Voi kristus jotkut on sitten yksinkertaisesti....Ylipainoinenko ei koskaan syödä mitään herkkuja? Sallitaanhan ne laihduttajillekin. Enkä mä tuota ruokaa ole tekemässä vain ittelleni vaan ruokailijoita on kolme muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako:noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen.
ja ihan ystävällisyydellä. ajattele lonkkaasi.
Ajattele sä kuule vaan ihan omias, prrrkele |OAlkuperäinen kirjoittaja kannattaako:noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen.
Mulla on tuota maustettua rahkaa, mutta kinuskista en pidä. Aloin miettiä, että jos laittaisi sitä rahkaa, kermavaahtoa ja omenaa.Alkuperäinen kirjoittaja tämä:tusivu » Keittokirja » Hakutulos » Ruokaohje
Omena-puolukkarahka
4 - 5 annosta
1 prk (2 1/2 dl) Valio vaahtoutuvaa kinuskikermaa
1 prk (200 g) Valio maustettua rahkaa omena-kaneli
n. 2 rkl sokeria
2 dl puolukoita
Vatkaa kerma vaahdoksi. Yhdistä vaahtoon rahka ja sokeri. Sekoita joukkoon puolukat tai lusikoi rahkaseosta kerroksittain puolukoiden kanssa annosmaljoihin. Ripota pinnalle puolukoita koristeeksi.
ja jouluko on ainoa kerta kun syöt herkkuja?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi kristus jotkut on sitten yksinkertaisesti....Ylipainoinenko ei koskaan syödä mitään herkkuja? Sallitaanhan ne laihduttajillekin. Enkä mä tuota ruokaa ole tekemässä vain ittelleni vaan ruokailijoita on kolme muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako:noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen.
Teillä ilmeisesti on tarjolla runsaasti keltaisia nesteitä.Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako:noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen.
Painu vittuun.Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:ja jouluko on ainoa kerta kun syöt herkkuja?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi kristus jotkut on sitten yksinkertaisesti....Ylipainoinenko ei koskaan syödä mitään herkkuja? Sallitaanhan ne laihduttajillekin. Enkä mä tuota ruokaa ole tekemässä vain ittelleni vaan ruokailijoita on kolme muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako:noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen.
Minäkin kaipaisin tälle ohjetta!Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:saisko ton luumurahka ohjeen kuulostaa niin herkulliselta. ja jos yhtään lohduttaa tää sanonta et iteppä ne läskit kantaa ni vittuako se muille kuuluu näin aattelen minä ni jo helpottaa omaa mieltä