Hakutulokset

1. A

***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa Vol2***

Amalialle ONNITTELUT!! Delfiinilläkin varmasti jo vauva kainalossa..mitenköhän Heili?! Alkaa olla jännät paikat,IHANAA!!
  2. A

Niin tosiaan on sulla aikamoinen sf-mitta Faerie.Hyvä,että pääset sinne kokoarvioon.Mulla on sama la ja tänään oli mitta 32,5!Mutta mä teenkin taas jonkun sintin ;)
  3. A

veeralle onnittelut sektioajasta!Aikansahan se toipuminen vie,mutta äkkiä se aika menee vauvan kanssa touhutessa!
  4. A

Heilille tsemppiä :hug: Pulttikselle toivotaan vähemmän kakattomia aikoja ;) Käytiin neuvolassa ja kaikki ihan kunnossa.Painoakin olin saanu kerättyä viikossa 1400g,reipas tyttö :laugh: No viimeeksi oli tippunu 800g eli vaihtelee aikalailla,mikä kuuluu asiaan kuulemma. Nyt päikkäreille...
  5. A

Joanna ei tässä minnekkään synnyttämään pääse :laugh: Täytyyhän se pari viikkoa mennä yli lasketunajan,että saa kärvistellä oikein "koko rahan edestä"!! Menkkamaista kipua on oikein reilusti,mutta viime viikolla lääkärikin totesi,että yli menee :whistle: Tunnin päästä lähdettävä raahautumaan...
  6. A

ONNEA PIKKUPRINSSEISTÄ KELLUKKA,HÄMY JA ANRI :heart: :heart: Jo-hanna onnittelut rouviintumisesta!!! Tälläkertaa ei muuta,kun aika meni lukemiseen..mutta nyt ollaan taas ajantasalla ;) Lähdettävä ulkoilemaan ja sulattelemaan pääsiäismunia! T:A-I & Tiuhti 38+1
  7. A

vuotaraaputin jep,helpommalla pääset!Johan on tarkka isoäiti!!
  8. A

Faerie ihania runoja,melkein taas pukkaa tippaa silmänurkkaan.. Vuotaraaputin me ratkaistiin asia niin,että mummi tulee tänne,kun lähtö tulee.Ei tartte pikkuneitiä lähteä raahaamaan yöllä minnekkään. Viimeeksi,kun yöllä lähdettiin ei ollut kun toi koiruus,joka kerettiin hyvin viedä...
  9. A

mussu :hug: noi miehet.... Mavi olihan herätys!!Kuin se silleen oli syttynyt,vai oliko joku sytyttäny? Heilille onnea käynnistysajasta,kohta saat vaavin syliin :heart: Huomenna neuvolalääkäri ja just sitä tyyliä,että äkkiä kattoo ja kokeilee ja seuraava potilas.Siinä ei tehdä kokoarvioita...
  10. A

Kalenteri: Muistan sen saman tunteen,että nyt tulee kakkaa ja PALJON :laugh: Olihan siitä neuvolassa puhuttu,mutta siinä kohtaa kyllä ei heti ajatellut ruveta puskemaan!!
  11. A

Heippa kaikki!! Ajattelin justiinsa samaa Piitsi.On se ihanaa,kun alkaa vauvoja jo syntymään :heart: Hämylle :hug: ajatuksen voimalla!! Edellisestä synnytyksestä: Meni tosi pikän kaavan mukaan,niinkuin anuuullakin. Tuntuikin,että se loppuhuipennus ja ponnistus ym. oli kyllä helpoin...
  12. A

***Huhtihiput 2008 Maaliskuussa***

Hjördis kiitos sivuvinkistä!!Just tollasia etsiskelin!! Taaskaan en kerinnyt,kuin lukemaan,mutta vointeja kaikille :flower:
  13. A

baby dream hyvä,että rahat säästy!!Pojalle vointeja,toivottavasti ei tuu kaikki taudit yhtäaikaa! Piitsillä kivan kokonen vauva jo masussa ;) Meillä muuten kanssa tota uunia lämmitellään ja ei oo tarvinu paljon pattereita huudattaa. Kakka ja yrjötautisille paranemisia!
  14. A

Närästykseen Pulttis ym. ei oo mulla auttanut kuin Gaviscon litku.Siitä pullosta on tullut mun paras kaveri :laugh: Kaikki närästää muakin,varmaan vesikin :x Piimääkään ei tosiaan voi juoda,kun sekin polttelee jo mennessään.Iltapalaksi ei voi syödä kuin jätskiä :p Reilun hörpyn otan suoraan...
  15. A

mussu81 oli varmaan mukava automatka :x Meillä mennään myös ihan omilla sinttikäyrillä!!Mentiin viimeksi ja taas mennään!!
  16. A

Kiitos onnitteluista ja onnea Lyy-rouva!! Tosiaan ristiäiset pidetään samalla,vaikka aina vannoin,että ristiäisissä en naimisiin mene,kun tissit tursuaa maitoa ja mitään et saa mahtumaan päälle ym. mutta tällästä tää raskaus teettää ;) Galluppeihin sen verran,että ite olen 32 v. ja isäntä 29...
  17. A

Heippa kaikki!!Mun kummityttö on ollut täällä koko viikonlopun,joten en ole kerinnyt ilmottelemaan kosinnan tuloksia..kosinta meni vielä niin myöhään perjantaina.Tuntui,että eihän tässä saa mitään aikaseksi! Mutta kyllä tässä rouvaksi päästään toukokuussa :heart: Vuotaraaputin :( Höh...
  18. A

**Huhtihiput Helmikuussa 2008**

Mahanympärys vähän navan alapuolelta paksuimmasta kohtaa 105 cm. Eli :attn: jos saadaan perjantaina hamekangasta vuotaraaputtimen kanssa,niin saadaan ainakin reilummin kuin normaalissa olotilassa :laugh: Lilja onnea uuteen kotiin!! Mun on painuttava päikkäreille.Ihan käy kateeksi Dooriksen...
  19. A

Niin ja vauvalle en ole vieläkään laittanut mitään valmiiksi.Paitsi sen ristiäispäivän oon varannut :laugh:
  20. A

Maville tsemppiä ja tosiaan varmasti paras ottaa sohva selkään,kun oli kerta kovakouranen lekuri! Pian6 teretulemasta joukkoon :wave: Lyy onnea tulevalle rouvalle :heart: Itse meinasin kosia perjantaina karkauspäivän kunniaksi!!Meniskö oikein polvilleen...mutta kun en pääse enää sieltä...

Yhteistyössä