Hakutulokset

1. K

Lastentarhan opettajat/lastenhoitajat

Joo muuten onkin lastentarhanopettajan pätevyys sosionomeillakin, mutta ei esiopettajan pätevyyttä. Mutta suurin osa työnantajista antaa siis tehdä sitä työtä ilman pätevyyttäkin. Ja käytännössä en kyllä mitään sellaista yliopistossa oppinut mitä ei olis jo omassa koulutuksessa opeteltu. Tää on...
  2. K

Sanotaan nyt vaikka Pirkanmaalla :) Osuko?
  3. K

Leivonta ja ruokaohjeita joissa kermaviiliä tai majoneesia?

oisko sulla hyvää pastasalaatin ohjetta? Kiitos muillekin, hyviä vinkkejä :flower: . Jotain suolasia muffinsseja vois tehdä pakastimeen tulevia synttäreitä varten. Oisko kellään ohjetta? Ja lisääkin vinkkejä saa laittaa...
  4. K

No mä olen sosiaalikasvattaja ja työskentelen lastentarhanopettajana. Tuota koulutusta ei enää ole vaan sen tilalle on tullut sosionomi AMK. Koulutus kesti 3 vuotta, emmekä saaneet esiopettajan pätevyyttä kuten ei sosionomitkaan nykyään. Minä luin pätevyyden erikseen yliopistossa, mutta se ei...
  5. K

G:Mitä teet työksesi?

:wave: Ja täällä kollega, joka on tosin hoitovapaalla vielä 1,5 vuotta.
  6. K

Leivonta ja ruokaohjeita joissa kermaviiliä tai majoneesia?

Mies oli sit hakenut tukusta isot pöntöt kermaviiliä ja majoneesia, kun halvalla muka sai. Nyt sit pitäis keksiä mihin niitä käyttäis... Ideoita? Dippikastike ja marjapiiras tullut vasta mieleeni...
  7. K

mitä tarjoaisin ristiäisissä?

Meillä oli kinkkuvoileipäkakku, kalavoileipäkakku, cocktailpiirakoita+munavoita, prinsessakakkua 2kpl, suklaamuffinsseja vaaleanpun. kuorrutuksella ja pikkuleipiä.
  8. K

Ei ihme että Paakkasella on rahaa...

Mulla on tollainen paita, mutta menin peseen sen tummassa pyykissä ja nyt pallot ei oo enää puhtaan valkoiset :headwall:
  9. K

Eikä ne pallopaidat taida edes olla koskaan alessa :(
  10. K

Menin tänään Marimekolle aikomuksenani ostaa mulle ja tyttärelle pallopaidat, mutta sinne jäi paidat kauppaan. Ne olis tullut maksaan n.80 euroo!!! Siis kaks trikoopaitaa. |O |O |O
  11. K

Kuin kauan teidän n.8-10kk ikäiset valvoo aamusta

Meidän neidillä 8kk näin myös.
  12. K

Ideaparkin ale-kuulumisia

Käytiin tänään alessa ja sain pojalle kivat talvikengät ja tytölle ihanan toppahaalarin ens talveks. Mutta sisävaatteita ei lapsille löytynyt mitään, olin tosi pettynyt valikoimaan. Täytyy mennä keskustaan katsoon, jos sieltä löytyis paremmin. Itselle löysin taas vaikka mitä, vaikken yleensä...
  13. K

Miks tää läppäri kuumenee ihan helkutisti??

Mulle kävi samoin. Puolet muistista palo ja olis ollut kallista ostaa uutta. Ostin vallan uuden koneen... Läppärit kun tuulettuu pohjasta, niin eipä sieltä pääse ilma riittävästi vaihtuun eli helposti käy noin. Vallankaan sylissä tai sängyllä tms. pehmeellä ei sais pitää.
  14. K

Isäni on kuolemaisillaan

:hug:
  15. K

Minkähän kokoisen haalarin ostaisin ens talveks neidille?

Nyt likka on 8kk ja 71cm pitkä eli 74 kokoinen haalari on sopiva (Lenne). Ens talveks aattelin Jonathanin haalaria. Oisko 86 vai 92 hyvä koko ens talveks?
  16. K

Minkälaista jälkkäriä teillä on jouluruoalle?

mud cake ja jätskiä
  17. K

joulumenuu...

keitetyt perunat vihersalaatti graavilohi kylmäsavulohi lohipatee sinappisilakat valkosipuli-rakuunasilakat sillimössö katkaravut rosolli kalkkuna mustaherukkahyytelö villisikapaisti perunalaatikko lanttulaatikko bataattilaatikko maksalaatikko joululimppu jälkkäriks...
  18. K

Minkäniminen on uusin Heinähattu ja Vilttitossu kirja?

Varmistas nyt vielä kuitenkin, kun tuo Iso Elsa on siis sarjan alkupään kirjoja ja sen jälkeen on ilmestynyt vaikka kuinka monta kirjaa. Käys kurkkaamassa http://fi.wikipedia.org/wiki/Hein%C3%A4hattu_ja_Vilttitossu
  19. K

Iso Elsa on julkaistu vuonna 1997. Wikipedia kertoo että viimeisin Heinähattu ja Vilttitossu on tuo kaksitoista kuuta ja se on ilmestynyt 2006. Sen jälkeen on tullut sellaisia painoksia missä on esim. kirjat 1-3 samoissa kansissa jne., mutta ei siis varsinaisesti uutta tarinaa.
  20. K

No ei todella ole toi, ton jälkeen on vaikka kuinka monta kirjaa. Ap:n kysymykseen en kyllä valitettavasti osaa silti vastata.

Yhteistyössä