Hakutulokset

1. J

***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

Lili78 näin meillä toimittiin: Eli toimitin itse kelaan sen hakemuksen ja neuvolasta saadun todistuksen. Palkanlaskija täytti sen Y17 hakemuksen ja toimitti sen eteenpäin. Minun ei tarvinnut toimittaa palkanlaskijalle mitään papereita.. Eli näköjään eri käytäntöjä tämän suhteen.. Mutta...
  2. J

Lili78 Asia selvä. Itsellä myös sama tilanne, että laskettiin 6kk tulojen mukaan. Työnantaja vaan ilmoitti ne tulot jo aikaa sitten (kesä-marrakuulta)...Kyllä se 2.12. luultavasti on oikein. Minulla alkaa 1.12. ja la 9.1.. Kelan sivuillahan on se laskuri mistä voi myös tarkistaa.
  3. J

Lili78, Ymmärsinköhän nyt oikein..Odottaako ne palkanlaskennassa siihen asti kun jäät pois ja ilmoittaa 6kk tulot vasta sitten??
  4. J

Tervetuloa uusille :wave: Kiva kun porukka kasvaa =) Tammiska, mulla kun oli se käsitys ettei Mäntässä enää synnytetä :o
  5. J

Suomeen ostettu pandemiarokote sisältää tehoaineitta eli adjuvanttia, jota ei ole aikaisemmin käytetty raskaana olevilla. Ja muualla maailmassa raskaana oleville on annettu eri rokotetta kuin muulle väestölle mutta eipä meillä täällä suomessa :headwall: Mikähän se mahtaisi olla oikea...
  6. J

Tänään 45min käsittelee odottavien sikainfluenssarokotetta, Täytyypä katsoa jos se auttaisi löytämään ratkaisun tähän pulmaan...
  7. J

Sikainfluenssa... Neuvolatädin kanssa puhuttiin ja hän ei sitä pahemmin suositellut. Jos itse olisi tässä tilanteessa niin hän ei ottaisi rokotetta. Joten uskallanko minäkään ottaa...
  8. J

Kiitos Lumi- ja Enie neuvoista!
  9. J

Mitenhän se menee... Olen saanut kelalta äitiysraha-päätöksen, työnantaja maksaa 3 ensimmäistä kk. Jos jään saikulle kuukautta ennen äippäloman alkua, niin vaikuttaako se äitiysrahaan jotenkin? (Tulot on laskettu kesä-marraskuulta)
  10. J

Huh..kokoukset tältä päivältä ohitse. Ei ole kovin helppoa enää paikalla istuminen. Tai eipä sitä oikein istumiseksi voi sanoa, lähinnä niissä joutuu makaamaan tuolilla että kestää :)

Yhteistyössä