Hakutulokset

1. R

Kesäkuun kullanmurut 2015

Me päästiin vauvauintiin mukaan:ROFLMAO: Syyskuussa alkaa, nyt sitten uikkareita hommaamaan. Meidän kylällä ei järjestetä mitään, onneksi naapurikaupungissa edes jotain. Staffy, meillä on näköjään samanlainen rytmi nukkumisen suhteen. D-vitamiinista jännä huomio. Rela dropsin aikaan poika...
  2. R

Kirjoittelen minäkin pitkästä aikaa tänne. Meillä oli Massukan 3kk neuvola eilen. Painoa oli 4830g, ei ihan mennyt vielä 5kg rikki :) Rokotteet saatiin myöskin. Kitkuinen oli pieni selvästi iltapäivällä. Panadoli onneksi helpotti hyvin oloa ja sain minäkin levähdettyä. Nyt ollaan menossa...
  3. R

Tsemppiä Seireeni (y) Jos matkarattaisiin laittaa sellasen pehmeän kantokassin, niin tuleeko se jotenkin kiinni? Vai onko vaiva silloin ilman turvavöitä kyydissä? Reissuun en viitsi noita yhdistelmiä ottaa, enkä kaukalossakaan raski aina istuttaa. Niin mietin kantoliinan ja matkarattaat...
  4. R

Joku laittoi epparihaavan hoitoon vinkkinä keittosuolaliuos hauteen. Voisi toimia, itsellä ei enää haava vaivannut, kun tuon kuulin. Minä taisin ottaa vaan särkylääkkeitä topakasti. Minä en vaihda vaippaa yöllä. Herään vain sen verran, että pistän pojalle rinnan suuhun. Mutta eipä tuo ole yöllä...
  5. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

Meillä ristiäiset ovat kotona ja poika on reilu 2kk. Odoteltiin rauhassa senkin takia, että saadaan vähän painoa kerättyä. Ei hulahda ristiäismekon kaula-aukosta niin helposti :ROFLMAO: Seurakuntatalossa olisin halunut pitää, mutta 130€ vuokra ei kiinnostanut. Tuleepahan koti siivottua kunnolla...
  6. R

Onnea vauvaantuneille:p Ei taida enää montaa olla tulematta, liekö yhtään:) Meillä rotarokote ei tehnyt mitään sivuvaikutuksia, edelleen odotetaan viiden päivän jälkeistä :poop: Täällä on huonoa unta ollut jo pitkään. Päivällä ei poika nuku kuin tunnin päikkärit ja pari 15 minuutin pätkää...
  7. R

Voi Kuusama, nuo itkut on niin surullista kuultavaa, kun toista ei voi auttaa. Ja Tähkälläkö se oli myös itkuisuutta, jaksamisia. Meillä on nyt rotarokote vedetty huiviin. Poika tuntuu väsyneemmältä, onneksi ei ole itkuinen tai kipeän oloinen. Katsotaan miten yö menee. Ystävä nimittäin...
  8. R

Onnea Mammutti :) Eilen unohtuikin osa asiasta... Nimittäin röyhtäytys. Röyhtäytättekö vieressä nukuttajat joka aterialla? Vai nukahdatteko kesken syötön? Minä nukahdan ja jää röyhtäytys tekemättä. Mietin, että paljonkohan ilmavaivoja se aiheuttaa. Edelleen meidän poika kitisee harvoin, mutta...
  9. R

Onnea Aggen :) Tuo unipussi vinkki voisi olla hyvä. Meillä on alkanut säätäminen käsillä heti kun on laskettu omaan sänkyyn nukkumaan ja poika on herännyt ihan kunnolla. Eikun aloitat nukuttamisen uudelleen. Pussin puutteessa kokeilen peiton valmiiksi lämmitystä. Meillä on myös ristiäiset...
  10. R

Oioi onpas aika hurahtanut, kun viimeksi kävin kirjoittelemassa tänne. Tämä paslstauudistus on ihan sieltä ja syvältä. Mulla kirjoitukset ovat osittain limittäin ja päällekäin. Tosi sotkuinen. Ei väliä vaikka kirjautuu. Onnittelut vauvautuneille :) Kukas se jo vaihtoi 62 vaatteisiin, hurjaa...
  11. R

Pupumama, tiedän tunteen! Koita jaksaa, ei onneksi montaa päivää tarvitse erillään olla. Ja koeta ajatella siltä kantilta, että nyt ei tarvitse kotona arvuutella. Että onkohan kaikki nyt hyvin yms. Toivottavasti teillä on teholla yhtä ihanaa porukkaa töissä, mitä meillä. Se auttoi myös paljon...
  12. R

Onnea vauvautuneille :) Ensin näitä sai odottaa ja nyt syntyy niin, ettei perässä pysy :D Kuusama, mulla on gracon matkikset ja kaukalo. Kyllä niillä menee sen pari kertaa kuussa mitä me tarvitaan. Mutta on ne halpikset. Kävin lastentarvikkeessa kokeilemassa erilaisia matkiksia. Ja olihan se...
  13. R

Voi ei, tsemppiä Pupumama. Mä en kestäis jos samassa sairaalassa ois ollu äiti töissä, tai anoppi:eek: Toivottavasti vauva sieltä pian ulostautuu :) Onnea vauvautuneille:p Me päästiin kotiin sairastamaan tauti loppuun. On se ihme tavaraa tuo keittosuolaliuos. Tästä lähin sitä on kaapissa...
  14. R

Piti tulla väliaika tiedotteita katselemaan.. Ei vielä vauvoja. Uuh, mä pääsin lähikauppaan hakemaan sairaalakassisuklaat, nyt on niin hyvä olla:ROFLMAO: Mitenköhän täällä jaksaa palloilla useamman päivän, ei telkkaristakaan tule päivällä mitään. Ja meillähän on kaikilla omat huoneet, ei edes...
  15. R

Onnea paljon Lauwra ja Malsa :love: Mun uni ei sitten tänyt paikaansa, eikä varmaan se hellekään tule silloin kuun vaihteessa. Catnip pikaisia paranemisia teille! Mekin tultiin aikaisin aamulla sairaalaan nuhan takia. Vielä odotellaan tuloksia. Ainakin pari päivää teholla, kun meillä on niin...
  16. R

Onnea Neiti Sievänen ja Miiula :) Siis mä näin unta, että oli tosi kuuma päivä 1.7. Kaikki muut olivat saaneet nyytit kainaloon, paitsi Lauwra:eek: Ai miten niin eläydyn meidän ryhmässä... :) Mulla oli synnärillä ne imetysliivit, jotka silloin mahtui päälle. Nyt ne samaiset liivit ovat hieman...
  17. R

Mites tuo rinta pullo yhdistelmä? Olen kerran kuullut, että kun pullolle opettaa, niin rinta ei maistu enää. Sen takia en ole uskaltanut edes ajatella pullon antamista, vaikka pakastimessa omaa maitoa olisikin. Ajattelin säästää ne maidot sitten tulevaisuuteen, kun on pakko käydä jossain ilman...
  18. R

Kokeillaanpa tätä uutta versiota. Meille on tullut Mielensä pahoittaja käymään. Ja sen rinnalla itkut. tuntuu että kaikilla on jotain arvosteltavaa tai vaatimuksia. Ristiäisten järjestäminen on ihan katastrofi, ulkoistin sen jo miehelle. Eipähän minun tarvitse kuunnella, että miksi näin on...
  19. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Kuusama, meille keskolan perhetyöntekijä sanoi, että yksi 0 viikko saa tulla. Niin voi vaan joskus käydä, mutta tippua paino ei saa. Ihan turhaan huolehdit, uskoisin. Täällä tasaista eloa vauvarintamalla. Itsellä vähemmän tasaista. Keittiöremppa on nyt valmis, mutta nyt pitää lattia ja...
  20. R

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Malsa, joo on meillä nimiongelma. Onneksi Massaa eivät taida hyväksyä etunimeksi. Mies olisi kyllä onnessaan, minä en. Ja miten hullulta kuulostaakin, niin kaikki sukulaiset jo puhuu Massasta:laugh: Catnip, H&M:llä on 44sia ja 50set on niin kapeita, että menevät aika hyvin. Toivottavasti...

Yhteistyössä