Yrittäjä
Vilinäiti 08.01.2009 #57 Keitän ruokaa terveyskeskuksen potilaille, hoivaosaston asukkaille, ryhmiksen lapsille ja hoitajille ja tk:n henkilökunnalle.
Keitän ruokaa terveyskeskuksen potilaille, hoivaosaston asukkaille, ryhmiksen lapsille ja hoitajille ja tk:n henkilökunnalle.
kevät76 08.01.2009 #59 Alkuperäinen kirjoittaja heippa: lastentarhanope täällä, hoitovapaalla vielä puolisen vuotta. Click to expand... :wave: Ja täällä kollega, joka on tosin hoitovapaalla vielä 1,5 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja heippa: lastentarhanope täällä, hoitovapaalla vielä puolisen vuotta. Click to expand... :wave: Ja täällä kollega, joka on tosin hoitovapaalla vielä 1,5 vuotta.
Kimalle84 08.01.2009 #61 Myyjän töitä olen ensimmäiseksi ja viimetteeksi tehnyt, kuutisen vuotta kokemusta alalta. Mutta paljon myös muuta tehnyt, ei tuo asiakaspalvelu oo oikein mun juttu..
Myyjän töitä olen ensimmäiseksi ja viimetteeksi tehnyt, kuutisen vuotta kokemusta alalta. Mutta paljon myös muuta tehnyt, ei tuo asiakaspalvelu oo oikein mun juttu..
Rieputarallaa 09.01.2009 #63 Opetan amiksessa äikkää ja opiskelen yliopistolla. Hommaa siis riittää .
Elämänlanka 09.01.2009 #70 Olen ollut eläkkeellä liki viisi vuotta ms-taudin vuoksi. Eli olin vasta 39 kun eläkepaperit käteen sain. Se oli aika hurja tilanne.
Olen ollut eläkkeellä liki viisi vuotta ms-taudin vuoksi. Eli olin vasta 39 kun eläkepaperit käteen sain. Se oli aika hurja tilanne.
RazZmatazZ 09.01.2009 #74 Tästä työstä maksetaan ihan sairaan huonosti. |O Olen äiti ja teen kotitöitä lastenhoidon ohessa, kotihoidontuella.
Tästä työstä maksetaan ihan sairaan huonosti. |O Olen äiti ja teen kotitöitä lastenhoidon ohessa, kotihoidontuella.