moi =)
laalan auralle onnittelut ensiaskeleista :flower:
mianna79 onko kyseessä miran eka hampuli? onnea =)
teppana osanottoni että jouduit säkin tähän oksurumbaan :x toi osteri on kyllä paha, jos se on vähänki pilalla, niin tietää ruokamyrkytystä... mies on napannu maailmalla pari ruokamyrkytystä just ostereista, pahaa jälkee, yöks.
ruttana :hug: eipä osaa auttaa. tai luulen siis että oot kokeillut jo kaiken mitä minäkin... ehkä kiinteitä alkaa menemään vasta sitten kunnolla, kun loppuu imetys? mä itse yritän imettää vähän rajoitetusti just siksi, jotta elsa söisi päivällä paremmin. tämä ei useinkaan kyllä toimi, vaan menee päinvastoin siten että neiti syö edelleen päivällä vähän mutta yöllä kyllä sitten maito maistuu... "jee" :headwall: eli olipa turha "neuvo" :/ noi souvlakit ym oli sit vissiin jotain ihanan epäterveellistä??
kadak hyvvä että pikku-tikru voi jo paremmin. yrittäkäähän nyt itse sitten pysyä terveinä. ja kun tikru paranee, niin kai sä vähennät/lopetat yöimetystä? voi herranjumala sun täytyy olla väsyny töissä, jos imetät ja valvot yön...
zikille tsemppiä lääkäriin ja onnittelut aivan mielettömästä painonpudotusurakasta! =) hurjan kovaa työtä oot tehnyt!! vähänkö hävettää oma jatkuva valitus parista kilosta jota ei muka saa pois... :ashamed: mun pitäs tulla sun luo zumba-/kalorilaskukoulutukseen!
ruokaohjeita/välipalaohjeita kaipailisin minäkin
marineS:n tavoin :wave: itse oon kyllä vauva-lehdestä noita väliin bongaillut, mutta tuntuu että suurinosa on yli 1-vuotiaille, eli sisältää suolaa :/
aam voimia ja virtuaalinessupaketti pk-harjoitteluun :hug: ja toivotaan että ansku myös paranee pian, jottei toipilaana tarvitse lähteä uuteen paikkaan. silloin muutenkin (ainkin meillä) kelpaa erityisen hyvin äitin syli ja tissi...
mitähän muuta, niin
unista meillä nukutaan n klo 21-09 (1-4 yösyötöllä, ei hyvää päivää...), sitten ekat päikkärit n klo 12-14/15 ja tokat n 17-18/19. joskus jos ollaan menossa voi jäädä ekat päikkärit kokonaan pois tai tosi lyhyiksi, ja sitten nukutaan esim 16-19. toisinaan taas nukutaan sitten 5h päikkäreitä... yhteensä elsa nukkuu varmaan vieläkin jotain 15-16h päivässä.
ja niin, kiitos kaikille onnittelijoille =) synttäreitä tuli jopa juhlittua, vaikka hirmuisesti onkin ikää. käytiin koko perhe japskiravintolassa (semmonen nounou lapsiperheille mut mentiin silti
) ja sitte pääsin farkkuostoksille ja sitte vielä mies toi mulle kukkia ja karkkia
vähän eri kuin jouluna, kun sain mieheltä lahjaksi paketillisen ässäarpoja
jes, nyt on mentävä. toivotan vielä tasapuolisesti
pikaista paranemisia kaikille sairastelijoille!
t. manna + elsuliini 10kk ja 11pv :heart: