Hakutulokset

1. M

Huhtivauvat 2009 *Helmikuussa*

Voi kiitos kaikille tuesta! :heart: teppana Tuo on niin totta mitä sanoit äideistä ja anopeista. =) Äitini täytti juuri kunnioitettavat 65 v. ja huolehtii minusta edelleen. =) Äitien huoli lapsista ei vissiin lopu ikinä.olo on nyt jo parempi. No anoppi meidän perheestä viis veisaa..sillä...
  2. M

Viime yönä mamma teki vakaan päätöksen imettämisen lopettamisesta :/ Mullon nimittäin taas rintatulehdus.Kuumetta oli 39.2 ja tissi turvonnut ja kipeä.Pari päivää sitten huomasin että tissin päässä on haava ja imettäminen sattui niin siitähän on nyt bakteeri tietysti mennyt.Tärisin yöllä niin...
  3. M

No minä olen vielä antanu niitä sokerittomia marlin mehuja, mm. neljä hedelmää.Kohta ne on nämä meidän kullanmurut jo pitsat ja pillimehut kourassa kuitenkin.. ;)
  4. M

AAM No voi kökkö,tuo tauti on kauheinta mitä tiijän.Huolehdi nesteytyksestä että ehdit toipua ennenkuin ansku sairastuu... Vaaveli Ootko koettanu pillimehuja?Meillä saavutti suuren suosion. Toipumisia myös muille sairaille.Meillä on oltu (koputtaa puuta) terveinä tosi pitkään.Saatiin myös...
  5. M

Aurinkoista Ystävänpäivää kaikille!
  6. M

Oli se jollain muullakin mutta meillä myös tanssiva vauva.Hoksasi sen pari viikkoa sitten,ehdoton suosikki on gummy bear song ja sitäpä sitten you tubesta katotaan ja jorataan. =)
  7. M

Taitaa kyllä meidän alinakin nukkua joskus päivällä liikaa mutta olen ajatellut että se johtuu rikkonaisista öistä.Alina herää aamulla puoli yhdeksän maissa,ekat päikkärit klo 11.30-13(joskus pitempäänkin) ja tokat unet 16.30-18(joskus pitempään).Yöunille joskus yhdeksän jälkeen.Yksillä unilla...
  8. M

AAM No eikö siellä ole mahd. nukuttaa lasta ulkona vaunuissa?Kyllä täällä päin tarhoissa on sellainen tapana.Lapset huomioidaan yksilöinä,juu nou..
  9. M

AAM Minusta ihan hyvä totutteluaika tarhassa olla just tuo aamupäivä.Loppujen lopuksi ei sillä tutustumisella noin pienellä ole paljon merkitystä,se on vaan yksi uusi paikka kaikkien muiden joukossa.Älä turhaan pode huonoa omaatuntoa kun et muuta voi.Pian se ansku tottuu ja kyllä ne tätit pitää...
  10. M

Hemuli Kyllä tuli kesää ikävä kun luki tuota sun matkakertomusta.varmaan oli ihanaa ja kaikki vielä meni noin hyvin.Lilja on kyllä kiltti ja sopeutuvainen lapsi kun reissaa noin hienosti. Ja juu,on meillä tosiaan tuota ikäeroa lapsilla.valitettavasti se vanha totuus pätee että pieni...
  11. M

Koittakaa nyt hukuttaa se noro kloriittiin siellä etelä-Suomessa ettei tänne pohjoiseen selviä ollenkaan.Muistan kun aikoinaan olin lasten infektio-osastolla töissä ja keväällä koko osasto oli noro potilaita täynnä.Voi herra isä sitä paskan ja oksennuksen määrää!Mutta kumma kyllä, ei se...
  12. M

Huomenta täältäkin! Ikää ei kyllä paljon kehtaisi mainostaa, taidan olla porukan nestori.Mittarissa on 43. AAM Muistan hyvin tuon ahdistavan tunteen kun lähenee se päivä että pitää pikkuinen hoitoon jättää.Sympatiat siitä sinne. :hug: Mutta kuten varmaan jo kokemuksesta muistat,pian siihen...
  13. M

Niinhän se vaihtui taas kuukausi,ihan uskomatonta miten tämä aika menee nopeasti.Kiitos Ruttanalle uudesta pinosta.Silmäilin tuossa tuota etusivua ja monia siellä on jotka ei ole kuulumisia kertoilleet enää aikoihin.Olisi kyllä mukava kuulla vielä niistäkin jotka taannoin kirjoittelivat...
  14. M

Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

Tervetuloa Äiti ja Lumia.Söpö tytär ja kaunis äiti. :) Isäänsä taitaa tosiaan enemmän vielä muistuttaa mutta vartuttuaan löytyy varmasti myös äidin piirteitä.Ainakin minun tytöt on saaneet myös äidin piirteitä isompina.Minun esikoinen on muuten sinun ikäinen. =) Ja nyt tämä kuopus 9 kk.Muistan...
  15. M

Lisäätkö annekristiina ruokaan energiaa eli voita tai öljyä?Meneekö hedelmäsoseita, niistähän kans saa energiaa sokerin muodossa. Ja sitten toiset vaan on hoikempia kuin toiset eli jos on virkeä ja kehittyy hyvin niin ei liene huolta.Tuo yösyöminenhän on meillä myös ihan mahdotonta.Huoliiko...
  16. M

Korjaus.Se olikin hemulin ukko ku rassasi niitä vehkeitä ja kulkuvälineitä isäkuukaudella.sorry jaahassun ukkelille. =)
  17. M

Se sitten loppui ä-loma mullakin. :( Nyt olen 6 viikkoa lomalla ( just ;) ) ja sitten alkaa hoitovapaa toukokuun loppuun. Muutosverokortin tilasin loppuvuodeksi, menee vain 10 % veroa,jää edes jotain siitä kotihoidontuesta käteen. Kevättä tässä kovasti venataan mutta ei taida vielä pääskyset...
  18. M

Tervetuloa myös minun puolesta uusille!Melkein saman ikäisiähän meidän muksut on.Mistä päin suomea olette?Ja olikos annekristiina niin että sinun tyttö lähti tosi aikaisin liikkeelle?Muistelen jostain ketjusta niin lukeneeni.. Vaippaihottuma. Olisiko siihen joku sieni pesiytynyt kapriksen...
  19. M

Kiva olisi tuollainen yhteistapaaminen mammastakin mutta eipä täältä jumalan selän takaa ihan niin vain lähdetä.Laittakaa taasen kuvia. :) Elämä soljuu täällä eteenpäin niinkuin ennenkin.Välillä tuntuu että liian nopeasti.Vaikka pienen lapsen ja ison perheen arki on välillä raskasta,haluaisi...
  20. M

vyöhyketerapiasta

Minua kiinnostaisi vielä huonosti nukkuvan lapsen äitinä että millainen käynti oli ja millaiset ohjeet sait,paljonko maksoi?

Yhteistyössä