Minkälaista jälkkäriä teillä on jouluruoalle?

tämä
tusivu » Keittokirja » Hakutulos » Ruokaohje
Omena-puolukkarahka

4 - 5 annosta

1 prk (2 1/2 dl) Valio vaahtoutuvaa kinuskikermaa
1 prk (200 g) Valio maustettua rahkaa omena-kaneli
n. 2 rkl sokeria
2 dl puolukoita

Vatkaa kerma vaahdoksi. Yhdistä vaahtoon rahka ja sokeri. Sekoita joukkoon puolukat tai lusikoi rahkaseosta kerroksittain puolukoiden kanssa annosmaljoihin. Ripota pinnalle puolukoita koristeeksi.

kannattaako
noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen. :)
ja ihan ystävällisyydellä. ajattele lonkkaasi.

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaako:
noinkin ylipainoisen alkaa miettiä herkuttelua? eikö riitä normaali jouluruoka ja jälkkäriks vaikka omena? punainen omena on jouluinen. :)
Voi kristus jotkut on sitten yksinkertaisesti....Ylipainoinenko ei koskaan syödä mitään herkkuja? Sallitaanhan ne laihduttajillekin. Enkä mä tuota ruokaa ole tekemässä vain ittelleni vaan ruokailijoita on kolme muutakin.

Ajattele sä kuule vaan ihan omias, prrrkele |O
Vaikken Scarletti olekaan- ärähdän silti......

Alkuperäinen kirjoittaja tämä:
tusivu » Keittokirja » Hakutulos » Ruokaohje
Omena-puolukkarahka

4 - 5 annosta

1 prk (2 1/2 dl) Valio vaahtoutuvaa kinuskikermaa
1 prk (200 g) Valio maustettua rahkaa omena-kaneli
n. 2 rkl sokeria
2 dl puolukoita

Vatkaa kerma vaahdoksi. Yhdistä vaahtoon rahka ja sokeri. Sekoita joukkoon puolukat tai lusikoi rahkaseosta kerroksittain puolukoiden kanssa annosmaljoihin. Ripota pinnalle puolukoita koristeeksi.
Mulla on tuota maustettua rahkaa, mutta kinuskista en pidä. Aloin miettiä, että jos laittaisi sitä rahkaa, kermavaahtoa ja omenaa.

joopajoo
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Voi kristus jotkut on sitten yksinkertaisesti....Ylipainoinenko ei koskaan syödä mitään herkkuja? Sallitaanhan ne laihduttajillekin. Enkä mä tuota ruokaa ole tekemässä vain ittelleni vaan ruokailijoita on kolme muutakin.
ja jouluko on ainoa kerta kun syöt herkkuja?

vieras
Teillä ilmeisesti on tarjolla runsaasti keltaisia nesteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
ja jouluko on ainoa kerta kun syöt herkkuja?
Painu vittuun.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja paula-a:
saisko ton luumurahka ohjeen kuulostaa niin herkulliselta. ja jos yhtään lohduttaa tää sanonta et iteppä ne läskit kantaa ni vittuako se muille kuuluu näin aattelen minä ni jo helpottaa omaa mieltä
Minäkin kaipaisin tälle ohjetta! :)

Yhteistyössä