otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

• Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En avaa sateenvarjoa. B)
oot koulus kauhajoella?
Jep.
Suunnitelit yks ilta kommuunin perustamista metsään ja elämistä luonnon antimilla :D sulla on liikkuva sauna, oot yhden tytön yh ja haaveilet toisesta muksusta =)
Ai niin joo se kommuuni! :LOL: :LOL: Ja tarkennus; sauna on pinkki. Eikä se yksin mun ole.

IhanaValo
Turkilmaksella on suloinen "pieni" poika.Rukoilijasirkasta tulee mieleen se hieno nukkekoti joka oli itsetehty vanhasta kaapista.Saiccusta muistan sen saksanpaimenkoiran.
Sörhis on opettaja.Scarlet saa aikaan pitkiä ketjuja:)
Hmm..on varmaan paljon muutakin mut ei nyt muistu mieleen.. :ashamed:

Pitää oikeesti hankkia se Tiimarin vihko..

Muistaakos kukaan miusta mittään?

Muoks.Viblsp- oli tänään ? menossa kattoo Tapani Kansaa.. =)

vieras
The urpoileva helmi.
Ei varmasti ole yli 30v. Väitti päivällä, että on tuntenut miehensä jo 20v. ei tule yllätyksiä suhteessa...
Mitä lapsuudessa 10 vuotiaana (tai alle) tutustuminen kertoo arkielämästä aikuisen miehen kanssa?
Mä sanon tuntevani yhdn miehen, oltiin koulussakin monta vuotta samalla luokalla. Sekaantui aikuisiällä alaikäisiin ja istui ihan linnassakin. En olis yläasteikäisenäkään sellaista uskonut hänestä. Mutta elämä muuttaa. Helmen tilalla en olis noin sinisilmäinen. Ja Urponakin miettisin vielä hiukan...

Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Eikö ny muuta irtoa :attn:?
Asut Jyväskylässä, olet opettaja, tykkäät luontonimistä ja nimi aiheesta provosoidut herkähkösti, muutit hiustyyliä, oot laihiksella :D huh muistupa paljon ai niin kinastelet bv:n kanssa usein =)
Muuten hyvä, mutta tuo luontonimiasia... aika monista tykkään kyllä, mutta en sen takia, et ne on nimenomaan luontonimiä. Vaikeaa selittää... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
The urpoileva helmi.
Ei varmasti ole yli 30v. Väitti päivällä, että on tuntenut miehensä jo 20v. ei tule yllätyksiä suhteessa...
Mitä lapsuudessa 10 vuotiaana (tai alle) tutustuminen kertoo arkielämästä aikuisen miehen kanssa?
Mä sanon tuntevani yhdn miehen, oltiin koulussakin monta vuotta samalla luokalla. Sekaantui aikuisiällä alaikäisiin ja istui ihan linnassakin. En olis yläasteikäisenäkään sellaista uskonut hänestä. Mutta elämä muuttaa. Helmen tilalla en olis noin sinisilmäinen. Ja Urponakin miettisin vielä hiukan...
woooo :eek: noo eiköhän me olla jo ihan täysikäisiä :D
juu siniset silmät ja naurava suu :saint: mää mitään kykene miettimään B)

muoks. yllärit piristää aina :whistle:

urpolle...
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
The urpoileva helmi.
Olette tietty, mutta ihan omituista perustella suhteen toimivuutta sillä, että on lapsena oltu suurin piirtein samalla hiekkiksellä..

millipilli
Jonseredilla on IRA:n lisäksi ainakin Stasi ja Mossad :D

Juice-fanilla on kolme lasta ja ainakin yks koira? Ja mulla on hämäriä muistikuvia ehkä kahden vuoden takaa liittyen yhteen sun lapseen ja puuroon :D en vaan muista enää sitä juttua mikä siinä oli :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
The urpoileva helmi.

muoks. yllärit piristää aina :whistle:
peesailen. ens kesänä täytän 31v |O :headwall: joka epäili mun ikää, näkis naaman ei enää epäilis. :LOL:

Yhteistyössä