Hakutulokset

1. vuffi

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

Turkulainen melkein minäkin ja voisin kaffel lähtee jos koossa pysyn. Olin taasen tyksissä muutaman yön. Raskausmyrkytys epäilys lauantaina ja ottivat tarkkailuun. Ei sitten kuitenkaan ollut oireista huolimatta, hyvä niin. Kohdun suulla oli taas perjantai tehnyt tekojaan ja nyt jo kolmella...
  2. vuffi

Heips, Liityn minäkin näihin supiksista kärsiviin ja uudelleen synnyttäjän tieto lisää tuskaa oloon. Eilen alkoi iltapäivällä tulemaan supistuksia jotka olivat heti säännöllisiä väli lyheni jopa neljään minuuttiin. Kipu tuli illalla mukaan ja silloin totesin miehelle että ääk nyt tää...
  3. vuffi

Heips, Te joilla on ollut aikaisemmin raskausmyrkytys. Kysymyksiä: Koska ja miten huomattu ? Tunsitteko itse olotilassa ? Miten edennyt ? Onko sen takia käynnistetty ? Siis lähinnä kiinnostaa kaikki. Itsellä siis tuo uhka ja äippäpolillakin vaan totesivat että kyllähän sää tiedät koska...
  4. vuffi

Voi kun teillä on painoa tullut vähän. Mulla taas on tullut jo 19kg :whistle: Ensimmäisestä tuli 15kg toisesta 12 kolmannesta 22kg. Tosin viimeks oli raskausmyrkytys ja niin epäillään nytkin. Neuvolassa keskiviikkona paineet 120/93 protskut plussalla ja 1,4 kg / viikko tullut painoa...
  5. vuffi

HUomenna tulee tuo maagiset 34 täyteen ihanaa. Sit saapi vauvat syntyä. Olen tässä kanssa muutamana päivänä ollut ihan kaupoilla kiertelemässä. Ihanaa ostanut siis ensimmäiset kuvitelkaa tavarat ja vaatteet. Ei meillä kyllä vielä kotona mitenkään näy että vauvoja tulossa muuta kuin mun...
  6. vuffi

Kevään 2009 tuplia ?

Heippa taasen ! Käyn täällä kyllä lukemassa teitin kuulumisia vaikka itse kirjoittelenkin harvemmin. Yhtenä pakettina tosiaan vielä uhkaavasta ennenaikaisuudesta huolimatta. Ens keskiviikkona tuleekin sitten jo 34 täyteen ja sitten ei enään hirveesti estellä jos päättävät tulla. Olin...
  7. vuffi

Sunnuntaita mammat ! Tosiaan jo maaliskuu. Aika on kuitenkin mennyt aivan hirveetä vautia näin jälkikäteen ajateltuna. Just sitä vasta plussas ja koht on odotus ohi. Ensi keskiviikkona on tyypeillä sitten lupa syntyä jos näin päättävät. Minä olen kyllä aivan valmis. Olo on aivan hirvee...
  8. vuffi

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Koko galluppi rv 39+3 3320g ja 50cm tyttö rv 40+6 3650g ja 52cm poika rv 40+0 3920g ja 53cm poika näistä kahdesta ennustettu kaksosiksi isokokoisia. Soittelin tuossa äippäpolille kun on enemmän ja vähemmän eilisestä supistellut. Käskivät näytille jos ei rauhoitu. Tuli jo vartin välein...
  9. vuffi

Nippis onnittelut pienestä miehestä :flower: ja pienelle miehelle peukkuja että vahvistuu ja kasvaa hyvin. Kävin eilen neuvollassa. Kaikki vauvoilla hyvin, vaikka en yhtän tunne A;n liikkeitä. Jännää että ultran mukaan on sanottu että tulossa olisi identtiset ( ei siis mitään 100% varmuutta...
  10. vuffi

laala ehdottomasti soitat äippäpolille. Kivuliaat supparit on hyvä aina tarkistaa ja kun sulla viikotkin viel suht pienet niin soita. Isyyspakkauksen annoin viimeksi miehelle, nyt taidan passata kun en pääse kauppoihin kiertelee :( mut viimeksi siellä oli konjakkia ja sikareita...
  11. vuffi

Jaahassu ymmärrän tukalan tilanteesi. Itselläni lupailtiin kanssa että 32 jälkeen ei enään estellä, nyt kuitenkin esto lääkitys viikolle 34 asti. Mutta minä stemppaan sillä että oltuani kuukauden osastolla jossa oli monia keskosten äitejä, totean että en haluaisi sinne. Halaun vauvat niin...
  12. vuffi

Kivunllievityksestä Ensimmäisestä sain epiduraalin ja olin aivan taivaissa. Toisesta sain parakarvaali (en tiedä miten kirjoitetaan :ashamed: ), joka ei tehonnut kuin pienen hetken. Eka oli niin nopea synnytys etteivät suositelleen epiduraalia. Kolmannesta taas sama kohdunkaulapuudute mutta...
  13. vuffi

Taidan pistää nyt pohjat tuohon masun kokooon :laugh: Vuffi + tyypit rv 30+3 :heart: :heart:
  14. vuffi

Kevään 2009 tuplia ?

Heips jälleen. Tänään koitti vihdoin se päivä jolloin minä pääsen sairaalasta kotiin. Jihhuuu. Sunnuntaina olis tullut kuukausi täyteen täällä oloa. Tilanne on niin rauhoittunut että kotiin makoilemaan. Kokoarviokin tehtiin tänään ja A. 1600g ja B.1500g Supistuksen estolääkkeitä joudun...
  15. vuffi

Apua kotiin?

Meillä LA huhtikuussa ja nyt jo luvattu MLL:n lastenhoitoapua 57 tuntia + toiset 57 jos tarvetta. Itse saadaan tilata hoitaja silloin kun tarvitaan päivä/ilta/vkl. Lisäksi voidaan saada kaupungin apu siivoukseen. Meillä tosin kolme lasta ennestään ja mies reissuhommissa. Olen enemmän kuin...
  16. vuffi

Olin taas aamulla lekurilla ultrassa ja minä pääsen kotiin. =) =) =) Kohdunsuulla ei muutoksia viikkoon. Vauvat A. 1600g B. 1500g. Siellä alkaa jo masussa olemaan kohta täysaikaisen yhden vauvan paino, joten arvaatte että olo välillä aika tukala. Kun vielä molemmat monottavat suoraan...
  17. vuffi

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

mammanen kyseli onko mulla lapsia ennestään. Joo on kolme kaksi jo teini iässä mutta nuorimmainen 3,5 vuotias. Tänään koetaan mun kolmeviikkoisen sairaala olon tän hetkinen huipennus, mies ja nuorimmainen saavat tulla yökylään. Ihania hoitsuja. =) Poika on aivan täpinöissään pakkaamassa...
  18. vuffi

Iltaa, Tänään oli se kauan odotettu päivä jolloin olisi voinut päästä täältä sairaalasta kotiin, vaan enpä päässyt. Kohdunkaula vielä 1cm mutta vatsasta päältä painaessa häviää kokonaan. Sitten on vielä A vauva tällä hetkellä päättänyt että jalka edellä on mukava yrittää tulla. Eivät siis...
  19. vuffi

Kevään 2009 tuplia ?

Hyviä päiviä mammat. Alkuun tänne kirjoittelin, mutta sitten taisin "loikata" tuonne monikko-onnea foorumiin. Siellä serveri on vissiin kaatunut, joten tulin pitkästä aikaan tänne katselemaan kuulumisia. Muutama täällä on ihan tuttu tuolta toiselta palstalta. Tinttiriini mulla nyt...
  20. vuffi

tervehdys mammat ! Tämä mamma on nyt joutunut tyksiin pakkovuode lepoon. Alkoi sunnuntai-iltana kovat supistukset ja viikossa kohdun kaula oli lyhentynyt ollen silloin 1cm ja ulkosuu sormella auki, sisäsuuta ei edes uskaltanut kokeilla. Nyt siis täys makuu vain vessassa saan käydä. Huomenna...

Yhteistyössä