Hakutulokset

1. E

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Jeeeeeee! Katkis on hengissä! Kuulemma kaikki on loistavasti. Sydän sykki hienosti ja tyyppi heilui mahassa. Se liikkui aivan koko ajan! Näimme jalat ja kädet viuhtomassa. Ne jalat näyttivät ihan oikeilta vauvan jaloilta Tyyppi oli kai jotain kuuden sentin paikkeilla ja ikää tuli viikko enemmän...
  2. E

Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

Jeeeeeee! Katkis on hengissä! Kuulemma kaikki on loistavasti. Sydän sykki hienosti ja tyyppi heilui mahassa. Se liikkui aivan koko ajan! Näimme jalat ja kädet viuhtomassa. Ne jalat näyttivät ihan oikeilta vauvan jaloilta:eek: Tyyppi oli kai jotain kuuden sentin paikkeilla ja ikää tuli viikko...
  3. E

Aleksa: Luuletko ihan oikeasti, että miehellesi teidän yhteinen lapsi (vaikkakin lahjasolusta) voisi olla jotenkin vähäarvoisempi kuin hänen tyttärensä lapsi? Vaikkakin tyttären lapsi on biologisesti "lähempänä" miestäsi, mutta kuitenkin se lapsi olisi TYTTÄREN ja hänen miehensä lapsi. Sinä...
  4. E

Minulla ei ole poika- tai tyttöoloa. Tuskin uskon, että jompi kumpi on tulossa... Huomenna toinen ar-ultra! Väsyttää ja janottaa ja maha pömpöttää! ei vielä ja katkis 9+6 tai sinnepäin
  5. E

Myssypingviini: Voi kauheaa, miltä tuo sinun pahoinvointisi kuulostaa :( Kyllä saan olla kiitollinen, että itsellä on vain ällötystä. Kiitos masutuubi-infosta! Vielä sellaista kysyisin, että onko se ihan tasapaksu tuubi, vai onko se ylä-ja alapäästä kapeampi kuin keskeltä? Onko se...
  6. E

Mangu76: Kiitos kirjavinkeistä! Täytyy varmaan tilata Suomesta nuo kaksi. Se ruoka-aiheinen ei kauheasti kiinnosta. Menen nutritionistille, niin sieltä tulee varmaan liiankin kanssa ohjeita. Täällä siis käydään gynellä ja nutritionistilla ennen synnytystä ja vasta sen jälkeen neuvolassa...
  7. E

Mangu76: Täälläkin vedetään avokadoa, ainakin yksi päivässä menee :) Minulla on tuollaista kuvailemaasi epämääräistä oloa ollut melkein joka päivä kuudennesta viikosta lähtien. Oikein kunnollista oksennusoloa ei ole tullut kertaakaan, vaan vain tuollaista pahaa oloa. Olen siitä tyytyväinen...
  8. E

Millaiset tukiverkot teillä on? Oletteko jo kertoneet heille uutisen? Meillä ei ole mieheni kanssa tukiverkkoa juuri lainkaan. Mieheni vanhemmat ovat kuolleet. Minun perheeni ja sukuni asuu toisella puolella maailmaa siellä Suomessa. Mieheni siskot ovat kaikki sellaisia yli kuusikymppisiä...
  9. E

Masuilija: Tsemppiä vähäisen ja hankalan tukiverkkosi kanssa. Onneksi sinulla on yksi sisko lähellä! Meillä ei ole mieheni kanssa tukiverkkoa juuri lainkaan. Mieheni vanhemmat ovat kuolleet. Minun perheeni ja sukuni asuu toisella puolella maailmaa siellä Suomessa. Mieheni siskot ovat kaikki...
  10. E

Onnittelut Dreamer! Onpa outoa tuo, että joku on USA:ssa niin katolinen, ettei hyväksy hoitoja! Minä asun katolisessa maassa, joka on raskaudenkeskeytyksen suhteen maailman vanhoillisin ja silti täällä kyllä ihmiset käyvät hoidoissa! Hyvä ystävänikin on käynyt lapsettomuushoidoissa ja he ovat...
  11. E

Kaktuspiikki: Ei minulla ole kova maha ja silti tuli tällainen ongelma :( Miehen suhtautumisesta: Meillä mies on suhtautunut muuten hellästi, mutta ei jaksa etsiä tietoa netistä, vaikka muuten päivittäin lukeekin uutisia yms. netistä. Minusta olisi mukavaa, että hän voisi itse löytää tietoa...
  12. E

35 v + odottajat, vol 6

Sussu-72: Minulla oli vatsa ihan sekaisin juuri noilla sinun viikoillasi. ei vielä ja katkis 9+jotain
  13. E

Tillulle79 paljon voimia! Sukupuolen tahdon tietää siksi, että ehdin totuttautua ajatukseen tytöstä tai pojasta. Masutuubista kysyn jo kolmannen kerran, että onko se kaksinkertaista vai yksinkertaista trikoota? Ja mikä on sellaisen korkeus? Jollekin sellainen oli jo tullut postiluukusta...
  14. E

Minä tulin heti ekalla yrittämällä raskaaksi ja silti voin tajuta teidän muiden paniikin! Tajuan myös sen, että vaikka omat pelkoni ovat niin suuret, että käyn psykologilla niiden takia, teidän pelkonne mahdollisesta menetyksestä täytyy olla vielä paljon suurempi kuin minun! Eli taitaa olla se...
  15. E

SyyskuunOnni: Unohdin sanoa, että minä sain progesteronivalmisteen, jonka pitäisi lopettaa vuoto ja jotenkin kiinnittää alkio paremmin sinne. Eikö Suomessa anneta mitään? Sanottiin myös, ettei saa nostaa mitään painavaa. Muuten normaalia elämää, eikä seksistä sanottu mitään. Ja MISTÄ tämä...
  16. E

Nia88: Turvonnut olo! Näkisitpä...Mieheni ei voi uskoa, etä yhdeksännellä viikolla maha voi näytää tältä :ashamed: Aamuisin se on pienempi, mutta jo lounasaikaan iso kova pallo. SyyskuunOnni: Minulla oli ruskeaa vuotoa kahtena päivänä ja kolmantena päivänä verta. Sitä tuli kuitenkin vain...
  17. E

Pahoinvoinnista tai paremminkin sen puuttumisesta: Kirjoititte siitä, että on kauhea nälkä, eikä varsinaista pahoinvointia. Minulla oli ihan samalla tavalla kahdeksannelle viikolle asti! Etoi vain lievästi ja samalla oli kauhea nälkä ja telkkarin ruokamainokset saivat himoamaan ruokaa. Söin...
  18. E

Minulla on koko ajan kamala jano, kun normaalisti juon todella vähän. Mieluiten juon nykyään vettä, johon olen puristanut PALJON sitruunaa...mistäköhän tämä kertoo? Kieli on jo riekaileilla ja eilinen ananas täydensi asian :/ Suklaanhimo on kaikonnut kokonaan, eikä karkkiakaan tee...
  19. E

Hei kaikki ja onnittelut Aleksa2:lle! Kurjaa, että Sintu lähti pois :( Olen ihan sekaisin siitä, minne olen kirjoitellut....löysin tämän taas sattumalta. Minulla tuo laskettu aika ei ole 8.9. vaan uusimman tiedon mukaan 11.9. Minä tulen olemaan viikkoja vaille 38 v., kun/jos lapsi...
  20. E

lastensuojelu ilmoitus

Cherrry Maua: Nimenomaan! Ystävä ei ensin soita lastensuojeluun, vaan kysyy ensin, miten asiat ovat ja voisiko hän ehkä auttaa. Törkeää käytöstä! Minäkin olisin suuttunut.

Yhteistyössä