otetaanpa taas tämmönen. mitä muistat ja mitä mieltä oon palstalaisista? ilmottaudu jos haluat osallistua

  • Viestiketjun aloittaja suht. harvoin palstalla vieraileva alottaa teille
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minusta juopotteleva äiti ei ole ok tyyppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Voihan joku ystävällinen nostaa luettavaksi vaikkapa nyt viikonloppuna palstalla pyörineet kaksi ketjua (on niitä ollut aiemminkin) joissa Katja87 kertoo juopotelleensa raskausaikana sekä imetysaikana :/
Mitä kamalaa on siinä, jos juo imetysaikana? :eek:

Ja pliis, nostakaa nuo ketjut jos sellaisia on, ei meinaan oo mun silmiini sattunut :attn:
Siis ketjussa oli että on ok juoda alkoa reilustikin ja sen jälkeen imettää vauvaa koska se ei vauvaa vahingoita, Katjankin mielestä. Yritin niitä löytää, mutta ei osunut joko poistettu tai ei vaan löytynyt.
Tämä on kopioitu imetystukilistan sivuilta:

Kun äiti juo alkoholia, sitä imeytyy äidinmaitoon samalla lailla kuin äidin vereenkin. Jos äiti siis on "yhden promillen humalassa", maidossa on alkoholia yksi promille.Tämä on niin pieni määrä, että kun vauva juo tätä maitoa, vauvan verestä ei enää alkoholia pysty mittaamaan. Tällä perusteella neuvolan lääkärikin voi sanoa, että voit aivan hyvin juoda sen saunakaljan ja toisenkin ja imettää vauvaasi saman tien. Paljosta alkoholista lapsi voi tulla väsyneeksi, veltoksi ja nukkua tavallista raskaammin, mutta tutkimukset eivät ole osoittaneet lasten kärsivän vahinkoa jos imettävä äiti juo kohtuullisesti ja vain harvoin.

Näinhän se on, tosin itse olen kokonaan kieltäytymisen kannalla kun imettää tai on raskaana. Ko. ketjussa vaan monikin äiti Katja87 mukaan lukien oli sitä mieltä, että vaikkapa 6 sidukkaa voi tempasta naamaan ja alkaa vauvaa imetämään. Lisäksi toisessa ketjussa ko. nikki ilmoitti juoneensa alkoa 20:täkin ravintola-annosta eikä vauvalle siitä mitään tullut. Ja siis kerralla. Toinen kehui että 40 ei tunnu missään vaikka on raskaana, ihan terve vauva syntyi. :/ En nyt viitsi enempää tästä. Mutta jos jotakin kirjoittaa niin kyllä se vastaan tulee.
En huomannut siinä ketjussa mainintaa,että olisi juonut 20 annosta kerralla.Mutta juu,antaa olla.
 
Minä olen aika mitään sanomaton hiljainen hissukka vaikka kuinka tahtoisin teidän jengissä olla niin kuin sillo joskus aikoinaan kun tunsinkin itseni sisäpiiriläiseksi ja kävin palstatapaamisessa ja suunniteltiin niit paitojakin ja ja ja sain kaksi parasta ystävääni täältä... Minä muistan palstan -palsta ei minua :ashamed:

Joo joo, huono päivä tänään..
 
Tipu Topakka
"Matkustit lentokoneella ja tunnistit sturtin homoksi pierun perusteella, ääni oli jotenki löysä"
Ei juma, nyt repes! :LOL: :LOL: :LOL: Meikäläisen äijän köriläs on sitten oikea emähomo, jos löysän pieruäänen perusteella on homo! Ei mää tipun tästä tuolilta ihan kohta ja pennut herää *kräähks!* :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minusta juopotteleva äiti ei ole ok tyyppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Voihan joku ystävällinen nostaa luettavaksi vaikkapa nyt viikonloppuna palstalla pyörineet kaksi ketjua (on niitä ollut aiemminkin) joissa Katja87 kertoo juopotelleensa raskausaikana sekä imetysaikana :/
Mitä kamalaa on siinä, jos juo imetysaikana? :eek:

Ja pliis, nostakaa nuo ketjut jos sellaisia on, ei meinaan oo mun silmiini sattunut :attn:
Siis ketjussa oli että on ok juoda alkoa reilustikin ja sen jälkeen imettää vauvaa koska se ei vauvaa vahingoita, Katjankin mielestä. Yritin niitä löytää, mutta ei osunut joko poistettu tai ei vaan löytynyt.
Tämä on kopioitu imetystukilistan sivuilta:

Kun äiti juo alkoholia, sitä imeytyy äidinmaitoon samalla lailla kuin äidin vereenkin. Jos äiti siis on "yhden promillen humalassa", maidossa on alkoholia yksi promille.Tämä on niin pieni määrä, että kun vauva juo tätä maitoa, vauvan verestä ei enää alkoholia pysty mittaamaan. Tällä perusteella neuvolan lääkärikin voi sanoa, että voit aivan hyvin juoda sen saunakaljan ja toisenkin ja imettää vauvaasi saman tien. Paljosta alkoholista lapsi voi tulla väsyneeksi, veltoksi ja nukkua tavallista raskaammin, mutta tutkimukset eivät ole osoittaneet lasten kärsivän vahinkoa jos imettävä äiti juo kohtuullisesti ja vain harvoin.

Näinhän se on, tosin itse olen kokonaan kieltäytymisen kannalla kun imettää tai on raskaana. Ko. ketjussa vaan monikin äiti Katja87 mukaan lukien oli sitä mieltä, että vaikkapa 6 sidukkaa voi tempasta naamaan ja alkaa vauvaa imetämään. Lisäksi toisessa ketjussa ko. nikki ilmoitti juoneensa alkoa 20:täkin ravintola-annosta eikä vauvalle siitä mitään tullut. Ja siis kerralla. Toinen kehui että 40 ei tunnu missään vaikka on raskaana, ihan terve vauva syntyi. :/ En nyt viitsi enempää tästä. Mutta jos jotakin kirjoittaa niin kyllä se vastaan tulee.
:eek: Nyt oot edelleen pikkuisen hakoteillä! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Minä olen aika mitään sanomaton hiljainen hissukka vaikka kuinka tahtoisin teidän jengissä olla niin kuin sillo joskus aikoinaan kun tunsinkin itseni sisäpiiriläiseksi ja kävin palstatapaamisessa ja suunniteltiin niit paitojakin ja ja ja sain kaksi parasta ystävääni täältä... Minä muistan palstan -palsta ei minua :ashamed:

Joo joo, huono päivä tänään..
:hug: Uih, miten surkea teksti sulla oli :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Minä olen aika mitään sanomaton hiljainen hissukka vaikka kuinka tahtoisin teidän jengissä olla niin kuin sillo joskus aikoinaan kun tunsinkin itseni sisäpiiriläiseksi ja kävin palstatapaamisessa ja suunniteltiin niit paitojakin ja ja ja sain kaksi parasta ystävääni täältä... Minä muistan palstan -palsta ei minua :ashamed:

Joo joo, huono päivä tänään..
:hug: Uih, miten surkea teksti sulla oli :snotty:
Lilii on mielipiteisiin nähden mun antihiukkanen. B) Mukava silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Sulla on neljä lasta ja hyvin vaikea liitto, kun olit viimeeksi raskaana miehesi jätti sinut ja suunnittelit keskeytystä, päädyitkin antamaan kaksoset adoptioon, et kuitenkaan antanut vaan pidit lapset itse, palstailit synnytyslaitoksellakin.
Olet kertonut usein, että miehesi hakkaa sinua ja puolustelet sitten seuraavana päivänä, miehesi juo paljon alkoa, otat paljon kuppia itsekin.
Olet linkittänyt erittäin juovuksissa weppi-kameran palstalle, jotta palstalaiset pysyivät katsomaan kun toikkaroit humalassa.
Miehesi syö psyykelääkkeitä.
Olet rasisti.
Olit vasta bannissa koska et suostunut poistamaan rasistisia julistuksiasi profiilista.
Vanhin poikasi ei osaa puhua kunnolla.
Pidät miestäsi hyvänä isänä vaikka miehesi käyttää sinua nyrkkeilysäkkinä.
Tää on kuin Kauniist ja rohkeista :LOL:
Eihän tälläistä voi olla tosi elämässä. Eihän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Sulla on neljä lasta ja hyvin vaikea liitto, kun olit viimeeksi raskaana miehesi jätti sinut ja suunnittelit keskeytystä, päädyitkin antamaan kaksoset adoptioon, et kuitenkaan antanut vaan pidit lapset itse, palstailit synnytyslaitoksellakin.
Olet kertonut usein, että miehesi hakkaa sinua ja puolustelet sitten seuraavana päivänä, miehesi juo paljon alkoa, otat paljon kuppia itsekin.
Olet linkittänyt erittäin juovuksissa weppi-kameran palstalle, jotta palstalaiset pysyivät katsomaan kun toikkaroit humalassa.
Miehesi syö psyykelääkkeitä.
Olet rasisti.
Olit vasta bannissa koska et suostunut poistamaan rasistisia julistuksiasi profiilista.
Vanhin poikasi ei osaa puhua kunnolla.
Pidät miestäsi hyvänä isänä vaikka miehesi käyttää sinua nyrkkeilysäkkinä.
Neljä lasta oikein, vaikeuksia ollut liitossa, oikein. Eroa ei ole koskaan ollut, korkeintaan mietintätauko. Adoptioon ei onneksi päädytty. Ja juu, pari kertaa vilkaisin palstaa synnärilläkin. :D Jos se on puolustamista, että kertoo, ettei mies selvinpäin ole väkivaltainen, niin sitten olen puolustanut. Itse en ota kuppia paljoa, ei ole mahdollisuutta, eikä kyllä haluakaan. Webcam oli päällä, kun olin kännissä, mutta en todellakaan toikkaroinut. Moni sen sijaan sanoi, ettei olisi tiennyt, että olen kännissä, jos en olisi kertonut. Mies syö mielialalääkkeitä masennukseen ja paniikkihäiriöön. Olen rasisti, mutta vaihdoin kyllä kuvat profiilista, mutta ylläpito erehtyi silti poistamaan tunnukseni. Esikoisella on jokin kapea-alainen kielenkehityksen häiriö, mutta diagnoosia ei ole vielä tiedossa. Sanat menee oikein, mutta joskus hassussa järjestyksessä. Mies on hyvä isä, se mielipide ei muutu. Ja mainitaan vielä, että mies ei juo kotona enää, ainakaan lasten ollessa kotona ja vain 1-2 krt vuodessa on pois kaikki kerrallaan. Liitto on ollut nyt jonkin aikaa hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
No kokeillaas :wave:

Jos nyt olet se keneksi luulen, entinen ööö... no en muista..
Nähtiin joskus tapaamisessa Jyväskylässä ja olit mukava, sellainen ihminen jonka kaveriksi voisin haluta. =)

Paljon ei mun muistilla muisteta, mutta sinusta jäänyt vain hyvät muistikuvat jonnekin tuonne aivojeni sopukkaan.. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
taas näitä tylsiä "ei muistella nibbleriä" ketjuja! |O :xmas:
Mä muistan nibblerin kyllä varsin hyvin :kieh:
mitä tää tarkottaa :eek:
Mie muistan vaan, et sun siskos palstailee kans ja että olet melko nuori.
true true mut en mä tiiä miten nuori mä oon :) tänään ainaki tuntuu et oisin vanha ku taivas :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Minä olen aika mitään sanomaton hiljainen hissukka vaikka kuinka tahtoisin teidän jengissä olla niin kuin sillo joskus aikoinaan kun tunsinkin itseni sisäpiiriläiseksi ja kävin palstatapaamisessa ja suunniteltiin niit paitojakin ja ja ja sain kaksi parasta ystävääni täältä... Minä muistan palstan -palsta ei minua :ashamed:

Joo joo, huono päivä tänään..
Kannattaa kertoa otan alkoa ja imetän vauvaani niin kyllä sinäkin mieleen jäät :D
Toinen hyvä on raskaana voi juoda viinaa ei siitä vauvalle mitään harmia tule. Kateelliset vaan ei osaa pitää hauskaa :D
Ja jopa olet joka ketjun kärjessä. Eri asia vaan haluaako sellaista julkisuutta, useimmat ei halua.
 
vieras3
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellimelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Sulla on neljä lasta ja hyvin vaikea liitto, kun olit viimeeksi raskaana miehesi jätti sinut ja suunnittelit keskeytystä, päädyitkin antamaan kaksoset adoptioon, et kuitenkaan antanut vaan pidit lapset itse, palstailit synnytyslaitoksellakin.
Olet kertonut usein, että miehesi hakkaa sinua ja puolustelet sitten seuraavana päivänä, miehesi juo paljon alkoa, otat paljon kuppia itsekin.
Olet linkittänyt erittäin juovuksissa weppi-kameran palstalle, jotta palstalaiset pysyivät katsomaan kun toikkaroit humalassa.
Miehesi syö psyykelääkkeitä.
Olet rasisti.
Olit vasta bannissa koska et suostunut poistamaan rasistisia julistuksiasi profiilista.
Vanhin poikasi ei osaa puhua kunnolla.
Pidät miestäsi hyvänä isänä vaikka miehesi käyttää sinua nyrkkeilysäkkinä.
Tää on kuin Kauniist ja rohkeista :LOL:
Eihän tälläistä voi olla tosi elämässä. Eihän?
No tämä on kaikki vispilän tänne suoltamaa tekstiä. :/
 

Yhteistyössä