otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras3:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Sulla on neljä lasta ja hyvin vaikea liitto, kun olit viimeeksi raskaana miehesi jätti sinut ja suunnittelit keskeytystä, päädyitkin antamaan kaksoset adoptioon, et kuitenkaan antanut vaan pidit lapset itse, palstailit synnytyslaitoksellakin.
Olet kertonut usein, että miehesi hakkaa sinua ja puolustelet sitten seuraavana päivänä, miehesi juo paljon alkoa, otat paljon kuppia itsekin.
Olet linkittänyt erittäin juovuksissa weppi-kameran palstalle, jotta palstalaiset pysyivät katsomaan kun toikkaroit humalassa.
Miehesi syö psyykelääkkeitä.
Olet rasisti.
Olit vasta bannissa koska et suostunut poistamaan rasistisia julistuksiasi profiilista.
Vanhin poikasi ei osaa puhua kunnolla.
Pidät miestäsi hyvänä isänä vaikka miehesi käyttää sinua nyrkkeilysäkkinä.
Tää on kuin Kauniist ja rohkeista :LOL:
Eihän tälläistä voi olla tosi elämässä. Eihän?
No tämä on kaikki vispilän tänne suoltamaa tekstiä. :/
Juu, tosin ei ihan totuudenmukainen tuo harmaan tiivistys. Kuten tossa aiemmin jo oikaisin muutamia juttuja.
Taisi olla sama harmaa kyseessä joka oli minunkin juttuun keksinyt puolet omiaan.
Juu, tuostakin sai sen kuvan, että mua on oikein nyrkeillä hakattu. :D Kummallista kun ei ole kertaakaan ollu miehen takia mustelmaa naamassa. Ja nyt tosiaan ok, edellisestä kriisistä kuukausia aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Pitää kai rueta tosissaan räkyttämään ja haukkumaan toisia palstalaisia.Itsestäni olen kertonut kaikki ,mitä sylki suuhun tuo_Onhan tuo mukava ,kun kukaan ei tunnista ,saa olla rauhassa. :LOL:
Sä oot joskus valittanut, et meillä on liian samanlaiset nikit :saint:
Sypris, Klonkku... Klonkku, sypris...

Olen kai sokea, kun en huomaa mitään samaa noissa. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Pitää kai rueta tosissaan räkyttämään ja haukkumaan toisia palstalaisia.Itsestäni olen kertonut kaikki ,mitä sylki suuhun tuo_Onhan tuo mukava ,kun kukaan ei tunnista ,saa olla rauhassa. :LOL:
Sä oot joskus valittanut, et meillä on liian samanlaiset nikit :saint:
Sypris, Klonkku... Klonkku, sypris...

Olen kai sokea, kun en huomaa mitään samaa noissa. :whistle:
:LOL: :LOL:
mäkin tota kelasin mutta en kehannut aukoo suutani!!!
:wave: :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Pitää kai rueta tosissaan räkyttämään ja haukkumaan toisia palstalaisia.Itsestäni olen kertonut kaikki ,mitä sylki suuhun tuo_Onhan tuo mukava ,kun kukaan ei tunnista ,saa olla rauhassa. :LOL:
Sä oot joskus valittanut, et meillä on liian samanlaiset nikit :saint:
Sypris, Klonkku... Klonkku, sypris...
Olen kai sokea, kun en huomaa mitään samaa noissa. :whistle:
:LOL: :LOL:
mäkin tota kelasin mutta en kehannut aukoo suutani!!!
:wave: :wave:
Sypris oli ennen joku muu. Muistelen että vaihtoi nikkiä. Oliko ennen joku klenkka tms? Heeei, eli sypris, mä muistan susta ainakin jotakin :D :attn: :attn:
 
kyllä palstalla on mukavaa
Alkuperäinen kirjoittaja sypris:
Pitää kai rueta tosissaan räkyttämään ja haukkumaan toisia palstalaisia.Itsestäni olen kertonut kaikki ,mitä sylki suuhun tuo_Onhan tuo mukava ,kun kukaan ei tunnista ,saa olla rauhassa. :LOL:
Ei kannata haukkua tulee bannia, mutta kannattaa kertoa muutama saman tapainen tarina kuin tuossa edellä on kerrottu :) taatusti jää mieleen ja juttujen aiheeksi. Ja sitten kannattaa pitää tarinaa yllä päivittämällä vuoroin tuore versio ja vuoroin kieltää :)
 
tahallaan hetken harmaana
Heh, minä otankin tietynlaisena kohteliaisuutena, että nikkiäni ei muisteta...! Tiedän silloin käyttäytyneeni kunnolla, enkä tykkää ärsyttää tai pahoittaa kenenkään mieltä. Tiedän silloin myös, että en palstaile liikaa... ;-D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
No kokeillaas :wave:

Jos nyt olet se keneksi luulen, entinen ööö... no en muista..
Nähtiin joskus tapaamisessa Jyväskylässä ja olit mukava, sellainen ihminen jonka kaveriksi voisin haluta. =)

Paljon ei mun muistilla muisteta, mutta sinusta jäänyt vain hyvät muistikuvat jonnekin tuonne aivojeni sopukkaan.. :saint:
Niin nähtiinki jyppälässä :wave:
Kiva juttu jos hyvät muistikuvat jääny. Sinä asut ihan hirvittävän kaukana nykyään :/
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Miä jäi kerran kiinni, kun kirjoitti miehenä. Tai sitten se oli vaan tarinaksi tarkoitettu. Jutussa mies kertoi elämänsä naisista ylistäen laihoja ja paksuja.
Häh?? :D :D Nyt meni ohi? On miulla nainen ollut mutta nyt ei sytytä :snotty:
 
Ja öpönaanan mies teki heille sängyn?

ja homo heidelbergenis( miten lie kirjotetaan) uunotti mua kerran( ei tosin tarkotuksella, mä olin vaan niin urpo)kun luulin että eräs kuva oli heidän olkkarista, tosiasiassa oli jostain kuvastosta tms

Hernetäti( mikä hellantelttu oli nykyään??) tekee laatikkoa missä perunaa alla, päällä kalapuikkoja ja sitten vielä loraus maitoa
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
=) Saa kertoa jos muistaa jotain.
Tykkäät molemmista sukupuolista. Oot ollu kova pettämään sun omin sanoin mukavia kumppaneita, mutta nykyistä et ole pettänyt paitsi vähän aikaa sitten sulla oli kriisi kun olit ihastunut johonki naiseen.
:LOL: Miusta muistetaan mielenkiintoisia asioita. Niin ja miä olin ihastunut mieheen :D :D
 

Yhteistyössä