Outokumpu :ashamed: siis enhän mä meinannut pahalla sitä elovenapussipuuro-hommaa. Mietiskelin tossa että mimmosen kuvan itsestäni oikein annan ku tuommoseen(kin) tartun.. Tokihan meilläkin syödään ruisleipää, jossa suolaa, enkä ole edes tullut ajatelleeksi!
Ylläolevasta innoittuneena,
tuntuuko teistä koskaan, että ihan semmonen terve maalaisjärki olis hukassa? Ja nimenomaan
itsellä. Siis mua NIIN paljon ärsyttää kun joskus huomaan tekeväni itselleni ihan älyvapaita ongelmakohtia joistakin asioista. Esimerkiksi jos jostain luen, että 9kk ikäisen pitäis jo osata sitä tai tätä niin heti ajattelen, että Eeva on jotenkin "rikki" kun se ei jo sitä tee. Tai sit jos joku muu tekee asioita toisella tavalla kuin minä, niin en oikein meinaa ymmärtää, vaikka se toisen tapa on varmasti oikea just sille. Ihan silloin pikkuvauvana, alle 3kk mulla oli kauheita syyllisyydentuntoja siitä kun en ilmakylvettänyt Eevaa juuri koskaan, ihan kuin se olis jotenki pääasia. Nyt mulla on ongelmia sen vauvauinnin kanssa kun ne sukellukset menee persiilleen; tosin just viime viikolla kuulin kun ohjaaja jollekin toiselle mammalle sanoi, että ei ne sukellukset ole se pääasia ja meidänkin ryhmässä on ipanoita jotka ei sukella ollenkaan kun se on inhottavaa. Niin, miks mun sit pitää murehtia.. ARGH! Jotenki on niinku pipo vähä liian tiukalla tai jotain. Ja mä en oikeasti ole mikään tiukkapipo! Tämmönen syyllisyys ja maalaisjärjenpuute liittynee taas vahvasti tähän äitiyteen ja nimenomaa kun on ensimmäinen lapsi kyseessä.. ??
Kukas sitä ikäjakaumaa mietiskeli viime kuun puolella? Taitaa joo olla aika kirjava tää meidän joukko! Joskus odotusaikana ollaan kyllä käyty iätkin läpi mut miksei siis taas, mulla tulee huhtikuussa 26 mittariin (ekan kerran!)
omg.
kakskytkuus
Vatsatautisille halituksia tsempityksin! Oon ymmärtänyt että sitä on aikas paljon liikenteessä ja vissiin vielä aika rajuna. Kummaa kun tommoset pakkasetkin oli niin silti riittää tauteja.. Sitä sikaflunssan toista aaltoa odotellessa..
Yökitinöitä ei meillä ole
*koputtaa puuta*. Loppiaisen jälkeen, kahtena yönä ennen kuin itse olen edes ehtinyt nukkumaan on Eevan huoneesta kuulunut vinkasu ja tutinlaitolla sillä on selvitty. Tänä aamuna menin herättelemään niin tyttö oli pää jalkopäähän päin, heräillyt ja möyrinyt ja nukahtanut niille sijoilleen
Meille kävi tänään vähä ehkä hassu juttu.. tai sit vähä semmonen et hitto mitä meinaskaan käydä.. Meinattiin nimittäin
unohtaa Eeva koeajettuun autoon.. Oltiin niin tohkeissaan kun käytiin kokeilemassa Skoda Yetiä.. Pakittelin sen siihen autoliikeen pihaan ja hypättiin pois kyydistä. Lähdin kävelee jo pois auton luota, mieskin oli jo tulossa kunnes hokas ja sanoi että "Ei nyt kuitenkaa sitä lasta jätetä sinne", no hitto, mitäs oli niin hiljaa siellä
Mut siis oikeesti
jos se olis sinne unohtunu.. Mä luulin ettei niin voi käydä kuin elokuvissa! Onneks nytkin selvittiin vaan nauruilla. Oli muuten mielenkiintonen se auto, vaikka onki aika ruma.. Roomster olis meille parempi, mut se sit on NIIN ruma et saa ajo-ominaisuuksiltaan olla ilmiömäinen et unohtaa sen rumuuden vaikka veetuttaishan se silti semmosta katella tossa pihalla :/ Ja se merkki.. hmm..
kiva että
kadakin työt sujuu ja pojat pärjää. Yks työkaveri palasi kanssa jo töihin ja sanoi, että heidän tyttö ole sanonut kankka (=ankka) sanan lisäksi mitään muuta koskaan paitsi äidin ekan työpäivän jälkeen tokaisi Mamma ja istui koko illan äidin sylissä kun oli ollut niin ikävä :heart:
Hammasonnittelut vielä Innkkuselle ja Beanielle! Eevalla alhaalla kaksi ja nyt näyttää yläien siltä että josko sinne kohta pukkais.
lisäys mahdan mä olla jotenkin todella tylsää ja väsyttävää seuraa, mies nukahti sohvalle klo 20, siirtyi sänkyyn kun kävin vaihtaa yökkärin Eevalle ja nyt nukkuu niin että hampaat narisee. Eeva nukahti 21.15 kerran kävin suoristamassa ja äsken kun kävin kurkkaamassa nukkui selällään, ettei ollut enää suoristamisen jälkeen lähtenyt kiertoon. Pitäisköhän itsekin mennä sit nukkuu kun kerta fb:ssä ei toimi chattikaan