Päivää, toista pääsiäis-sellaista! =)
Anuuu, kylläpä melkoiselta lätäköltä kuulostaa
Miten voi tulla noin paljon eikä silti ole lapsivettä, ihmettelen... Vaan kummallisia nämä jutut.
Rakastava äiti, :hug: ukkelin kanssa. Mulla menee hermot mieheen muutenkin, ei tarvitse hänen edes viihteelle käydä. Jos sen vielä tekisi niin murrr. Mutta meillä tosiaan onkin ihan muut jutut, jotka riitaa aiheuttavat.
Ja
Pulttis :hug: voi ei nyt tuon sairastelun kanssa. Kunpa nyt saisit oikein levättyä kaiken taudin pois. Onneksi mahatauti tuppaa olemaan ripeästi menevää sorttia, vaikka on kyllä sitäkin kamalampaa.
Katarina, kiitos leffasuosituksesta. Mulle on tuota suositeltu aiemminkin mutta en harmikseni ole nähnyt, joten nyt sitten sain nauhalle otettua. Siinä katseltavaa pitkinä loppuodotuksen päivinä (ainakin kun poika nukkuu ja telkkari vapautuu Tomi Traktorista ym.). =)
Mulla ajatukset pyörivät ärsyttävästi vain tulevassa synnytyksessä, ei mihinkään jaksais tai haluais keskittyä, koko ajan vain odotan synnytyksen käynnistymistä. :/ Syynä varmaan osin tämän joutilas kotiolo, kun mies pääsiäislomalla. Sairaalakassi on kyllä nyt etsitty, vielä on kiitettävästi pakkaamista kylläkin. Vauvan kassia en ole pakannut enkä etsinytkään vielä, mutta mitäs siinä, joku simppeli kangaskassi ja sinne pari vaatekappaletta, niin asia on selvä. Mieluusti valikoin kuitenkin nuo vaatteet itse, joten pitäis tehdä sekin.
Mua vähän askarruttaa, miten tulee menemään laitoksella kestoilu. Haluaisin ottaa mukaan harsoja ja vaippakuoria, mutta kun pitäisi olla noita harsoja enemmän, ettei isomman pojan vaipat hupene liikaa. Mies pistää jarrua ostamiselle, koska hänen sukulaisensa kuulemma luultavasti tuovat harsoja meille. Jaa mutta kun tarttisin ne jo hyvissä ajoin! :kieh: No kuitenkaan en siis ole ostanut vielä tarvittavaa lisäsatsia. (Mieshän olisi sitä mieltä, että kestot kehiin vasta kotona, mutta mä en näe mitään tuota edellä mainittua suurempaa ongelmaa siinä, että aloitetaan jo sairaalassa, ja mun asiahan se on.) Sitten pitäisi askarrella kestositeitä ja PALJON. Niistä ei mies halua kuullakaan. Luulen, että niiden käytön aika on vasta kotona, jos siitä silloinkaan mitään tulee, en ole "itse" koskaan kestoillut.
No niin, siirtyilen taas odottamaan synnytystä
Aamun jälkeen ei ole kipeästi supistanutkaan :| Vaan äkkiähän se voi alkaa sitten kun on alkaakseen eli mahdollisesti vielä monen viikon odotuksen jälkeen...
T. Kalenteri ja Paapau 38 + 3