Hakutulokset

1. K

Silakkarulla-ohjeita? Joulupöytään siis...

Kaikenlaisia ohjeita tänään täällä kyselleenä, kyselen vielä tälläistä.
  2. K

toi koira haisee mädälle kananmunalle

Ei muuta kuin anaalirauhasia tyhjentään. Se on ällöä hommaa, mutta sun täytyy se vaan nyt tehdä
  3. K

Mitä tapahtuu, kun munuaisten toiminta loppuu?

Entäs jos dialyysi ei ole enää mahdollinen, kauanko voi elää?
  4. K

Mitä tapahtuu, kun munuaisten toiminta loppuu?

Onko mitään tehtävissä?
  5. K

Visuvesi ja sen ympäristössä olevat kylpylät!!!

Fontana spa keurusselkä. Googletpa toi, olis lähellä ja sopis varttuneelle väelle hyvin.
  6. K

Kapea turvaistuin?

Nyt alkoi kiinnostaan... Kerrotko tarkemmin miten se sit kiinnitetään?
  7. K

Mitä 8kk neuvolassa katotaan?

"Pitäiskö" lapsen osata jotain jo? Mitä vähintään tuon ikäisen pitäisi osata normaalin kehityksen puitteissa?
  8. K

Kapea turvaistuin?

Mikä olis kapea turvaistuin? Selkä menosuuntaan pitäis saada laitettua. Meillä ei ole kovin iso auto ja takapenkille pitäis mahtua kaks koululaista istuimen lisäks. Keskipaikalle istuinta ei voi laittaa koska kuskin penkkiä siirrellään melko paljon mun ja miehen pituuseron vuoksi. Osaisko kukaan...
  9. K

Voiko lapsi oksentaa jännityksestä??

Mun muksu oksensi joka aamu muutaman kuukauden uuteen päikkyyn mennessään, kun jännitti niin paljon. Ei meinannut oikein sopeutua paikkaan.
  10. K

Siis mikähän ton pojan on?

Kohta varmaan kuumeessa.
  11. K

Teettekö muut joulupöytään lohirullia?

About tuohon tyyliin teen kyllä.
  12. K

Mitäs aiotte tänä vuonna laittaa joulupöytään?

Teetkö laatikot kokonaan valmiiks ja sit pakastat? Mä oon aina tehny suoraan pöytään ja meinaa ressi iskeä kun on niin paljon tekemistä :whistle:
  13. K

Mitäs aiotte tänä vuonna laittaa joulupöytään?

Mä kattelin Hellapoliisin sivuilta ihanaa joulukakkua jälkkärikahveille. Meillä on tapana syönnin jälkeen istahtaa hetki ja sit jakaa lahjat, kun muksut niitä tärisee (eihän me aikuiset niistä niin piitata :D ) Sit lahjojen jälkeen juodaan kaffet jälkkäriks ja oon siihen väsännyt jonkun kaakun tms.
  14. K

Siis tuota onko kaikkien joulupöydät täynnä

Meillä on kans "sataa" sorttia, mutta syöjiäkin on paljon eli hyvin tulee kaikki syötyä :D
  15. K

Lapsivesi + veden juonti

Mä avasin kauhuissani tän viestin kun luulin että joku hullu juo lapsivettä :whistle: :laugh: :laugh: :laugh: Mitenköhän tuo olis onnistunut. :ashamed:
  16. K

otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

Muistaakohan kukaan mua :wave: Oon aika vähän aikaa vasta mustana kirjoitellut.
  17. K

paras ps2 peli 11v. pojalle???

Mäkin olisin kiinnostunut, mutta meillä ehdoton ikäraja k-12.
  18. K

katsoiko kukaan muu tänään dr. Philiä?

Mulle tuli mieleen että jos se hyväkskäyttäjä onkin se isin tyttöystävä. Mutta ei ehkä jos kerran isi jäänyt kiinni valheenpaljastuskokeessa. Mutta en tiedä onko sen tytön hyvä olla äidilläänkään.
  19. K

Tässä teille raskausarpia IIK! (kuva)

Eipä nuo mua paljon haittaa, kun en bikinityyppiä ole muutenkaan. Ja kaikki tuli viimeisten viiden viikon aikana, ei tosin ihan noin pahat kuin kuvassa.

Yhteistyössä