Lapsivesi + veden juonti

Onko juomisella kuinka paljon yhteyttä lapsiveden määrään + lapsen terveyteen? Eikös monella mene raskaudet ihan ok vaikkeivat juokaan vettä sen kummemmin? Itseä vain mietityttää kovin, kun en oikein tuu juoneeks vettä vaikka kuinka aina yritän :ashamed: Nyt rv 19+1

Kiitos!! :heart: Tuntuu nii kivalta ku kuulee tuollaisia positiivisiakin juttuja!

Kun on välillä aika syyllinen olo (vaikken sitä juurikaan ihmeemmin mieti, mutta joskus se tulee mieleen) kun miettii kuinka vähän juon vettä.. :ashamed: Aina yritän ottaa ison tuopillisen viereen ja juoda, mut aina se vaan jää..

kolmen äiti..
vesi on meillä pahaa. kolme tervettä lasta on tullu vaikka veden juonti tosi vähäistä :)
minulla oli aina isoja mehu laseja ja se maistu :) ja sit kans ihan lähdevesi nam!!

mulla oli ekassa raskaudessa kamala veden himo. saatoin juoda 4-5litraakin päivässä silti loppuraskaudesta lapsivesi oli vähänä ja miehen sukulainen on sairaanhoitaja joka sanoi että mun pitäisi juoda vielä enemmän vettä. mutta sitten toisessa raskaudessa en juonut paljon ollenkaan niin silti oli kuulemma riittävästi lapsivettä. eli mun odotuksista vois päätellä mitä enemmän juo niin sitä vähemmän on lapsivettä =) . mä vähän luulen että ei tuolla veden juomisella ole paljon vaikutusta siihen, tai ainakaan kaikilla

Juu ja ruoasta yleensäkin kai saa vettä. Mut mietin vaan just sitä, et kuin tärkeää se sit on juoda sitä ihteesä "raakana", kuten Nellah sanoit, mut ilmeisesti ei niin kauheen väliä :D Kiitos tulleista vastauksista! :heart:

Yhteistyössä