niin hyväkään??
Nyt pitäs löytyä tsemppiä ja motivaatiota ruveta tekemään lääkehoidon tehtäviä.
Mutta hukassa on...
Pakko kuitenkin aloittaa, kunhan pienet nukahtaa.
Rankkaa tulee, kun viime yönä ei tullut nukuttua LAINKAAN!
Netta kiukutteli ja tinttaili koko yön, varsinainen emäntä tuo meidän kohta 3 v:ashamed:
Niillä silmillä sitten aamuvuoroon ja hymyilemään papoille iloisesti...ja kun olen entisen kahden kahvikupin sijasta/pvä tottunut nyt juomaan 3-5 ja nyt pitäs palata taas mielellään kahteen, niin voi hyvä ihme sentään.
Mitähän tästä tulee?
Digitetin aion tehdä vielä vaikkei se mitään osviittaa annakaan, sykkiikö sydän mutta onpahan nyt joku syy tuhlata rahaa
Isäntä lipsautti, mitä saan synttärilahjaksi, ke:na kun tulee 34 v. täyteen:flower:
KUIVAUSRUMPU!!!!
Mulla on kuin toinen joulu.
7 hengen pyykkirumba on täysin käsittämätön ja nyt saa sitten pienenkin vaatteet ihanan pehmeiksi ilman silittämistä:heart:
On tuo mies ihana!
Normisti haluan lahjaksi jotain naisellista mutta tämä tulee tarpeeseen.
Suunnittelin jo ostavani sitten kesän stipendirahoilla kuivurin mutta eipä tarttekaan...voin hommata niillä sitten jotain muuta mukavaa...tai tuhlata vauvaan:wave:
Pienet huhuilee kylvystä, joten täytyypi rientää kuivauspuuhiin.
Ellamae ja Onni 5+6:heart: