Hakutulokset

1. T

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Tervetuloa seedla ja onnittelut plussasta! Toivottavasti saisit nauttia tästä raskaudesta ilman masennusta. Moonchaser: Jaksuja särkyihin, toivottavasti helpottaisi pian! Wasabi: Hienoa, että viiva testissä vahvistuu. Misupai: Minusta on ainakin kiva lukea pitkiäkin viestejä, joten...
  2. T

Mulla kans alko kierto synnytyksen jälkeen samantien, vaikka täysimetin eli noin viiden viikon päästä tuli ekat menkat ja heti säännöllisinä, huoh! äippä_88: Mulla ei juuri oireita myöskään ole. Rinnat vähän kipeet, mutta vain tunnustellessa huomaa. Ja nälkä tulee kovempana nopeemmin kuin...
  3. T

Tervetuloa uusille! Kiva kun syyskuisten porukka kasvaa :) Krumeluu: Hieno testisarja ;) Ja oireetkin jo kuulostaa lupaavilta! LittleStar: Onnittelut pahoinvoinnista ;) Itsekin toivoisin jotain tuommoista vahvaa oiretta. Ja ilon lapsi onnittelut tummasta plussasta! Huoh tänään tuli...
  4. T

Misupai: Joensuuhun on meiltä matkaa reilut parikymmentä kilometriä, että tässä lähikunnassa asustellaan. Toivottavasti päästään loppuun asti niin oishan se sitten kiva nähdä :) Tillu79: Eikös A-vitamiinia pitäisi vältellä raskaana ollessa? Tai siis ettei sais ylimääräistä ottaa? Mutta ehkä...
  5. T

Metku ja Moonchaser: Täällä myös selkää särkee välillä. Vähän pelottaa, kun jotenkin ajattelin, että mahan jomotus ois normaalia mutta selän ei... En kyllä tiedä mistä tuommoista oon saanut päähäni. "Mukava" kuitenkin kuulla, että toisillakin on samanlaisia jomotuksia, ehkä ne kuuluu ihan...
  6. T

Hei vaan! Varovasti olisin tulossa mukaan syyskuun vauvaa odottelemaan. Minäkin olen aikaisemmin kokenut keskenmenon niin en hirveesti vielä uskalla luottaa tähän raskauteen näin alkuvaiheessa. Mutta silti ois kiva jo jutustella samassa vaiheessa olevien kanssa :) LA 8.9. Teeu 28v. toinen...

Yhteistyössä