Minkälaista jälkkäriä teillä on jouluruoalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei innosta mikään perinteinen riisipuuro ja luumukiisseli.

Voi laittaa ohjeita johonkin hyvään. =) :flower:
Ei meillä ainakaan riisipuuro ja luumukiisseli ainakaaan ole jälkiruoka, vaan sitä syödään joulupäivänä lounaana. Aika raskas jäkiruoka. Meillä on jälkkärinä vanhanajan vaniljajäätelöä ja päälle hedelmäcoctailia.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei innosta mikään perinteinen riisipuuro ja luumukiisseli.

Voi laittaa ohjeita johonkin hyvään. =) :flower:
Ei meillä ainakaan riisipuuro ja luumukiisseli ainakaaan ole jälkiruoka, vaan sitä syödään joulupäivänä lounaana. Aika raskas jäkiruoka. Meillä on jälkkärinä vanhanajan vaniljajäätelöä ja päälle hedelmäcoctailia.
No tuohan on perhekohtaista. Mua ei kyllä kiinnosta ollenkaan syödä sitä riisipuuroa ja luumukiisseliä, koska olen sitä jo syönyt.

Kaupassa oli joku esittelijä ja se oli tehnyt maistijaisiksi tosi yksinkertasen ja hyvän jälkkärin eli vain vanilijakastiketta(vaahdotutuvaa) 1prk ja siihen sitä torttutäyte hilloa 1/2 purkkia siitä pienestä purkista ja ripaus kanelia. Oli tosi yksinkertanen ja helppo, mutta hyvää..

xxx
Koska jouluna ei voi olla liikaa suklaa tulee meille jälkkäriksi ihan suklaakiisseli kermalla. ( meillä ei kukaan ole luumukiisselin/rahkan ystävä)

Ja lisäksi suklaatuorejuusto kakku jossa on pipari pohja. Tota toki voi syödään muutenkin. Ei kaikkea nyt kerralla sentään.

Meillä syödään aamulla riisipuuroo ja soppaa...
Jälkkäriä se ei koskaan ole ollut.

Mä oon tehnyt puolukkahyydykkeen,sekä puolukka-kinuskikakun,juustokakkuja en muista ees...
tänä vuonna tulee mustaherukkasuklaa kakku!

A shadieeyah
luumukiisseli ja kerma vaahto tai luumurahka..

meillä oli perinteenä aina että vasta tapaninpäivänä tapaninajelun jälkeen oli hedelmäsalaattia kermavaahdolla.

mut joku hei puolukkainen piirakka vois olla..puolukka on jotenkin talvinen/jouluinen marja.

Yhteistyössä