Hakutulokset

1. T

Minkä väriset varpaankynnet?

Punaiset ovat kuten yleensä. Synnytyksen jälkeen vaihdoin yhdeksi lakkauskerraksi french manicyre -väriksi, kun näytti että kynnet kellastuu sen punaisen alla. Oli ihan kiva vaihtelu, että jospa sitä taas keksisi jotain kivaa väriä seuraavaan kertaan...
  2. T

Häälahjaksi rahaa, paljonko?

Yleensä vieraat haluavat jotenkin muistaa, ja minun kohdalla ainakin se raha oli parempi tai sitten vaikka vain kortti kuin jotain jota talosta löytyy jo ainakin kaksin kappalein tai sitten jotain sellaista joka istuu mun huusholliin kuin hajuvesi lihapullaan! Lahjalista on kans hyvä, mutta...
  3. T

Äidiksi yli 35 v, onkos muita

Mä olin esikoispojan syntyessä täyttäny just 36 ja tyttö synty paria viikkoa ennen kuin täytin 38. Haluttiin pojalle leikkikaveri ja täytyy sanoa, että on ihanaa =) Tyttö on todella rauhallinen tapaus, kuten veljensäkin oli. Joten siksi varm näin positiivinen asenne. Mutta tuo poikahan se nyt...
  4. T

Paras astiasarja? Entä mitä et ikinä huolisi?

Eli täysin käyttämättömät, avaamattomina laatikoissaan: 12 kahvikuppia lautasineeen ja asetteineen. Kermakko ja sokerikko (kansi halkesi, kun mulla tippu se laatikko) ja pullavati, sekä kuusi hopeista myrna-kahvilusikkaa. Niiden hinta on kuulemma nousussa kun valmistus lopetettiin. Napapiirin...
  5. T

Paras astiasarja? Entä mitä et ikinä huolisi?

Meillä Pentikin vanilja parempana. Käytössä jokin mun ellokselta tilaamani ja kauniina pitämäni kalusto, lisäksi kultakeramiikkaa on, mutta niistä en tykkää yhtään (liian pienet syvät lautaset ja vihreä väri ei nappaa) ja sitten mies aikoinaan saanu myrnan kahvikaluston 12 kpl + muut...
  6. T

Mikä puudutus ponnistusvaiheessa?

Eli toinen synnytys eteni niin nopeaan, että ei ehditty spinaalia eikä epiduraalia. Puhkoivat suonen 5 kertaa, eli ei voitu laittaa ja sitten oli jo myöhäistä :( Kipu oli aivan kamala!! Huusin, itkin vaikeroin enkä hallinnut kehoani. En voinut uskoa että niissä kivuissa vielä säilyy tajuissaan...
  7. T

Missä elämäntilanteessa olit Juhannuksena -93?

Olin silloin Kaliforniassa työharjoittelussa. Asuin Long Beachillä ja jussia menin viettämään kavereiden luo Anahaimiin. Kalenterista huomasin, että suomessa vietetään jussia,niin piti jotain yrittää keksiä :)
  8. T

Mies exän kanssa työmatkalla

Valitettavasti minunkin on pakko sanoa, että ei hyvältä kuulosta. Ei pitäisi olla mitään tarvetta pitää exään yhteyttä, kun ei ole yhteisiä lapsiakaan ja huolestuttavaa varsinkin kun sanoo että pitää yhteyttä piditpä siitä eli et. Kyllä se sinun pitäisi olla hänelle niin tärkeä ihminen, että se...
  9. T

Koko talon sisustaminen

Ja tsemppiä teillekin urkan loppuunsaattamiseen! Sillä arvelen että kuitenkin vielä hommia piisaa pihan ym:n kanssa. Onse sen verran iso projekti.
  10. T

Koko talon sisustaminen

"ollaan mietitty perus maanläheisiä värejä ja laadukkaita materiaaleja (puulattia, vaaleat seinät, vaalea katto, "moderni" takka, vaalea keittiö, makkareihin jotain väriä tai esim. yksi seinä eriväriseksi tms.)..." EkaVakara on hyvin pitkälle samoilla linjoilla minun kanssani, just samat...
  11. T

MAALISMASUKIT 2007

löysin tämän pinon ja en nyt ehdi lukaista läpi, mutta sen huomasin että vauveleiden nimiäkin on lisätty, eli ilmoitan meidänkin tytön nimen ja sen saa lisätä listaan jos Katjuska (-han se oli joka tätäkin listaa päivittää?) huomaa ja ehtii. Eli tyttäremme sai kasteessa nimen Marla. Huomasin...
  12. T

En jaksa tätä enää... meidän pieni poika sairas vakavasti

Todella surullista :'( Toivokaamme ihmettä :hug:
  13. T

Meneekö kellään muulla HYVIN parisuhteessa???

:heart: Täällä kans onnellinen perhe :heart: enempää ei voi toivoa ja melkein pelottaa mitä vastaan tulee, sillä eihän tällainen voi iäisyyttä kestää.. Se on vaan sitä normaalia pelkoa kehumisesta. Eli onnesta pitää osata nauttia
  14. T

Koko talon sisustaminen

Asut samassa kaupungissa kuin mekin. Tiä vaikka ollaan teidän talo nähty, kun ympäriinsä olemme ajelleet ideoita hakemassa =) Yllättävän paljon niitä on tullut! Yhdestä talosta hoksattiin silloin tosi kiva kaidesysteemi, eli näin se varmaan projekti etenee.. Tuntuu vaan että kun olen...
  15. T

Suositelkaas tuplia

AT-lastenturvasta. Puolet saa käännettyä eri suuntiin ja on vakaat ja hyvät rattaat lenkkeilyyn ja shoppailuun. Vähän leveät ovat - 80 cm, mutta hyvin olen kaupoissa ja osareissa selvinnyt. Ainoa missä tuli melkein stoppi oli Oulun Anttila, argh! Hintaa tuli postimaksuineen pehmeällä...
  16. T

Koko talon sisustaminen

Miten oikein olette onnistuneet valitsemaan rakennusvaiheessa isoon ja miksei pieneenkin omakotitaloon sisustuksen niin että olette siihen tyytyväisiä ja että tulos on tasapainoinen olematta kuitenkaan tylsä? Mitä enemmän netissä surffaa sen enemmän löytyy mielenkiitoisia ideoita...
  17. T

Pitääkö koristeaitaverkko leikki-ikäisen?

Eli sellaista ajatteli mies laittaa takapihaa kiertämään, mutta minua epäilyttää pitääkö se meidän touhukkaan reilun kaksivuotiaan sisällään? Nyt en pääse näkemään kuinka jämeriä nämä vihreät muovitetut aidakkeet ovat. K-raudan sivuilla ei ollut kuvaa. Niitähän käytetään kait enemmän lemmikkejä...
  18. T

Kalorinkulutus/syke

Löysin tämän ja en voi olla lisäämättä kun luin läpi. Eli oma paino on 70 kg ja vaunujen kuormineen ehkä 40 kg. Eli yht 110 kg kertaa 7 km eli kulutukseksi tulee 770 kaloria tähän tunnin lenkkiin. Jonkinlaisia eroja on ollut lenkkien välillä, johtuen varmaan vireystilasta ja tuulensuunnasta ym...
  19. T

Muita "keikkaleskiä"

Me olemme olleet koko suhteemme ajan kumpikin melkein 200 km:n päässä kotoamme töissä. Mä vuorotöissä ja mies arkipäivät. Eli yhteistä vapaata ollut tosi vähän. Kaksi-vuotias lapsi on ja nyt 3 kuukauden ikäinen vauveli. Raskausaika oli minulle tosi raskas, kun minua väsytti niin hirveästi...
  20. T

ultrassa käyty...

:hug:

Yhteistyössä