otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
tässäpä kopio yhdestä ketjusta

Mä en oikein tajua tätä hirveetää vauhkoomista "bio-isästä"! Kyseessähän on todnäk vahinkoraskaus ja Katja87 on päättänyt pitää lapsen. Mitä jos bio-isä ei olisi halunnut pitää lasta? Tai mitä jos Katja87 ei olisi halunnut pitää lasta ja bio-isä olisi halunnut?

Jos tulee vahingosa raskaaksi jostain mitättömästä seksiseikkailusta, niin mun mielestä naisella on täysi oikeus pitää lapsi ja olla kertomatta siittäjälle mitään. Toisaalta taas samalla tavalla mun mielestä miehellä pitää olla täysi oikeus olla ottamatta mitään osaa (ei siis edes taloudellista) jos mies ei vieraan/puolitutun kanssa siitettyä lasta halua.

Mun mielestä ei voi edes ajatella, että jostain ihmisestä tulee isä vain sen takia, että mies on harrastanut seksiä.
 
viers
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Missä se ketju viipyy?????
Ei sitä pystyny nostamaan. Mutta löytyy kyllä jos haluaa, tuossa edellä kopio yhdestä vastauksesta ketjussa. Oli siivonnut siitä ketjusta omat jutut minkä olin aikonut nostaa. Pitää miettiä mistä avautuu ja minkä verran :/ vai mitä. Noi jutut on henkilön raskausajalta. Ja aivan totta. En todellakaan hallua panetella ketään, ei ole mitään syytä. Tuo kruunun kirkastaminen ja valehtelijaksi väittäminen vaan ottaa kupoliin.
 
Öh.
Katjahan on monet kerrat kertonut täällä, että hänen miehensä tietää ettei ole lapsen biologinen isä (on jopa adoptoinut lapsen omalle nimelleen) ja bioiskää taas ei lapsi kiinnosta.
Eli tuo, mitä joku harmaa väitti muutama sivu sitten, oli pelkkää skeidaa |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä kopio yhdestä ketjusta:
Mä en oikein tajua tätä hirveetää vauhkoomista "bio-isästä"! Kyseessähän on todnäk vahinkoraskaus ja Katja87 on päättänyt pitää lapsen. Mitä jos bio-isä ei olisi halunnut pitää lasta? Tai mitä jos Katja87 ei olisi halunnut pitää lasta ja bio-isä olisi halunnut?

Jos tulee vahingosa raskaaksi jostain mitättömästä seksiseikkailusta, niin mun mielestä naisella on täysi oikeus pitää lapsi ja olla kertomatta siittäjälle mitään. Toisaalta taas samalla tavalla mun mielestä miehellä pitää olla täysi oikeus olla ottamatta mitään osaa (ei siis edes taloudellista) jos mies ei vieraan/puolitutun kanssa siitettyä lasta halua.

Mun mielestä ei voi edes ajatella, että jostain ihmisestä tulee isä vain sen takia, että mies on harrastanut seksiä.
Mutta eihän tuo sun väittämä pidä millään lailla paikkaansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Öh.
Katjahan on monet kerrat kertonut täällä, että hänen miehensä tietää ettei ole lapsen biologinen isä (on jopa adoptoinut lapsen omalle nimelleen) ja bioiskää taas ei lapsi kiinnosta.
Eli tuo, mitä joku harmaa väitti muutama sivu sitten, oli pelkkää skeidaa |O
:flower: Juuri näin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Öh.
Katjahan on monet kerrat kertonut täällä, että hänen miehensä tietää ettei ole lapsen biologinen isä (on jopa adoptoinut lapsen omalle nimelleen) ja bioiskää taas ei lapsi kiinnosta.
Eli tuo, mitä joku harmaa väitti muutama sivu sitten, oli pelkkää skeidaa |O
:flower: Juuri näin :)
No nii, MUN päänsisäinen tiimarivihkoni on siis ajan tasalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Öh.
Katjahan on monet kerrat kertonut täällä, että hänen miehensä tietää ettei ole lapsen biologinen isä (on jopa adoptoinut lapsen omalle nimelleen) ja bioiskää taas ei lapsi kiinnosta.
Eli tuo, mitä joku harmaa väitti muutama sivu sitten, oli pelkkää skeidaa |O
:flower: Juuri näin :)
No nii, MUN päänsisäinen tiimarivihkoni on siis ajan tasalla :D
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Missä se ketju viipyy?????
Ei sitä pystyny nostamaan. Mutta löytyy kyllä jos haluaa, tuossa edellä kopio yhdestä vastauksesta ketjussa. Oli siivonnut siitä ketjusta omat jutut minkä olin aikonut nostaa. Pitää miettiä mistä avautuu ja minkä verran :/ vai mitä. Noi jutut on henkilön raskausajalta. Ja aivan totta. En todellakaan hallua panetella ketään, ei ole mitään syytä. Tuo kruunun kirkastaminen ja valehtelijaksi väittäminen vaan ottaa kupoliin.
Miksei voi nostaa...??? Laita ketjun otsikko.. Ja tuskin on siivonnut omia sanomisiaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mäkin oon viime aikoina niin vähän palstaillut et oon tainnu vaipua unholaan ;)
Sun mies osaa tehdä huonekaluja?
Ohhoh, mistä moinen muisto? :D Tosin oikeeseen osui.
Mulle tulee aina sun nikistä mieleen joku ketju, missä haukuttiin jotain teidän lasten huonekalua lastulevy sonnaksi sun muuta palstamaista =)
 

Yhteistyössä