Hakutulokset

1. E

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Onpas tänne tullut paljon tekstiä, kun en ole useaan päivää ehtinyt koneelle.:eek: Pikku myy (toivottavasti nimimerkkisi meni näin): Todella outoa käytöstä äidiltäsi! Kurjaa. Minä en ole kertonut vielä äidilleni, enkä tiedä, miten hän suhtautuu, mutta ei ainakaan noin. Hän ei ole tahtonut...
  2. E

35 v + odottajat, vol 6

Heippa! Mihin ihmeeseen eilinen viestini on kadonnut, vai olenko kirjoittanut sen jonnekin muualle? Olen siis 37-vuotias. Eka lapsi tulossa. rv 7+6. Laskettu aika kai 11.9. Asun ja synnytän ulkomailla.
  3. E

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Minä tein vain yhden testin ja ilman testiäkin olin jo varma siitä, että olen raskaana, vaikka tämä eka kerta onkin. Tiesin jo "raskautuessani" tulevani raskaaksi sinä päivänä. Eihän tätä kukaan tietty usko, enkä itsekään uskoisi, jollei se olisi itselleni käynyt....ihan magiaa! Emme ole koskaan...
  4. E

Piikikäs: Olen asunut jo monta vuotta täällä ja tahdon ehdottomasti myös synnyttää täällä. Pelkäisin ehkä enemmän Suomessa. Täällä rahalla saa hyvää palvelua yksityisklinikoilla, eikä voi käydä niin, että lääkäri ei ehdi tuikkaisemaan epiduraalia tms. riittävän ajoissa, koska on toisessa...
  5. E

LittleStar: Ai, viikot kyllä ovat oikein, mutta tuosta lasketusta ajasta en tiedä, sillä tein sen itse jollakin laskurilla. Gyne ei sanonut mitään. Minkä sen lasketun ajan sitten pitäisi olla? 11.9. vai?
  6. E

Hei kaikki! Olen 37-vuotias ja odotan ekaa lasta. Tänään rv 7+5. LA kai 8.9. Olen kertonut yhdelle Suomen kaverille puhelimessa ja kahdelle kaverille täällä maailman toisella laidalla. Omalle emmekä miehen perheelle tahdo kertoa kuin vasta neljän viikon päästä, kun toivottavasti toisessa...
  7. E

Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

Heippa! Yritän omalta osaltani täydentää listaa: ei vielä-37v.- LA kai 8.9.-ulkomailla-eka ultra oli 19.1. Ekaa lasta odotan ja pelkään kovasti kaikkea mahdollista. Ekassa ultrassa kaikki oli ok ja seuraava ultra on vasta neljän viikon päästä.
  8. E

Huolestunut. Mieheni 15 muksusta kyse

Minustakin 15-vuotias voi hyvin leikkiä Barbeilla. Tuo sössöttäminen kuulostaa kyllä oudolta. Itse leikin myös siinä iässä vielä Barbeilla, mutta leikkiminen oli erilaista kuin ihan lapsena. Teininä suunnittelimme ja ompelimme kaverin kanssa vaatteita Barbeille jne. Äitini ei hyväksynyt...
  9. E

Kahden vuoden päästä raskaaksi vai aikaisemmin?

Mistä voisin löytää lisää tietoa aiheesta? En tahtoisi tulla raskaaksi vielä, mutta jos siinä menee pari vuotta tai enemmän, niin alkaa tulla ikä vastaan. Ei se maailmanloppu olisi, jos jotain tapahtuisi jo aiemminkin.

Yhteistyössä