Heipsan kaikille. En ole jaksanut kirjoitella tänne, koska meillä on ollut remontti käynnissä ja työmies töissä. Ruokaa laittaessa on mennyt aika. Uskomattomasti pistää väsyttämään, kun talossa on pari vierasta ihmistä joita pitää passata
Oireista olitte jutelleet. Minulla oireina on kipeät rinnat, palelu ja kuuma vuorotellen, lievä pahoinvointi, kuivat limakalvot (paitsi alapäästä alkoi tänään tuolemaan valkkaria ihan sikana), turvotus ja nyt viime päivinä on alkanut pinna olemaan kireä :headwall: Mahaan koskee ja nipistelee myös.
Neuvolaan soitin ja varasin ajan jonka sain 31.1 ja lääkärille ultraan aikaan on 2.2. En nyt sitten menekään yksityiselle ultraan, koska tuo neuvolan ultra on jo melkein kahden viikon päästä.
Minulla ongelmana on supistukset. Esikoista odottaessani jouduin sairaalaan makaamaan rv 26-30. Sain kortisonit varmuuden vuoksi keuhkoja kypsyttämään. Vauva sitten kuitenkin syntyi viikolla 39+6. Toista odottaessani supistukset olivat jälleen riesana ja olinkin tarkassa syynissä sairaalassa. Sillä kertaa en suostunut sairaalaan jäämään makaamaan, vaan makasin kotona omassa sängyssä. Siellä sairaalassa ei ole mikään mukava maata kun en saanut nousta edes syömään istualleen
Selkään koski ja itkin kaikki illat. Yksi yökkö oli todella ilkeä ja sai minut itkemään jopa läpi yönkin. Tämä kuopus sitten syntyi rv 37. No nyt on menossa 4+5 ja jo supistelee
Jos kannan jotain painavaa kuten puita sisälle, kauppakassia tai nostelen paljon lapsia niin maha tuntuu ihan kovana pallona. Ja se mahan kovana olon tunne pysyy useita tunteja. Pelottaa, että miten tällä kertaa käy kun jo näin aikaseen alkaa nämä samat oireet. Edellisillä kerroilla supistelut alkoi joskus rv 15. Mietin, että voisikohan sairauslomaa saada jo tässä vaiheessa raskautta supistusten takia : /
Minulla myös on ollut nyt yhtenä päivänä tuota tunneta, että tuleeko joku tulehdus. Juuri samalla tavalla kuin joku oli sitä kuvaillut. Se tuntemus sitten meni ohi kun nukuin päiväunet. Pitääkin kokeilla juoda enemmän jos se auttaisi myös seuraavaa kertaa silmällä pitäen.
Minä tilasin viime viikolla H&M ltä raskausajan vaatteita ja tänään ne ovat postiin tulleet, jippii
Saan parit housut jotka eivät ahista eikä purista =)
Hawwe: Kiva saada samalta suunnalta porukkaa mukaan, onnea :flower:
Minusta olisi kiva, että jokainen laittaisi kirjoituksen perään viikkonsa, kun minä ainakin monesti lukiessani mietin että paljonkohan kyseisellä kirjoittajalla on viikkoja.
Milla 4+5